Het grote 'Gooi het eruit' topic!

De camera in de tuin heeft zichzelf terugbetaald!
Ik ben gaan kijken of het misschien hier op de parkeerplaats gebeurt is.... en ja hoor.

Direct naar de buren gegaan met het filmpje en het meisje gaf het zelf ook nog toe daarna.
Morgen maar een offerte laten maken voor het spuiten/poetsen.

Ze wilden het bij 'een bekende van hun' laten doen, mooi niet.

De camera van €100 heeft me €400 euro bespaart, zo zie je maar.
Heel goed en slim
Daarom staan mijn beide wagens ook in 't zicht van m'n (4K) beveiligingscamera.
Iedereen lijkt tegenwoordig bang te zijn hun verzekering aan te spreken, terwijl die daar gewoon voor is.
Foutje maken kan altijd gebeuren.

Mja, fijn dat 't wordt opgelost (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
De camera in de tuin heeft zichzelf terugbetaald!
Ik ben gaan kijken of het misschien hier op de parkeerplaats gebeurt is.... en ja hoor.

Direct naar de buren gegaan met het filmpje en het meisje gaf het zelf ook nog toe daarna.
Morgen maar een offerte laten maken voor het spuiten/poetsen.

Ze wilden het bij 'een bekende van hun' laten doen, mooi niet.

De camera van €100 heeft me €400 euro bespaart, zo zie je maar.
Heb me altijd afgevraagd hoe je zo een kwestie moet oplossen met je eigen buren.

Is het niet ongemakkelijk, om een schadeclaim te eisen van de buren? Is je goed recht uiteraard!

Wel mooi dat het opgelost is.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Ik snap mensen niet. Buurmeisje heeft een P108 met bandenspanningscontrolesysteem. (leuk woord voor galgje) Lampje brand dus ze vraagt mij om hulp, prima. Wij naar de Profile om de hoek en die checken gratis de bandenspanning en brengen hem op spanning. (al lijkt mij 2.6 een beetje teveel van het goede) Daarna uitgelegd hoe ze het zelf kan doen bij zo'n apparaat bij de benzinepomp. Wat blijkt, in het jaar dat ze deze auto heeft heeft ze nog nooit de bandenspanning gecheckt en ook nog nooit de vloeistoffen gecontroleerd. Dat wilde ik dus meteen doen, kleine moeite maar nee hoor. Het was te warm. Ze zou het dit weekend doen maar volgens mij is het dit hele weekend nog steeds warm.
1 ding is zeker, als ze mij opbelt met autopech help ik haar niet, hoe lekker ze ook is. Stick Out Tongue

Nogmaals, ik snap mensen niet.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: HoMi, Hilde en _Maarten_
Ik snap mensen niet. Buurmeisje heeft een P108 met bandenspanningscontrolesysteem. (leuk woord voor galgje) Lampje brand dus ze vraagt mij om hulp, prima. Wij naar de Profile om de hoek en die checken gratis de bandenspanning en brengen hem op spanning. (al lijkt mij 2.6 een beetje teveel van het goede) Daarna uitgelegd hoe ze het zelf kan doen bij zo'n apparaat bij de benzinepomp. Wat blijkt, in het jaar dat ze deze auto heeft heeft ze nog nooit de bandenspanning gecheckt en ook nog nooit de vloeistoffen gecontroleerd. Dat wilde ik dus meteen doen, kleine moeite maar nee hoor. Het was te warm. Ze zou het dit weekend doen maar volgens mij is het dit hele weekend nog steeds warm.
1 ding is zeker, als ze mij opbelt met autopech help ik haar niet, hoe lekker ze ook is. Stick Out Tongue

Nogmaals, ik snap mensen niet.
Zo heb ik ook jaren aan een stuk aan een vriendin van mij proberen uit te leggen hoe ze haar banden op spanning moest brengen (en hoe vaak het verstandig was om te checken etc) en hoe ze haar olie moest pijlen en andere simpele dingen rondom de auto... ik kon het wel 1000x uitleggen en alsnog kreeg ze het gepresteerd mij te bellen als ze er niet uit kwam (wat vaak resulteerde dat ik naar haar toe reed). We spreken elkaar al jaren niet meer, dus vraag me af hoe ze het intussen heeft opgelost Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
heel herkenbaar situatie, ook al vaak meegemaakt.
na al je moeite en vriendelijkheid om alles meermaals uit te leggen en hun problemen op te lossen, wat krijg je dan. "stank voor dank".
na een paar keer was het heel simpel, als men mij opbelde voor zo'n dingen zij ik simpelweg dat ze maar de pechtdienst moeten bellen.
nog een gezegde "je mag er mee spelen, maar er niet mee rammelen"
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Als ik nu zou bellen om te vragen of ze het afgelopen weekend gedaan heeft dan krijg ik op zeker te horen "dat is toch mijn verantwoording". Oke, als je strand dan mag je ook jouw verantwoording nemen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Soms wil je iemand oprecht helpen, zonder achterliggende gedachte, maar soms denkt een vrouw hij wil me helpen/lastig vallen, omdat ik lekker ben en iedereen op me geilt, als je snapt wat ik bedoel.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Ik ga niet beweren dat vrouwen "er om vragen" maar zij ziet er echt wel lekker uit met deze temperaturen.
Maar zij vroeg mij om hulp, als ik die dan wil geven moet ze die ook accepteren. Lijkt mij logisch.
Maar ja, sommige vrouwen en logica...
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!