Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ken de winkel* of website* niet maar ze schijnen de Playstation 5 te kunnen leveren.


* ik ben niet aansprakelijk voor welke schade dan ook.
Héél sketchy website, ze verkopen letterlijk alleen de ps5, controllers en 3 games haha. Die gaat niet bezorgd worden 100%
 
Polo  6c  Verkocht 
Zonder OPF. Geen idee, vind het vlot zat, wellicht als het went in de toekomst
Zonder OPF scheelt echt een hoop in geluid, met tevens in S pops&bangs. Is ook vlot zat, alleen is de rek er relatief vroeg in het toerenbereik uit. Dat maakt dat deze auto zeer gebaat is bij een chip; dan blijft hij wel lekker doortrekken. Zie je heel duidelijk in de 100-200 tijd.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Zonder OPF scheelt echt een hoop in geluid, met tevens in S pops&bangs. Is ook vlot zat, alleen is de rek er relatief vroeg in het toerenbereik uit. Dat maakt dat deze auto zeer gebaat is bij een chip; dan blijft hij wel lekker doortrekken. Zie je heel duidelijk in de 100-200 tijd.
Ik ben nooit van de uiterste eruit halen, als het maar vlot is. Idd pops en bangs! Middendemper is vv voor een sportmiddendemper. Start stop is wel echt irritant. Kan dat uitgeprogrammeerd worden?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ja, dat is er gelijk met het chippen (waarbij stage 1 niet bepaald het uiterste is, ik zou eerder spreken van optimalisatie) uitgeprogrammeerd. Wel zo prettig.
Ik heb er een Milltek non resonated catback onder. Was bang dat dat te heftig zou zijn, maar nu geeft het een mooie donkere brom en prachtige plofjes in S
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Alles is te koop voor de juiste prijs Big Grin
Toen ik de mijne kocht, heb ik ook naar nieuw gekeken, maar reef blue was toen niet verkrijgbaar. Met een occasion moet je het maar doen met wat er op zit. Of je moet er zo aan hechten dat je specifiek op kleur zoekt. Dus goed gedaan/mazzel
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: dov
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!