Het grote 'Gooi het eruit' topic!

N setje velgen gezien maar weet niet wat ik ermee moet doen . Vraagprijs is 400 en ze hebben wat schade zegt ie . Zitten 2 paar dunlop sp sport Max bandjes op en 2 paar Viking protech banden op .
Hier wat fotos . Is dit als jullie het zo zien het geld waard Of even verder kijken ?? :)

Ik zou hem laten lopen. Geen OEM velgen en ik wil persoonlijk niet op B merk banden willen rijden.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0TSI 95pk | Audi A6 4K Avant 40TFSI Firmanentblauw 
Banden zien er goed uit, je kan altijd vragen hoeveel profiel alle vier de banden nog hebben.
En ik zou van alle velgen dichtbij foto's vragen. Wat verstaat hij onder 'wat schade'?
Het is zonde als je erheen rijdt om te kijken en het is toch net niks.

Top inderdaad n goede tip ga ik meteen ff doen . Tis gelukkig om de hoek haha maar bedankt !
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 70pk 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Ik dacht dat ik het laatst hier ergens voorbij zag komen, maar ik kan het niet meer vinden...
Weet iemand hoe ik het VW logo van mijn achterklep kan verwijderen?
Onder het chrome VW logo is het namelijk mat zwart en dat wil ik graag hoogglans zwart hebben (klein detail, maar toch). Volgens mij heeft iemand hier laatst hetzelfde gedaan, maar ik ben wel benieuwd hoe? Ik heb nog folie wat ik ervoor zou willen/kunnen gebruiken. Bij het verwijderen van het logo wil ik niet dat de pootjes afbreken, dus vooral daar ben ik nieuwsgierig naar. Let me know! :)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Ik dacht dat ik het laatst hier ergens voorbij zag komen, maar ik kan het niet meer vinden...
Weet iemand hoe ik het VW logo van mijn achterklep kan verwijderen?
Onder het chrome VW logo is het namelijk mat zwart en dat wil ik graag hoogglans zwart hebben (klein detail, maar toch). Volgens mij heeft iemand hier laatst hetzelfde gedaan, maar ik ben wel benieuwd hoe? Ik heb nog folie wat ik ervoor zou willen/kunnen gebruiken. Bij het verwijderen van het logo wil ik niet dat de pootjes afbreken, dus vooral daar ben ik nieuwsgierig naar. Let me know! :)
Met een pasje en een hoop geduld lukt dit prima! Er zit een kleine opening onderaan het logo als je je kofferbak openklikt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Pff hebben ze vannacht spiegelkap gejat..

sPq97HJ.jpg


Kent iemand goede site waar ze van sloopauto's onderdelen verkopen?
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Met een pasje en een hoop geduld lukt dit prima! Er zit een kleine opening onderaan het logo als je je kofferbak openklikt.
Met een pasje? Dan heb je het denk ik alleen over het chrome VW logo, aangezien dat er (vermoed ik) opgeplakt zit?
Ik bedoel echt of ik dat hele ding eruit kan verwijderen/klikken, zodat ik het binnen in huis in orde kan maken.
Deze dus:
20200324_153624.jpg
P.s. Op deze foto zie je wel goed dat ik afgelopen weekend m’n achterlichten heb gesmokedBig Grin
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Met een pasje? Dan heb je het denk ik alleen over het chrome VW logo, aangezien dat er (vermoed ik) opgeplakt zit?
Ik bedoel echt of ik dat hele ding eruit kan verwijderen/klikken, zodat ik het binnen in huis in orde kan maken.
Deze dus:
20200324_153624.jpg
P.s. Op deze foto zie je wel goed dat ik afgelopen weekend m’n achterlichten heb gesmokedBig Grin
Ik heb het vervangen met die van 6C.
Klep open, binnenkant klep los maken, kan je er zo bij
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Pff hebben ze vannacht spiegelkap gejat..

sPq97HJ.jpg


Kent iemand goede site waar ze van sloopauto's onderdelen verkopen?
Balen zeg; die dingen haal je er idd zo af. Laatst was er één van de mijne door een vallende tak tijdens de storm afgegaan en een eindje weggewaaid. Kon hem er heel makkelijk weer opzetten. Ik heb helaas geen tip. Succes!
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Met een pasje? Dan heb je het denk ik alleen over het chrome VW logo, aangezien dat er (vermoed ik) opgeplakt zit?
Ik bedoel echt of ik dat hele ding eruit kan verwijderen/klikken, zodat ik het binnen in huis in orde kan maken.
Deze dus:
20200324_153624.jpg
P.s. Op deze foto zie je wel goed dat ik afgelopen weekend m’n achterlichten heb gesmokedBig Grin
Yes! Binnenkant kofferbak eraf halen, allemaal klikjes dus voorzichtig. In de handvaten zitten nog 2 torx (T25) schroefjes dan kan het hele ding eraf. Hieronder 3 schroeven weer en dan haal je zo het hele mechanisme eruit! Succes!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Pff hebben ze vannacht spiegelkap gejat..

sPq97HJ.jpg


Kent iemand goede site waar ze van sloopauto's onderdelen verkopen?

Ik heb nog een setje(link+rechts) zwarte liggen(niet de glossy), zijn wel de originele zwarte, dus inmiddels kleine beetje doffer, goed insmeren met meguiars black trim restore en ze kunnen er weer tegenaan.
Wat zou je ervoor over hebben,
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
hoe dan?

ik moet mijne vervangen voor zwarte, maar ben bang dat ik kapot trek...
Bij mij was hij er dus af en moest hij er weer op; dat ging heel makkelijk. Het zit met een paar pinnetjes in uitsparingen dacht ik. Er af halen lijkt me een kwestie van iets tussen de rand zetten en dan voorzichtig een beetje wrikken. Beetje uitproberen waar dat het makkelijkst gaat, lijkt me.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik ben er ZO klaar mee.

Net op APK geweest. Afgekeurd.
- Remlicht werkt weer niet
- Uitlaatspruitstuk gescheurd
- Remschijven en blokken achter omdat ze net iets te veel verroest zijn
- Advies remleidingen
- Remklauw rechtsachter hangt vast

Ja joh, lekker nog een fortuin erin pompen. Alsof het leven momenteel niet al duur genoeg is.
Excuses, frustraties moeten er even uit.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!