Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Hahha nee zat ff random te denken gister ik ben van plan om mijn gt het lieftsr levenslang te besturen, tot dat de motor het opgeeft maar dan wil ik weten of ik een 1.8 tsi blok erin kan zetten
Als jij je Polo Gt levenslang wilt blijven rijden, zou ik stoppen met zelf het onderhoud uit te voeren. :rolleyes:
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
T is een mooie upgrade idd. Als verkoper zou ik voor een uurtje werk wel even de kabel uit mn auto halen.
Yep, ik ook.

Benieuwd of de marktplaats verkoper m er al uit heeft gehaald, of dat ie bij het eruit halen erachter gaat komen dat zn speakers niet meer werken wanneer je de Helix loskoppelt zonder m door te kussen of stekkers terug te zetten achter je radio.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!