Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Hallo, vanavond begon de polo ineens te piepen, ik dacht eerst dat het alarm afging maar het was wel redelijk zacht voor een auto alarm.. (wel met lichten knipperen) heb de auto even gestart, geen waarschuwingslampjes of zoiets... is dit iets om katten onder de auto uit te schrikken ofzo? ik weet het even niet :sweatsmile:
 
Volkswagen  Polo 9N3 S04 Edition  1.4 16V 80pk 
Volgens mij heb jij fabriekaf alarm in je 9N3
Dat rooster achter je binnenlicht daar zitten de sensoren achter.
Misschien een paar vliegen in je auto?
Hij ging net weer af :tearsofjoy: zal morgen die sensor wel eens bekijken, als hij weer afgaat gebruik ik die knop onder de gordel wel voor een nachtje
 
Volkswagen  Polo 9N3 S04 Edition  1.4 16V 80pk 
Hij ging net weer af :tearsofjoy: zal morgen die sensor wel eens bekijken, als hij weer afgaat gebruik ik die knop onder de gordel wel voor een nachtje
In VCDS kan je in measurement blocks zien wat er alarm gegeven heeft.
Adres 46 en block 20 t/m 23 dacht ik.
(ik heb de 9N3 niet meer dus kan het niet meer verifiëren)

Laten de laatste 4 alarmen zien.
Codes zijn
1 bestuurdersdeur
2 passagiersdeur
4 achterdeur links
8 Achterdeur rechts
16 motorkap
32 kofferklep
64 interieursensoren
128 contactslot
255 geen alarm
256 batterij slecht van H12 (??)

Het kan zijn dat de volgorde iets anders is.
Is al tijdje geleden voor mij haha
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ding is niet eens full options. Geen leer, geen alarm, geen trekhaak, geen R-Line pakket, geen beats pakket, elec inklapbare spiegels, geen privacy glass, moet ik doorgaan? ;)
Pffff, heb je hem weer, haha. Naar mijn mening is hij best full option. Maar je hebt gelijk. Ik denk dat de verkoper hem niet snel verkoopt.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Vorig jaar een Carly ODD-lezer gekocht om de elektrische parkeerrem los te zetten voor mijn toenmalige Golf.
Allemaal best en werkt perfect. Nergens op gelet qua een terugkerende betaling of iets dergelijks.

En je verwacht het niet (of wel), maar vandaag het mailtje gehad dat ik opeens €76 moet betalen voor een soort van cloud opslag / toegang tot de app van Carly.
Wat een enorme onzin wanneer je een fysiek product koopt en je dat product limiteert tot een verplichte betaalde app...

Dus mocht iemand zo'n ding hebben en zich er niet bewust van zijn, zeg je abonnement op :rolleyes:.
 
  • Leuk
Waarderingen: AW_Blackpearl
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!