Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik snap sowieso niet dat sommige mensen zichzelf niet normaal kunnen gedragen. Iedereen weet hoe dit moet, maar om de een of andere reden verrekken die lui dat.
Blijkbaar is het voor dat soort mensen erg moeilijk zich in te leven in anderen. Zolang zij maar in de belangstelling staan. Het interesseert ze blijkbaar ook niet wat andere er van vinden. En als je er wat van zegt kan je een grote bek krijgen of erger een knal voor je kop.
 
Gelukkig geen last van hier in het bos. Ik verlang echt nooit ook maar een moment terug naar Mokum.
Paar jaar terug in Neurenberg; constant jonge gastjes met de duurste BMW's, Audi's en Benzen. Met max geluid. Was echt een soort mobiel flaneren. Heel bizar om te zien.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Vanmiddag reed ik een donkere parkeergarage uit waar de zon precies op de uitgang scheen, bam noodrem! Gelukkig reed er niemand achter mij..

Zou je maar overkomen als je een tunnel op de snelweg uitrijdt!
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Nu ik het teruglees kon het idd we duidelijker, de front-assist greep in. Ben nog uitgestapt, maar heb echt niks gezien waar geremd voor moest worden.

Doe ik nu soms onterecht de aanname dat de zon de oorzaak is geweest?
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Nu ik het teruglees kon het idd we duidelijker, de front-assist greep in. Ben nog uitgestapt, maar heb echt niks gezien waar geremd voor moest worden.

Doe ik nu soms onterecht de aanname dat de zon de oorzaak is geweest?
Ik denk niet dat de zon perse de reden hoeft te zijn. Bij mij heb ik ook tweemaal meegemaakt dat front assist uit het niets ingreep. Een keer in een parkeergarage zonder voorgangers/auto’s die uit een vak wilde rijden oid en een keer op een 60 weg met gelukkig niemand achter mij. Was toen wel een laaghangende zon. Systeem heeft soms zo z’n kuren denk ik
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
misschien dingen vlak aan de zijkant waar je tussendoor rijdt in een parkeergarage. Heb nl wel eens iets soortgelijks gehad in een lange lekker lopende bocht aan einde snelweg, waar ik met 130 op de CC doorheen wilde. Systeem greep in (afremmen zoals bij ACC). Dacht dat het kwam door het zien van de vangrails als voorganger
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ben je jarig en heb je een waspas, dan krijg je bij Washin7 een gratis wasbeurt programma 2. Oke, altijd leuk en het was ook hoognodig met die rotbomen hier. Omdat ik toch in het centrum moest zijn dacht ik die te laten uitvoeren bij hun nieuwste vestiging op de Kanaaldijk-noord. Mooi ruim complex trouwens. Kom ik in het drooggedeelte aan, hoor ik een nogal flinke klap aan de rechter zijkant.

83a8c195-b2c5-412d-abe1-e1a41a6ffe95.jpg
Resultaat: tankklepje eraf gebroken en die heeft rechts naast de tankvulopening ook nog een deukje gemaakt. Ik vermoed zelf dat de lucht achter het tankklepje is geslagen en deze heeft geopend met dit resultaat.

Ze hebben het tankklepje terug gevonden en we hebben een formulier ingevuld. Ik ben benieuwd. Neem aan dat ze hiervoor verzekerd zijn.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Wow
  • Grrr
Waarderingen: Allison6R en Famous1303
Ben je jarig en heb je een waspas, dan krijg je bij Washin7 een gratis wasbeurt programma 2. Oke, altijd leuk en het was ook hoognodig met die rotbomen hier. Omdat ik toch in het centrum moest zijn dacht ik die te laten uitvoeren bij hun nieuwste vestiging op de Kanaaldijk-noord. Mooi ruim complex trouwens. Kom ik in het drooggedeelte aan, hoor ik een nogal flinke klap aan de rechter zijkant.

83a8c195-b2c5-412d-abe1-e1a41a6ffe95.jpg
Resultaat: tankklepje eraf gebroken en die heeft rechts naast de tankvulopening ook nog een deukje gemaakt. Ik vermoed zelf dat de lucht achter het tankklepje is geslagen en deze heeft geopend met dit resultaat.

Ze hebben het tankklepje terug gevonden en we hebben een formulier ingevuld. Ik ben benieuwd. Neem aan dat ze hiervoor verzekerd zijn.
Nop, wasstraat is eigen risico.
Dit hebben ze tot aan de puntjes afgedekt.

dat gezegd te hebben, erg vervelend! Hopelijk willen ze tegemoet komen..

