Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik heb niks tegen lesbische vrouwen en homo's., maar vind het wel ontzettend jammer dat Volkswagen meent de regenboogvlag te moeten voeren. Wat een ontzettend misplaatst statement.

vw regenboog.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
Tis juist goed dat er aandacht is voor mensen rechten.
Dat is ook zo. Wat mij betreft dan ook prima dat ze het doen, al is het wellicht of waarschijnlijk (mede) vanuit andere motieven. Alles helpt om al die achterlijkheid zsm de wereld uit te krijgen
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Ik heb niks tegen lesbische vrouwen en homo's., maar vind het wel ontzettend jammer dat Volkswagen meent de regenboogvlag te moeten voeren. Wat een ontzettend misplaatst statement.

vw regenboog.jpg
Vind het ook altijd bullshit. Een beetje vaag dat men regenbogen nodig heeft om zich speciaal of geaccepteerd te voelen. Onze vrijheid heeft maar 1 dag, en daar zien wij ook geen rood/wit/blauwe merken. Onzin dus.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
Ik heb niks tegen lesbische vrouwen en homo's., maar vind het wel ontzettend jammer dat Volkswagen meent de regenboogvlag te moeten voeren. Wat een ontzettend misplaatst statement.

vw regenboog.jpg

Vind het juist heel mooi dat zo'n groot bedrijf met heel veel werknemers zo'n statement maakt.
Ze laten hierdoor zien waar ze voor staan ! Vergeet ook niet dat het een protest was tegen de
antihomowetgeving in Hongarije...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Vind het juist heel mooi dat zo'n groot bedrijf met heel veel werknemers zo'n statement maakt.
Ze laten hierdoor zien waar ze voor staan ! Vergeet ook niet dat het een protest was tegen de
antihomowetgeving in Hongarije...
Dat begrijp ik maar ik had liever dat Volkswagen zich beperkt tot het maken van mooie auto's.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Waarom deze discussie? Als Volkswagen dit wil doen, om welke reden dan ook, dan moeten ze dat toch lekker zelf weten? Raakt het je persoonlijk dat ze dit doen? Nee toch? Boeie dan.
Nou, discussie... Zoals ik al zei, met bevrijdingsdag zie je merken ook niet rood, wit, blauw wapperen. 'T is puur "doen omdat iedereen het doet" denk ik, en als je het niet doet wordt je gek aangekeken. 'T is wat Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Dat doet de front assist gewoon ogv afstand tot voorganger, snelheid en vooral snelheid waarmee de afstand afneemt. Meestal denk je idd dat had ik nog best op tijd gezien. Maar better safe then sorry ;) Voor die ene keer dat je misschien net niet meer op tijd zou reageren
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!