Het grote 'Gooi het eruit' topic!

@EnigmaNL

Lekke band eraf gehaald met slotbout
Reserveband erop met slotbout
Naar de garage gereden met slotboutdop op de bout, in de velg
Onderweg slotboutdop eraf gevallen
In garage een probleempje
Slopen die hap!
Ah op die manier. Maar nu de slotbout gesloopt is heb je toch alsnog het nieuwe setje nodig?

Overigens beetje raar dat je het geld niet terug krijgt terwijl er nog niets besteld is :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Net voor de lol de nieuwe Polo even samengesteld op de site. R-line pakket met 1.0 driepitter 110pk DSG en full options. 37k! Koekoek! Heb je toch echt een gaatje in je hoofd als je ooit zo’n bedrag gaat neerleggen waarvoor ik een full option GTI had.
Lease prijzen zullen wel gunstig zijn, dus ze zullen vast zo duur samengesteld worden. Maar compleet buiten proporties imo
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Doordat binnenkort een deel van ons inkomen een paar jaar wegvalt, was ik aan het overwegen de GTI in te ruilen tegen een jonge 1.0. Omdat hij toch wel duur is wat betreft belasting en verzekering. Maar als ik het dan op een rijtje zet, scheelt dat hooguit 1000 euro per jaar. Dus dat zet niet heel veel zoden aan de dijk. En dat is een hele geruststelling want ik geniet er nog enorm van, heb er al veel in geinvesteerd en als ik hem inruil heb ik in een paar jaar tijd een kleine €10000 verloren. Dus lekker blijven rijden
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Afgelopen week ging m'n auto op 3 cylinders draaien. Na klein stukje parkeerplaats, kreeg ik moter lampje. Heb de auto uitgelezen met OBDeleven, kwam P0304 uit, misfire cylinder 4.. nu heb ik 4 bougies vervangen (bougies droog), foutcode gewist en leek het goed, ook na proefrondje, maar helaas kwam probleem terug. Dus waarschijnlijk bobine, maar ik krijg geen foutcode/moterlampje meer.. heb alle 4 bobines verwisselt en hoopte zo andere foutcode te krijgen..

Hoe krijg ik alsnog een foutcode? :sweatsmile:
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Net voor de lol de nieuwe Polo even samengesteld op de site. R-line pakket met 1.0 driepitter 110pk DSG en full options. 37k! Koekoek! Heb je toch echt een gaatje in je hoofd als je ooit zo’n bedrag gaat neerleggen waarvoor ik een full option GTI had.
Lease prijzen zullen wel gunstig zijn, dus ze zullen vast zo duur samengesteld worden. Maar compleet buiten proporties imo
Op carplay en een camera na hier verder vol en was net boven de 36k. Carplay inmiddels geactiveerd door @Rainesh .

dan is een prijs van 37k wel bizar voor een 1.0 ja:poop:
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ah op die manier. Maar nu de slotbout gesloopt is heb je toch alsnog het nieuwe setje nodig?

Overigens beetje raar dat je het geld niet terug krijgt terwijl er nog niets besteld is :)
Eigenlijk wel maar aan de andere kant, kans lijkt mij heel klein dat iemand 1 velg steelt.

Tja, elk bedrijf heeft zo'n zijn keuzes.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Nou kwartier weer doorgereden, probleem weer terug. Kort samengevat zit het koelsysteem zo vol rotzooi dat het water er niet doorheen kan. Wat nu? Geen idee.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Wat voor auto is het, de GTI?
Waterpomp of thermostaat kapot ofzo
Hahaha ja gelukkig niet de Polo, het is een dikke 3.4l V6 Chevrolet trans sport. We zijn afgesleept, nu is het overleggen met de VW dealer waar hij staat over hoe en wat.waarschijnlijk of het hele koelsysteem dicht door roest omdat er water in zat, (slechte aankoopcontrole) of inderdaad de pomp/thermostaat. Mooi hotelletje erbij, twee vrienden zijn in NL nieuwe auto halen omdat we weinig vertrouwen meer hebben in dit apparaat en we nu nog dingen recht kunnen zetten voor de doortocht. Uiteindelijk kostte dat ding ook geen reet, juist mooi voor de beleving dit.IMG-20210725-WA0005.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!