Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik haak even in op de posts over de verlichting uit krijgen. Ik heb U-led koplampen en een automatische schakelaar met lichtsensor van aliexpress. In alle standen blijft alles aan staan. Weet iemand hoe ik daarbij alles uit kan krijgen en misschien in een stand alleen de U-leds voor aan heb? Ik heb geen start-stop systeem dus denk dat het pinnetjes verwijderen word als ik hier boven zo lees.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
Heb je wel DRL in je bumper? Want als ik je foto zo zie heb je in ieder geval mistlampen.
ik heb het zelfde als Enrico ook de u-led lampen en de Ali schakelaar voor ch/lv.. Alleen hierbij blijft bij stadslicht de dagrij onder aan terwijl bij de originele schakelaar dagrij uit ging op stadslicht en de u-ledjes aan gingen.. En nu dus beide bij stadslicht
 
Volkswagen  6r  1.4 86pk 
Vogelpoep zit niemand op te wachten nee, maar al die kamikaze vliegen vind ik vervelender. Halve auto al vies voor ik weer thuis ben.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!