Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Dat lijkt me echt een keer leuk om te doen.

Staat zo'n popie jopie Golf GTI naast je en trek je hem eruit.
Nou ja, dat boeit me niet meer zo, eerlijk gezegd. Ben al een dagje ouder ;) Als ik al eens naast iemand bij het stoplicht sta en die maakt de indruk zoiets te willen doen, trek ik uiterst rustig op. Als ik lekker wil versnellen, kies ik mijn momenten. Liefst niet vanuit stilstand zonder 4x4, dat scheelt een hoop slijtage aan de banden ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Grip is om te janken inderdaad :rolleyes:
Ja, niet zo gek natuurlijk. Die launch control is eigenlijk ook onbruikbaar na het chippen. Ik dacht in elk geval, ok leuk voor één keer, maar daar laat ik het bij.
Ik geniet het meest van het versnellen zo nu en dan, wanneer het past in de situatie van dat moment.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Vaak zegt men bij de dealer dat iets met VCDS niet kan of dat men het niet kan, terwijl handige forumleden het in een handomdraai doen
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ja, niet zo gek natuurlijk. Die launch control is eigenlijk ook onbruikbaar na het chippen. Ik dacht in elk geval, ok leuk voor één keer, maar daar laat ik het bij.
Ik geniet het meest van het versnellen zo nu en dan, wanneer het past in de situatie van dat moment.
Volgend jaar ff betere banden erop gooien.
Mijn oude Golf GTI was qua gewicht gelijk maar dan met 295pk en die spinde amper
De Polo heeft soms nog moeite in de twee als de banden koud zijn.
Het voelt sportief maar daarmee is ook alles gezegd :mrgreen:

Launch control is niet te doen inderdaad..
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ik heb eigenlijk geen last van spinnen, omdat ik nooit de behoefte voel om vanuit stilstand snel weg te zijn de eerste seconden. Verder gaat het prima, zelfs met de crossclimates. Die doen het prima bij mijn gebruik van de auto (geen stoplichtsprintjes, geen circuit), ook best bij snel bochtenwerk.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik moet zeggen dat mijn 9N toch op veel vlakken beter scoort dan de nieuwe Polo's.
- Grotere tank dan b.v. een AW. Ik krijg er zelfs meer dan 50 liter in met ontluchten.
- Schijfremmen rondom.
- Gasveren onder de motorkap.

Misschien heb ik wel de laatste Polo waarbij het nog geld mocht kosten. Stick Out Tongue
Ik heb een AW 115pk met schijfremmen rondom!
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Iemand een idee hoe ik m'n verlichting echt uit kan zetten als ik de schakelaar ook op 'uit' heb staan? Mijn verlichting staat namelijk altijd aan, gelijk zodra ik de motor start... :rolleyes:
Ik wil zelf kunnen bepalen of ik m'n licht aan zet overdag of niet.
Aangezien ik er binnenkort LED in ga zetten, vind ik dat een beetje zonde.
Kan dit niet ergens in je menu? Of met VCDS?
Het gaat om je DRL neem ik aan? Deze had ik bij m’n Skoda gewoon eruit gehaald!
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Kan dit niet ergens in je menu? Of met VCDS?
Het gaat om je DRL neem ik aan? Deze had ik bij m’n Skoda gewoon eruit gehaald!
Ja ik begreep al dat er een kabeltje uit de schakelaar moet (pin 3 en 6) en je iets met vcds uit moet zetten. Ik heb er zelf geen verstand van dus rijd v.d. week even langs de garage denk, even vragen of ze het willen doen voor me.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!