Edit: glimt wel mooi Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ben je jarig en heb je een waspas, dan krijg je bij Washin7 een gratis wasbeurt programma 2. Oke, altijd leuk en het was ook hoognodig met die rotbomen hier. Omdat ik toch in het centrum moest zijn dacht ik die te laten uitvoeren bij hun nieuwste vestiging op de Kanaaldijk-noord. Mooi ruim complex trouwens. Kom ik in het drooggedeelte aan, hoor ik een nogal flinke klap aan de rechter zijkant.

83a8c195-b2c5-412d-abe1-e1a41a6ffe95.jpg
Resultaat: tankklepje eraf gebroken en die heeft rechts naast de tankvulopening ook nog een deukje gemaakt. Ik vermoed zelf dat de lucht achter het tankklepje is geslagen en deze heeft geopend met dit resultaat.

Ze hebben het tankklepje terug gevonden en we hebben een formulier ingevuld. Ik ben benieuwd. Neem aan dat ze hiervoor verzekerd zijn.

Balen man, hopelijk wordt het toch netjes geregeld voor je...
 
Ben je jarig en heb je een waspas, dan krijg je bij Washin7 een gratis wasbeurt programma 2. Oke, altijd leuk en het was ook hoognodig met die rotbomen hier. Omdat ik toch in het centrum moest zijn dacht ik die te laten uitvoeren bij hun nieuwste vestiging op de Kanaaldijk-noord. Mooi ruim complex trouwens. Kom ik in het drooggedeelte aan, hoor ik een nogal flinke klap aan de rechter zijkant.

83a8c195-b2c5-412d-abe1-e1a41a6ffe95.jpg
Resultaat: tankklepje eraf gebroken en die heeft rechts naast de tankvulopening ook nog een deukje gemaakt. Ik vermoed zelf dat de lucht achter het tankklepje is geslagen en deze heeft geopend met dit resultaat.

Ze hebben het tankklepje terug gevonden en we hebben een formulier ingevuld. Ik ben benieuwd. Neem aan dat ze hiervoor verzekerd zijn.
Nou ehh... Gefeliciteerd man!
 
Nop, wasstraat is eigen risico.
Dit hebben ze tot aan de puntjes afgedekt.

dat gezegd te hebben, erg vervelend! Hopelijk willen ze tegemoet komen..

Edit: glimt wel mooi Stick Out Tongue
Kan nergens de algemene voorwaarden ontdekken. Daarbij, als alles is afgedekt dan zouden ze ook geen schadeformulier invullen, lijkt mij. Maar we zullen zien.
Dank je.
Balen man, hopelijk wordt het toch netjes geregeld voor je...
Hoop het ook.
Nou ehh... Gefeliciteerd man!
Dank je. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: aeonius
Ze hebben het tankklepje terug gevonden en we hebben een formulier ingevuld. Ik ben benieuwd. Neem aan dat ze hiervoor verzekerd zijn.
In ieder geval (alsnog) van harte gefeliciteerd! Vriend van me heeft een vergelijkbaar iets gehad met zijn achterruitenwisser. Ook formulieren ingevuld etc. en kreeg na een paar dagen bericht dat hij het kon laten repareren bij de dealer en de rekening mocht opsturen. Hij heeft alles vergoed gekregen.

Meestal zijn wasstraten hier wél voor verzekerd, alleen "schade door eigen fout" zoals bijvoorbeeld je ruitenwissers aanzetten of tankklepje al open hebben staan wordt niet vergoed. Gaat ook om een stukje service, want als het netjes wordt afgehandeld komen klanten terug :)
 
Zit inmiddels een ander tankklepje op in dezelfde kleur. Montage laten doen maar was eigenlijk verrekte simpel. Slechts 1 schroefje.
Wasstraat inmiddels een mail gestuurd met de verwachte kosten maar natuurlijk nog geen reactie. Telefoon gaat ook steeds na 5x op voicemail wat ik erg raar vind voor zo'n bedrijf.

Vraagje aan de 9N rijders. Ik heb anti-carjacking sloten. Dus als ik boven de 15km/u kom dan gaan mijn deuren automatisch op slot. Nu vraag ik mij af of het tankklepje dan ook mee op slot gaat. Kan het helaas niet in mijn eentje uit proberen want als ik de deur open doe om uit te stappen schiet hij er van af.
Iemand die dit kan testen? B.v.d.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!