Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Hahaha ja gelukkig niet de Polo, het is een dikke 3.4l V6 Chevrolet trans sport. We zijn afgesleept, nu is het overleggen met de VW dealer waar hij staat over hoe en wat.waarschijnlijk of het hele koelsysteem dicht door roest omdat er water in zat, (slechte aankoopcontrole) of inderdaad de pomp/thermostaat. Mooi hotelletje erbij, twee vrienden zijn in NL nieuwe auto halen omdat we weinig vertrouwen meer hebben in dit apparaat en we nu nog dingen recht kunnen zetten voor de doortocht. Uiteindelijk kostte dat ding ook geen reet, juist mooi voor de beleving dit.IMG-20210725-WA0005.jpg
Kon je hem daar niet achterlaten Stick Out Tongue
Kenteken platen er af, chassisnr er uit en doeiiStick Out Tongue
 
Kon je hem daar niet achterlaten Stick Out Tongue
Kenteken platen er af, chassisnr er uit en doeiiStick Out Tongue
Zitten er wel aan te denken ja Stick Out Tongue
Het grote probleem nu: plan B is ook naar de getver. De tweede auto is ook afgevoerd omdat ie op drie cilinders loopt. Diessltje, dus waarschijnlijk verstuivers ofzo. Een dag vertraging, want Kroatië is nu te ver weg om comfortabel te halen (vinden wij)
IMG-20210726-WA0000.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Zitten er wel aan te denken ja Stick Out Tongue
Het grote probleem nu: plan B is ook naar de getver. De tweede auto is ook afgevoerd omdat ie op drie cilinders loopt. Diessltje, dus waarschijnlijk verstuivers ofzo. Een dag vertraging, want Kroatië is nu te ver weg om comfortabel te halen (vinden wij)
IMG-20210726-WA0000.jpg
Denk dat het voordeliger was geweest om gewoon een fatsoenlijke auto te huren haha! Kan je onbezorgd op reis.
Wel fijn dat je het nog van een positieve kant kan bekijken. Succes en een fijne vakantie!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Garrut98
Denk dat het voordeliger was geweest om gewoon een fatsoenlijke auto te huren haha! Kan je onbezorgd op reis.
Wel fijn dat je het nog van een positieve kant kan bekijken. Succes en een fijne vakantie!
Hoogstwaarschijnlijk wel ja, maar was de beleving ook minder geweest. Nu veel gedoe gehad, maar over een paar maanden lach ik er weer heel hard om. Zonde van het geld, maar het is niet anders. De auto wordt nu in Duitsland gesloopt door de ANWB en wij zitten gewoon lekker op onze bestemming. Het was jammer, maar wel een heel avontuur
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Hahaha ja gelukkig niet de Polo, het is een dikke 3.4l V6 Chevrolet trans sport. We zijn afgesleept, nu is het overleggen met de VW dealer waar hij staat over hoe en wat.waarschijnlijk of het hele koelsysteem dicht door roest omdat er water in zat, (slechte aankoopcontrole) of inderdaad de pomp/thermostaat. Mooi hotelletje erbij, twee vrienden zijn in NL nieuwe auto halen omdat we weinig vertrouwen meer hebben in dit apparaat en we nu nog dingen recht kunnen zetten voor de doortocht. Uiteindelijk kostte dat ding ook geen reet, juist mooi voor de beleving dit.IMG-20210725-WA0005.jpg
Toch nog even 98 euro boete in Duitsland met dit hok gepakt. 23 te hard en mooi op de foto met m'n blije bakkes.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Woensdagmiddag een moordaanslag overleeft. Klinkt misschien dramatisch maar als een lijpe vrachtwagen"chauffeur" doelbewust naar rechts komt en je letterlijk van de weg drukt (ik miste op een haar na de vangrail), dan heb ik daar geen andere benaming voor. Dit heerschap was met de trekker nét mijn auto gepasseerd toen hij hem doelbewust naar rechts gooide.
Heb 112 gebeld maar ondanks dat hij even daarvoor totaal geen afstand hield, veel te hard reed, het inhaalverbod negeerde én mij van de weg reed, deden ze er helemaal niets tegen. Later op het politiebureau kreeg ik hetzelfde te horen dat ze er helemaal niets mee zouden doen. M.a.w. als vrachtwagenchauffeur kan je op de snelweg doen en laten wat je wilt want er wordt toch niet tegen opgetreden. Fijn land is dit toch. :rage::rage::rage:
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Woensdagmiddag een moordaanslag overleeft. Klinkt misschien dramatisch maar als een lijpe vrachtwagen"chauffeur" doelbewust naar rechts komt en je letterlijk van de weg drukt (ik miste op een haar na de vangrail), dan heb ik daar geen andere benaming voor. Dit heerschap was met de trekker nét mijn auto gepasseerd toen hij hem doelbewust naar rechts gooide.
Heb 112 gebeld maar ondanks dat hij even daarvoor totaal geen afstand hield, veel te hard reed, het inhaalverbod negeerde én mij van de weg reed, deden ze er helemaal niets tegen. Later op het politiebureau kreeg ik hetzelfde te horen dat ze er helemaal niets mee zouden doen. M.a.w. als vrachtwagenchauffeur kan je op de snelweg doen en laten wat je wilt want er wordt toch niet tegen opgetreden. Fijn land is dit toch. :rage::rage::rage:
Gelukkig dat je ongedeerd bent gebleven! Schandalig dat hier nooit wat aan gedaan kan worden...
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Woensdagmiddag een moordaanslag overleeft. Klinkt misschien dramatisch maar als een lijpe vrachtwagen"chauffeur" doelbewust naar rechts komt en je letterlijk van de weg drukt (ik miste op een haar na de vangrail), dan heb ik daar geen andere benaming voor. Dit heerschap was met de trekker nét mijn auto gepasseerd toen hij hem doelbewust naar rechts gooide.
Heb 112 gebeld maar ondanks dat hij even daarvoor totaal geen afstand hield, veel te hard reed, het inhaalverbod negeerde én mij van de weg reed, deden ze er helemaal niets tegen. Later op het politiebureau kreeg ik hetzelfde te horen dat ze er helemaal niets mee zouden doen. M.a.w. als vrachtwagenchauffeur kan je op de snelweg doen en laten wat je wilt want er wordt toch niet tegen opgetreden. Fijn land is dit toch. :rage::rage::rage:


