Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Zou jammer zijn als je het vertrouwen kwijt raakt.
Lijkt mij toch een fijne wagen mits probleem vrij. (maar geldt dat niet voor alle wagens)

Ik ben normaal niet zo negatief ingesteld maar zoveel dure tegenslag in een periode vind ik lastig om te zetten in positiviteit. Stick Out Tongue

Kijk dat is goed nieuws, lekker vrijdag weer touren.

En zaterdag 'm lekker verwennen met een goede poets-/polijstbeurt. Gaat ie fijn vinden denk ik :)
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Update time! Alles weer gemonteerd. Monteur stukje gereden.

Drukverlies. Bouwt druk op, verliest veel in hoge toeren. Auto zou gechipt zijn volgens de vorige eigenaar. Heeft 2,5 (!!!!!!) bar turbodruk. Conclusie: vacuumlek, N75 of Wastegate Valve (onwaarschijnlijk). Fijn. Van t ene naar t andere probleem.

Hij schijnt overigens wel weer goed te lopen. Nou, da's een voordeel.
 
Laatst bewerkt:
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Verdrietig
Waarderingen: Allison6R en Ruud9N
Vandaag kreeg ik de melding dat het weer zo ver is om te tanken, hup naar de pomp, slaat dat dit af na 35 liter *zucht*. Als er iets is dat ik mis aan m’n voorloop 208, dan is het de 50 liter tank. 40 is echt teleurstellend weinig, zeker voor een auto die er zoveel van lust.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: IwanD en Ruud9N
Vandaag kreeg ik de melding dat het weer zo ver is om te tanken, hup naar de pomp, slaat dat dit af na 35 liter *zucht*. Als er iets is dat ik mis aan m’n voorloop 208, dan is het de 50 liter tank. 40 is echt teleurstellend weinig, zeker voor een auto die er zoveel van lust.
Ik heb er afgelopen week toch echt 42 L in kunnen gooien (had hem wel he-le-maal leeg gereden haha).
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Ik heb er afgelopen week toch echt 42 L in kunnen gooien (had hem wel he-le-maal leeg gereden haha).
Zeker bij onze auto's wel.
We kunnen tot 55l .
Als je de ontluchting gebruikt.
Deze zit in het vulgat van onze 6r6ern 6c
Ja jullie met de 6R/C hebben een grotere tank dan alle nieuwe AW rijders.
Het is inderdaad een punt om aan te storen die kleine tank onder de AW!!!
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Ik moet zeggen dat mijn 9N toch op veel vlakken beter scoort dan de nieuwe Polo's.
- Grotere tank dan b.v. een AW. Ik krijg er zelfs meer dan 50 liter in met ontluchten.
- Schijfremmen rondom.
- Gasveren onder de motorkap.

Misschien heb ik wel de laatste Polo waarbij het nog geld mocht kosten. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!