Het grote 'Gooi het eruit' topic!

@Ruud9N Als je centrale vergrendeling hebt, of via je afstandbediening of door je deur op slot te draaien, moet je tankklepje meegaan. Als hij dit doet, doet hij het ook met de anti carjacking.
Dank je, dat wilde ik weten.
En wat een geld ook op Bol, ik had er nog geen €25 lokaal voor betaald, de Foliatec dan Stick Out Tongue
Laatst een klantenservice medewerker aan de lijn gehad van Bol.com. Ze pretenderen niet de goedkoopste te zijn maar ze willen wel uitblinken in hun klantenservice. Tot nu toe lukt ze dat bij mij wel.

Goed nieuws. ALLE schade is betaald door de wasstraat. Alleen niet in geld maar in wastegoed. Dus de komende 'jaren' kan ik "gratis" wassen. Deukje laat ik (voorlopig) zitten want mijn huisairco is kapot en ik heb alle centen (€ 575,- ex. BTW :eek::cry:) die ik bij elkaar kan schrapen daar voor nodig. Airco thuis is hier n.l. écht een eerste levensbehoefte. (3 hoog, plat dak, zero isolatie)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
ALLE schade is betaald door de wasstraat. Alleen niet in geld maar in wastegoed
Sorry maar wat een klinkklare onzin zeg. Hoeveel was de schade wel niet? Het kan niet dat dit in verhouding staat tot de schade en is geenszins gelinkt aan het probleem. Ik snap het als je hier geen zin in hebt maar ik had er werk van gemaakt
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Schade via schadeherstelbedrijven/dealer: € 400 tot € 450,-. (wat ik persoonlijk onzin vind)
Schade via sloop (klepje in kleur en zonder schade), montage en uitdeuken zonder spuiten: € 160,-.
Ik ben allang blij dat alles vergoed is en wassen blijf ik toch doen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
De meeste schadeherstel bedrijven zitten heel hoog als het om verzekeringswerk gaat, maar ik was ook 400 kwijt voor m'n bumper toen. Als jij tevreden bent is het goed, fijn dat het dan zo is opgelost. Succes en sterkte met je airco!
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Vandaag weer een afspraak staan voor de oplossing van de piepende remmen.
Vanochtend eerst maar eens gebeld of nu wél alles binnen was.

Lang verhaal kort, afspraak is weer verzet voor de 4e keer :poop:
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  • Haha
Waarderingen: Pigeon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!