Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Kan iemand mij vertellen hoe een airbagschakelaar kapot kan gaan het is nou niet dat ik dat ding iedere dag gebruik. o_O
D3E2F42C-60D5-4AD3-9E8B-FEF2207EFCD0.jpeg
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Ik dacht dat ik het laatst hier ergens voorbij zag komen, maar ik kan het niet meer vinden...
Weet iemand hoe ik het VW logo van mijn achterklep kan verwijderen?
Onder het chrome VW logo is het namelijk mat zwart en dat wil ik graag hoogglans zwart hebben (klein detail, maar toch). Volgens mij heeft iemand hier laatst hetzelfde gedaan, maar ik ben wel benieuwd hoe? Ik heb nog folie wat ik ervoor zou willen/kunnen gebruiken. Bij het verwijderen van het logo wil ik niet dat de pootjes afbreken, dus vooral daar ben ik nieuwsgierig naar. Let me know! :)

Als ik jou was zou ik gewoon de hele handgreep/schakelaar eruit halen. Daarna kun je er iets tussen proppen zodat hij niet kan bewegen en is het VEEL makkelijker om het embleem eraf te halen zonder de boel te bekrassen of te beschadigen. De achterklep kan gewoon dicht want je kunt hem weer ontgrendelen met je sleutel.

Ik heb het bij mijn auto twee keer gedaan (met twee verschillende units) omdat ik de eerste keer niet tevreden was met het resultaat.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Bedankt voor de tip @EnigmaNL
Ik had inderdaad al een beschrijving gehad van iemand hoe ik het hele mechanisme kan verwijderen, maar heb nog geen tijd/zin gehad om het te proberen haha. Denk dat het volgend weekend wordt, eerst morgen de nieuwe voortuin in orde maken, moet ook gebeuren Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Bedankt voor de tip @EnigmaNL
Ik had inderdaad al een beschrijving gehad van iemand hoe ik het hele mechanisme kan verwijderen, maar heb nog geen tijd/zin gehad om het te proberen haha. Denk dat het volgend weekend wordt, eerst morgen de nieuwe voortuin in orde maken, moet ook gebeuren Stick Out Tongue
Tis lekker weer kom op hup aan de slag! :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Vergis je niet hoeveel spullen er mee gaan met een tweeling, naast mijn polo hebben we voor de vrouw een renault grand scenic 7 zitter, keuze van de vrouw. Want gewoon even ergens heen lukt wel met de polo, maar echt een dagje/ weekendje weg, dan moeten we echt de scenic nemen.
Wij kijken daarom ook voor een station. Ik verander vanaf volgende week van werk waardoor ik in principe geen auto nodig heb, vandaar dat wij 1 grote nemen. Ik zit momenteel te kijken voor een Passat station GTE.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
gP5rDKR.jpg
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!