Het grote 'Gooi het eruit' topic!

ja, maar mij lijkt dat je zelf verantwoordelijk bent voor het vastzetten van je hek. Los daarvan heb ik al behoorlijk wat moeten claimen de laatste paar jaar, met gevolgen voor schadevrije jaren en premie. Dus deze betaal ik maar zelf
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Gisteren een recordje te pakken. 945 KM gereden met een volle tank en hij was nog steeds niet leeg, dus denk dat ik misschien de 1000 wel had kunnen redden :) Er zou een 45L tank in zitten maar ik heb gisteren 53L getankt... weliswaar met de nippeltruc. (p.s. let niet op de smerigheid, heb nog geen tijd gehad om hem fatsoenlijk van binnen te poetsen :))

tempImageFXiYxS.jpg
jeetje ik haal 1/3e daarvan :(
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Peet_B
Ik ben een ONGEDULDIGE LUL! zo dat lucht op.
Helaas had Dov even geen rcd330 op voorraad voor mijn wensen. Dus een ander alternatief gehaald gisteren. Vandaag gelukkig weer terug gestuurd. Waardeloze pasvorm, afwijkende knoppen en lelijk dus.
Nu even m’n geld terugkrijgen en dan op pad naar Dov voor een geschikte radio :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Ik ben een ONGEDULDIGE LUL! zo dat lucht op.
Helaas had Dov even geen rcd330 op voorraad voor mijn wensen. Dus een ander alternatief gehaald gisteren. Vandaag gelukkig weer terug gestuurd. Waardeloze pasvorm, afwijkende knoppen en lelijk dus.
Nu even m’n geld terugkrijgen en dan op pad naar Dov voor een geschikte radio :)
Je kan hem ook gewoon zelf kopen je bent van niemand afhankelijk
 
Polo  6c  Verkocht 
[...]Er zou een 45L tank in zitten maar ik heb gisteren 53L getankt... weliswaar met de nippeltruc.
Wow, 53 liter is mij nét niet gelukt. Mijn record (uit mijn hoofd) is 52 liter.
dit is wel voor 99% 100KM/h op de snelweg, normaal ben ik blij met zo'n 550KM met een volle tank :)
550KM.? Dat is alleen stadsverkeer zeker? Of bent met tanken bij de eerste klik gestopt, dat kan ook.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Peet_B
Die 550KM bestaan inderdaad voor meer dan 50% uit stadsverkeer, maar mijn Polo is ook écht niet zuinig boven de 120. Bij 150 is 1 op 10 of minder niet ongekend... Dit heeft dan ook puur met het toerental te maken dat bij 140 al boven de 4500 ligt :(
ja, dan is een GTI een stuk zuiniger ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Peet_B
Ik heb sowieso altijd de 6e versnelling gemist. Daarnaast is een 9N(3) echt een "ouderwets" stadsautootje met versnellingen die korter zijn dan de tijd die het duurt totdat Thierry Baudet weer wegloopt bij een interview (heeft trouwens niets te maken met mijn politieke voorkeur, gewoon bedoeld als grapje Stick Out Tongue). Maar alle gekkigheid op een stokje, ik kan makkelijk 45 in de 5e versnelling rijden. Hadden ze die ratio's niet wat verder uit elkaar kunnen leggen? Misschien toch maar eens gaan kijken voor een 6R met DSG :) (als handgeschakelde plezierauto heb ik immers nog altijd mijn Opel GT :) )
 
Ik heb sowieso altijd de 6e versnelling gemist. Daarnaast is een 9N(3) echt een "ouderwets" stadsautootje met versnellingen die korter zijn dan de tijd die het duurt totdat Thierry Baudet weer wegloopt bij een interview (heeft trouwens niets te maken met mijn politieke voorkeur, gewoon bedoeld als grapje Stick Out Tongue). Maar alle gekkigheid op een stokje, ik kan makkelijk 45 in de 5e versnelling rijden. Hadden ze die ratio's niet wat verder uit elkaar kunnen leggen? Misschien toch maar eens gaan kijken voor een 6R met DSG :) (als handgeschakelde plezierauto heb ik immers nog altijd mijn Opel GT :) )
Ik vond dat baudet nog aardig lang bleef zitten na wat hij naar zn hoofd kreeg :tearsofjoy:
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Haha
Waarderingen: Peet_B
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!