Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik moet zeggen dat mijn 9N toch op veel vlakken beter scoort dan de nieuwe Polo's.
- Grotere tank dan b.v. een AW. Ik krijg er zelfs meer dan 50 liter in met ontluchten.
- Schijfremmen rondom.
- Gasveren onder de motorkap.

Misschien heb ik wel de laatste Polo waarbij het nog geld mocht kosten. Stick Out Tongue
Tja... kwaliteit van interieur is toch echt wel het verschil te zien.
 
Volkswagen  X  X 
Ik moet zeggen dat mijn 9N toch op veel vlakken beter scoort dan de nieuwe Polo's.
- Grotere tank dan b.v. een AW. Ik krijg er zelfs meer dan 50 liter in met ontluchten.
- Schijfremmen rondom.
- Gasveren onder de motorkap.

Misschien heb ik wel de laatste Polo waarbij het nog geld mocht kosten. Stick Out Tongue

schijven rondom heb ik gewoon hoor :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ik moet zeggen dat mijn 9N toch op veel vlakken beter scoort dan de nieuwe Polo's.
- Grotere tank dan b.v. een AW. Ik krijg er zelfs meer dan 50 liter in met ontluchten.
- Schijfremmen rondom.
- Gasveren onder de motorkap.

Misschien heb ik wel de laatste Polo waarbij het nog geld mocht kosten. Stick Out Tongue


Als ik me niet vergis hebben de Polo's met 75 of meer PK allemaal schijven rondom.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Update: vermogensdipjes zijn er nog steeds. Maar de auto rijdt met al z’n reparaties (€1450 totaal) echt heerlijk en bijna weer als nieuw. Enorm fijn wel. Had echt plezier in het terugrijden.

Nog een paar kleine dingetjes (onder andere secundaire luchtsysteem eruit en nieuwe vacuumslangen) en dan gaan we weer gassen.

eind goed al goed (op de kosten na dan...)!
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Past een 6c gti spoiler op een standaard 6r? en kan je hierop dan ook de Maxton extensie monteren?
Volgens mij past het wel, de achterkleppen van een 6R en 6C zijn gelijk. De GTI spoiler wordt origineel vast gezet met een bout in de achterklep (Onderdeel 58 en 59).
Zat zelf er aan te denken om de spoiler met kit te bevestigen, alleen weet ik niet of de clipjes aan de achterkant uitsteken.
Als je een manier hebt gevonden laat het even weten (y)
1587800952763.png
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Iemand een idee hoe ik m'n verlichting echt uit kan zetten als ik de schakelaar ook op 'uit' heb staan? Mijn verlichting staat namelijk altijd aan, gelijk zodra ik de motor start... :rolleyes:
Ik wil zelf kunnen bepalen of ik m'n licht aan zet overdag of niet.
Aangezien ik er binnenkort LED in ga zetten, vind ik dat een beetje zonde.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Iemand een idee hoe ik m'n verlichting echt uit kan zetten als ik de schakelaar ook op 'uit' heb staan? Mijn verlichting staat namelijk altijd aan, gelijk zodra ik de motor start... :rolleyes:
Ik wil zelf kunnen bepalen of ik m'n licht aan zet overdag of niet.
Aangezien ik er binnenkort LED in ga zetten, vind ik dat een beetje zonde.
Ik volg deze vraag. Uit moet uit zijn... mja standaard is uit gewoon aan
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Iemand een idee hoe ik m'n verlichting echt uit kan zetten als ik de schakelaar ook op 'uit' heb staan? Mijn verlichting staat namelijk altijd aan, gelijk zodra ik de motor start... :rolleyes:
Ik wil zelf kunnen bepalen of ik m'n licht aan zet overdag of niet.
Aangezien ik er binnenkort LED in ga zetten, vind ik dat een beetje zonde.
Ja hoor is uit te zetten. Moet een kabeltje uit de lichtschakelaar (pin 3 en 6) en iets met vcds uitzetten. Zo vaak gedaan... :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!