Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Dat is minder goed nieuws.
Het geluk is dat Donny reeds is opgepakt.
Maar er zijn waarschijnlijk nog 2 personen met wie Donny M in een Tesla rondgereden zou hebben in Schimmert.
Dit heb ik zojuist net gehoord van een buurman die ik tegen kwam(en van horen zeggen 1 zou er gevlucht zijn en 1 is er opgepakt, maar er stond een cameraploeg, dus maar afstand gehouden.

Ik hoop en bid voor Gino dat hij niet geleden heeft!!!177A955E-38CE-4F0B-9A36-98E58D0DAC3A.jpeg
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
De afgelopen dagen afwezig geweest, nog in shock eigenlijk.

Kom je erachter dat je zoontjes en andere kinderen met donny m hebben gevoetbald bij het pleintje waar Gino RIP is gevonden.
Oef... dat is schrikken! Kan je er goed met ze over praten?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Oef... dat is schrikken! Kan je er goed met ze over praten?
Eigenlijk niet gedaan en hoe heb je het er met ze over?

Ze hebben er wel wat van meegekregen, maar je kan moeilijk gaan zeggen. Het veldje waar jullie spelen, liep een moordenaar rond en Gino zijn lichaam lag bij de schuur waar laatst een brand was.

Het standaard praatje: niet met vreemden praten, snoepje aannemen etc. Nog heel duidelijk in de oren geknoopt.

De deuren gaan vroeg op slot, deed ik voorheen nooit, maar het is meer preventief.

En vooral het ongeloof! Hopeliik heeft dat onschuldige jochie in zijn laatste minuten/uren geen pijn geleden.

Het is zoooo treurig
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Eigenlijk niet gedaan en hoe heb je het er met ze over?

Ze hebben er wel wat van meegekregen, maar je kan moeilijk gaan zeggen. Het veldje waar jullie spelen, liep een moordenaar rond en Gino zijn lichaam lag bij de schuur waar laatst een brand was.

Het standaard praatje: niet met vreemden praten, snoepje aannemen etc. Nog heel duidelijk in de oren geknoopt.

De deuren gaan vroeg op slot, deed ik voorheen nooit, maar het is meer preventief.

En vooral het ongeloof! Hopeliik heeft dat onschuldige jochie in zijn laatste minuten/uren geen pijn geleden.

Het is zoooo treurig
Het is ook zeer treurig! Nouja misschien dat ze dingen opmerken die gebeuren in de omgeving. Misschien ook maar goed ook dat ze er niets van weten.

Goed dat je ze het nog goed in hun oren hebt geknoopt. Alle voorzorgsmaatregelen zijn goed om te doen natuurlijk. Ik hoop dat je er niet al te slecht van slaapt. Houd je kroost dichtbij je!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: H11
Gisteren afscheid genomen van de Golf. Nu even zonder auto, heb al een aantal proefritten gemaakt maar heb eigenlijk nog geen idee wat de opvolger gaat worden.

Wellicht weer terug naar een Polo, Golf of een ander merk/type.​
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
  • Wow
Waarderingen: Thomaskol
Afgelopen vrijdag de Polo glansrijk door de keuring, wordt ik vandaag gebelt dat er een foutje met de apk heeft plaats gevonden. De keurmeester heeft op de één of andere manier me trip stand overgenomen als km stand, daarbij het puntje niet gezien te hebben.

Dus nu heb ik een 8 jaar oude polo met 27xxx km op de teller, wat is dat waard tegenwoordig :mrgreen: ?

Naja ze maken het in orde, de RDW had ze gebelt dat er een auto was die niet helemaal leek te kloppen.
 
Afgelopen vrijdag de Polo glansrijk door de keuring, wordt ik vandaag gebelt dat er een foutje met de apk heeft plaats gevonden. De keurmeester heeft op de één of andere manier me trip stand overgenomen als km stand, daarbij het puntje niet gezien te hebben.

Dus nu heb ik een 8 jaar oude polo met 27xxx km op de teller, wat is dat waard tegenwoordig :mrgreen: ?

Naja ze maken het in orde, de RDW had ze gebelt dat er een auto was die niet helemaal leek te kloppen.
Ik zou het in de gaten houden op de site van het RDW, zou niet willen dat bij mijn auto een "onlogische kilometerstand" staat, bij verkoop van je auto kan je daar last van hebben. Zo hoort het:

1655143334748.png
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Afgelopen vrijdag de Polo glansrijk door de keuring, wordt ik vandaag gebelt dat er een foutje met de apk heeft plaats gevonden. De keurmeester heeft op de één of andere manier me trip stand overgenomen als km stand, daarbij het puntje niet gezien te hebben.

Dus nu heb ik een 8 jaar oude polo met 27xxx km op de teller, wat is dat waard tegenwoordig :mrgreen: ?

Naja ze maken het in orde, de RDW had ze gebelt dat er een auto was die niet helemaal leek te kloppen.
Reset jij je dagteller nooit bij het tanken?
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Dus nu heb ik een 8 jaar oude polo met 27xxx km op de teller,
Bij mij zou dat best een uit kunnen komen.
Ingeruilde VW Up! in 10 jaar tijd net 40.000 echte km op de teller.
Mijn huidige Polo is nieuw gekocht en gaat waarschijnlijk veel minder lopen omdat er bijna niet mee wordt gereden, de tijd zal het leren.
Nu, in ruim 3 maanden tijd, amper 1200 km op de teller.
 
Afgelopen vrijdag de Polo glansrijk door de keuring, wordt ik vandaag gebelt dat er een foutje met de apk heeft plaats gevonden. De keurmeester heeft op de één of andere manier me trip stand overgenomen als km stand, daarbij het puntje niet gezien te hebben.

Dus nu heb ik een 8 jaar oude polo met 27xxx km op de teller, wat is dat waard tegenwoordig :mrgreen: ?

Naja ze maken het in orde, de RDW had ze gebelt dat er een auto was die niet helemaal leek te kloppen.
Volgend jaar geheid een steekproef op je APK.
En de keurmeester zal nu een punt op z'n keurbewijs hebben, en als ie pech heeft ook een paar weken steekproeven.
Duur foutje, en idd wat robin zegt, hij is blind aan het afmelden geweest.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Heb een beetje zitten loeren naar dikke GTI achterbumpers voor op de 1.2 TDI. Hoop er na de vakantie een 1.2 GTD van te maken Stick Out Tongue:cool:

Zie hier een screenshotje van de bumper waar ik mijn ogen op heb gelegd;

1655370384666.png

Word mega vet! Moet 'em natuurlijk nog wel even inkleuren met een zwarte marker, want zon grondkleur-look is natuurlijk ook geen porum
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
  • Leuk
Waarderingen: iichel en Jur6R
Na een tijdje zonder auto te hebben gezeten ga ik vanavond even voor een tijdelijke oplossing kijken. Een vrij nette en schijnbaar goed onderhouden Polo van 2002 met automaat. Al is het maar voor een paar maanden dan zijn we al tevreden. Ondertussen blijf ik rustig rondkijken naar een mooie Golf met de opties en kleur zoals ik hem wil.​
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
Na een tijdje zonder auto te hebben gezeten ga ik vanavond even voor een tijdelijke oplossing kijken. Een vrij nette en schijnbaar goed onderhouden Polo van 2002 met automaat. Al is het maar voor een paar maanden dan zijn we al tevreden. Ondertussen blijf ik rustig rondkijken naar een mooie Golf met de opties en kleur zoals ik hem wil.​
Ik heb een Golf 7.5 GTI evt te koop mocht je er zo'n een zoeken :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!