Het grote 'Gooi het eruit' topic!

In mijn zoektocht naar een nieuwe woning, iets dichterbij het ouderlijk nest, heb ik vanmiddag een mooi huis gezien.
Alles klopte, was mooi verzorgd, oprit voor eigen auto en klanten, dus een bod gedaan. Spannende tijden!
Inderdaad spannend:)

Ik zit ook nog wel eens te kijken naar een andere woning, minimaal een hoekwoning en een rijtjes huis.
Zag in mijn dorp een verzorgd/redelijk instap klaar huis voor 490.000€ (even benadrukken dat het rijtjeshuis is..)
Dat gaat me toch nog te ver Stick Out Tongue prijzen zijn nog absurd hoog hier in de buurt.
 
In mijn zoektocht naar een nieuwe woning, iets dichterbij het ouderlijk nest, heb ik vanmiddag een mooi huis gezien.
Alles klopte, was mooi verzorgd, oprit voor eigen auto en klanten, dus een bod gedaan. Spannende tijden!

Hopelijk wordt je bod geaccepteerd ! Huizen worden over een lange periode vaak een goede investering (y)
Alleen balen dat de rente aan het stijgen is...
 
Zo dan :eek: Frankie Frankie Frankie.
Volgende keer je auto beter verstoppen. Of je blijft monogaam Stick Out Tongue
362234762_10227447632990954_2008686558932681723_n.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
  • Haha
  • Wow
Waarderingen: Ruud9N, HoMi en Sal
Zuinig zijn op je auto…. Het zijn maar weinig mensen die het daadwerkelijk zijn.(zeker voor andermans spullen)

Wij rijden vrij weinig met de auto gezien we alle 2 in het zelfde dorp werken.
Dus de auto staat soms wel een week lang stil.
Ik probeer dus ook op plekken te parkeren waar er zo min mogelijk mensen parkeren/in en uit lopen ect, het zijn hier vakjes naast elkaar.

En toch!!! Blijf ik bij elke wasbeurt wel weer een kasje of deukje vinden… gek word je er van…
Zojuist weer 3 krasjes van het achter scherm voor 80% weg kunnen poetsen zo diep zijn ze zelfs…
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Ruud9N en HoMi
Zuinig zijn op je auto…. Het zijn maar weinig mensen die het daadwerkelijk zijn.(zeker voor andermans spullen)

Wij rijden vrij weinig met de auto gezien we alle 2 in het zelfde dorp werken.
Dus de auto staat soms wel een week lang stil.
Ik probeer dus ook op plekken te parkeren waar er zo min mogelijk mensen parkeren/in en uit lopen ect, het zijn hier vakjes naast elkaar.

En toch!!! Blijf ik bij elke wasbeurt wel weer een kasje of deukje vinden… gek word je er van…
Zojuist weer 3 krasjes van het achter scherm voor 80% weg kunnen poetsen zo diep zijn ze zelfs…
Heb ik het beter, parkeerplek achter de garage waar niemand naast staat en op me werk een plek met zelfs een bordje vw parking only. Verders altijd fileparkeren, scheelt alweer een deur tegen deur actie en het liefst het eerste of laatste plekje, kan er maar 1 persoon voor of achter je staan. Daarintegen, als je me vrouw der auto ziet, om te janken! Die pleurt em overal neer, overal deuken en krassen!
 
Zuinig zijn op je auto…. Het zijn maar weinig mensen die het daadwerkelijk zijn.(zeker voor andermans spullen)

Wij rijden vrij weinig met de auto gezien we alle 2 in het zelfde dorp werken.
Dus de auto staat soms wel een week lang stil.
Ik probeer dus ook op plekken te parkeren waar er zo min mogelijk mensen parkeren/in en uit lopen ect, het zijn hier vakjes naast elkaar.

En toch!!! Blijf ik bij elke wasbeurt wel weer een kasje of deukje vinden… gek word je er van…
Zojuist weer 3 krasjes van het achter scherm voor 80% weg kunnen poetsen zo diep zijn ze zelfs…

Ik herken het helaas en hoe vaak je ook tactisch parkeert er is altijd iemand
die met zijn ogen dicht zijn deur opengooit......
 
Zuinig zijn op je auto…. Het zijn maar weinig mensen die het daadwerkelijk zijn.(zeker voor andermans spullen)

Wij rijden vrij weinig met de auto gezien we alle 2 in het zelfde dorp werken.
Dus de auto staat soms wel een week lang stil.
Ik probeer dus ook op plekken te parkeren waar er zo min mogelijk mensen parkeren/in en uit lopen ect, het zijn hier vakjes naast elkaar.

En toch!!! Blijf ik bij elke wasbeurt wel weer een kasje of deukje vinden… gek word je er van…
Zojuist weer 3 krasjes van het achter scherm voor 80% weg kunnen poetsen zo diep zijn ze zelfs…
Kan toch ook komen door opspattende steentjes ofzo op de snelweg en dat soort dingen. Ik snap je frustratie wel hoor.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
De nieuwe banden zitten erop. Continental SportContact 5 225/35 R18.
Mocht je het zelf ook willen doen, ze zitten om een 7.5Jx18H2 ET46 velg.

De rolomtrek is 1.18% groter geworden t.o.v. de 215/35 R18. Dit is dan ook te zien in de kilometerteller die bijna gelijk is met de daadwerkelijke snelheid.
Normaliter heb je ±5 km/h verschil tussen het kluster en de daadwerkelijke snelheid, maar dit is nu eerder 1-2 km/h. Eigenlijk wel fijn, behalve dat de kmstand nu 'sneller' gaat. haha

Verder vult de band de wielkast een stukje mooier. Voor mijn gevoel loopt het wel heel lichtelijk aan bij 'full-lock'.
Niks hoorbaars maar je merkt dat de auto meer weerstand geeft bij het opkomen van de koppeling.

Daarnaast zijn de Continentals' bekend om goede natte grip, en dat hebben ze zeker. De afgelopen dagen was het bijzonder nat, en heb ik nergens aquaplaning ervaren, zelfs waar ik het opzocht om te testen.

Al met al erg tevreden!
 

Bijlagen

  • banden 2.jpeg
    banden 2.jpeg
    136 KB · Weergaven: 25
  • banden.jpg
    banden.jpg
    136 KB · Weergaven: 25
PANIEK!
De Polo laat mij zowat bijna in de steek. Ik had de auto geparkeerd om boodschappen te doen. Bij terugkomst trapte ik de koppeling in en startte ik de auto normaal. Na een tijdje viel de auto uit en startte weer door het start stop systeem. Dit gebeurde vervolgens nog een keer waarna ik gelijk weg reed.
Vervolgens stond ik weer stil en viel de auto wéér uit. Even later heb ik gewoon kunnen rijden tot aan mijn werk. Maar toen ik wilde terugschakelen viel de auto nogmaals uit.
Ik heb gelijk de mobiliteit service gebeld en zij komen ASAP naar mij toe... Wordt vervolgd!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!