Gelukkig heb je zelf niks Ruud. Maar er hangen toch overal camera's op snelwegen ?
Kunnen ze daar niets mee ?
 
Doen ze niks mee helaas, ook een keer gebeld om een vrachtwagen die over de weg slingerde en van de linkerstrook 3 naar rechts opschoof etc etc. Levensgevaarlijk bezig.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Meeste chauffeurs kunnen het niet waarderen als een auto op de rechterbaan niet doorrijd. Geen reden om iemand van de weg af te rijden uiteraard, maar is simpel te voorkomen door gewoon door te rijden en niet de boel op te houden.

Waarom zou je ook tussen de vrachtwagens willen rijden? Levensgevaarlijk wanneer er een noodstop gemaakt moet worden en zo’n gevaarte bij je achterin klapt.

Gelukkig is het goed voor je afgelopen.
Wat betreft de camera’s boven de weg: ivm privacy regels mogen die niet gebruikt worden voor vervolging. Die zijn enkel bestemt om de boel in de gaten te houden en de beelden mogen dus niet aangewend worden voor andere doeleinden dan deze controle. Helaas worden die bv ook niet afgegeven bij blikschade voor een verzekeringsclaim oid
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Weet niet of ik dat hier al eens had verteld. Stond ergens stil voor stoplicht op linkerbaan. Rechterbaan reed op gegeven moment (ook rechtuit). Ineens een klap, zie stukken spiegel vliegen. Geschampt door vrachtwagen met een aardig vaartje. Reed gewoon door, misschien niet eens iets gemerkt. Ik was zo geschrokken dat ik niet de tegenwoordigheid van geest had op een kenteken te letten, ging natuurlijk ook erg snel allemaal. Dacht in 1e instantie nou ja, spiegel. Bleek ook het hele spatbord inclusief voorscherm beschadigd. Ben je mooi klaar mee
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Verdrietig
Waarderingen: Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!