Het grote 'Gooi het eruit' topic!

@Enrico__GTI er bestaat een sleutelhanger genaamd Trackr die je in je auto kan leggen. Had er een review van gelezen en schijnt best goed te werken. Ok het is niet het meest geavanceerde systeem, maar het werkt wel, kost maar €30 en is zonder abonnement... Denk als je dit ergens in je dashboard wegwerkt (achter de radio ofzo) dit zeker kan dienen ;)
Werkt op bluetooth, als jij uit range gaat van de TrackR dan krijg je melding. Voor de rest kan je alleen iets volgen als iemand anders met TrackR toevallig langs jouw object loopt. Jouw TrackR reageert dan via de telefoon van de langslopende persoon en update de locatie waar hij zich bevind. Het is crowd-based, leuk voor in een grote stad, waar misschien af en toe een gebruiker langs je eigendom loopt.

Totaal niet inzetbaar voor het ten alle tijden kunnen traceren van je spullen.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Weet iemand toevallig hoeveel MB per maand zo'n 'traditionele' tracker dan zou gebruiken?

En of dit gebruikt zou kunnen worden om je premie te verlagen bij de verzekering
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Weet iemand toevallig hoeveel MB per maand zo'n 'traditionele' tracker dan zou gebruiken?

En of dit gebruikt zou kunnen worden om je premie te verlagen bij de verzekering


Heb me er een beetje in verdiept en er een aangeschaft maar snel weer terug gestuurd. Je stopt een prepaid simkaart
in de tracker en je stuurt een sms om te kijken waar je auto staat. Volgens de gegevens die ik terug kreeg stond mijn
auto in China waar de tracker wordt gemaakt.................
Dus meteen teruggestuurd. Ook moest ongeveer om de drie maanden de batterij vervangen worden van de tracker.

Hoeveel MB het kost weet ik niet maar kan niet veel zijn aangezien je niet elke dag controleerd waar je auto is lijkt mij...........

De verzekeraars gaan je waarschijnlijk geen korting geven op je autoverzekeringspremie. Ik heb een klasse 3 alarm met
OBD killer en krijg geen eurocent korting...............
 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Heb me er een beetje in verdiept en er een aangeschaft maar snel weer terug gestuurd. Je stopt een prepaid simkaart
in de tracker en je stuurt een sms om te kijken waar je auto staat. Volgens de gegevens die ik terug kreeg stond mijn
auto in China waar de tracker wordt gemaakt.................
Dus meteen teruggestuurd. Ook moest ongeveer om de drie maanden de batterij vervangen worden van de tracker.

Hoeveel MB het kost weet ik niet maar kan niet veel zijn aangezien je niet elke dag controleerd waar je auto is lijkt mij...........

De verzekeraars gaan je waarschijnlijk geen korting geven op je autoverzekeringspremie. Ik heb een klasse 3 alarm met
OBD killer en krijg geen eurocent korting...............

Oh wist niet dat dit via sms ging ipv mobiele data. Ik ga me hier ook eens in verdiepen. Als een maandelijkse simonly abbo van bijv 10,- genoeg is, is het nog best een optie om dit te overwegen.
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Oh wist niet dat dit via sms ging ipv mobiele data. Ik ga me hier ook eens in verdiepen. Als een maandelijkse simonly abbo van bijv 10,- genoeg is, is het nog best een optie om dit te overwegen.


Prepaid kan ook alleen dan moet je elk half jaar ÉÉN sms-je sturen voor het behouden van je prepaid tegoed. Dan
zou ik er 10 euro op zetten dan kan je even vooruit :)
 
Prepaid kan ook alleen dan moet je elk half jaar ÉÉN sms-je sturen voor het behouden van je prepaid tegoed. Dan
zou ik er 10 euro op zetten dan kan je even vooruit :)

oh dat scheelt opzich - ik dacht dat dit net als findmyiphone voortdurend contact met internet moet hebben om te werken. Prepaid simkaarten zijn overal gratis verkrijgbaar :mrgreen::mrgreen:
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Even een andere vraag.

Ik heb bochtenverlichting via mijn mistlampen,
is er een mogelijkheid om deze bij een wat hogere snelheid ook aan te zetten?
volgens mijn gaat die uit bij 30 km per uur.

En nog een vraag mbt bochtenverlichting/mistlamp bij veel nieuwe vw skoda audi seat ect gaat de mistlampen aan bij achteruit rijden.
Is dit ook mogelijk bij een polo 6r (met startstop) ook mogelijk
 
oh dat scheelt opzich - ik dacht dat dit net als findmyiphone voortdurend contact met internet moet hebben om te werken. Prepaid simkaarten zijn overal gratis verkrijgbaar :mrgreen::mrgreen:


Ja, maar je moet er wel een bedrag opzetten want elk sms-je naar je tracker
kost geld. Jij stuurt een sms en de tracker stuurt een sms terug om de locatie
te laten weten..........
 
Oh wist niet dat dit via sms ging ipv mobiele data. Ik ga me hier ook eens in verdiepen. Als een maandelijkse simonly abbo van bijv 10,- genoeg is, is het nog best een optie om dit te overwegen.
ik las tijdens mijn research dat iemand ongeveer 6 euro per 3 maanden kwijt was. deze tracker verstuurde ook een smsje als de auto een vooraf ingestelde 'zone' verlaat en bij ingestelde maximale snelheden etc. was erg uitgebreid in ieder geval.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
Net op de snelweg "geraced" tegen een VW Golf 7 variant 1.6TDI met 115pk.

Ik had hem ingehaald en toen wilde hij tonen dat hij sneller was maar dat lukte niet. Ik was met 120km/h en hoger lichtelijk sneller.

Op een gegeven moment bij de stoplichten van 0 naar honderd begon hij iets sneller dan ik maar ik was van 60 naar 100 weer sneller.

Meneer in het Golfje kon er aan zijn gezicht gezien niet tegen dat een Polotje hem te snel was.

101pk Polo for the win
 
2 weken geleden reed ik met schemerlicht op de snelweg, de zon was onder aan het gaan. Ik heb een Chinese auto-light schakelaar.
De schakelaar werkte voorheen goed. Bij het ondergaan van de zon wilde deze in stand 'auto' de dimlicht aanzetten maar omdat het net nog te licht was haperde hij en begon hij dus te flikkeren tussen aan en uit. Snel heb ik hem handmatig doorgeschakeld naar dimlicht. Hierna werkte de CH/LH functie niet meer. Ik heb meerdere malen geprobeerd deze weer opnieuw werkend te krijgen maar tot nu toe niet gelukt...

Iemand een idee waar het aan kan liggen zodat ik deze weer werkend krijg? De andere functie's werken nog zoals het hoort.

Ik heb een start/stop systeem, mocht dit nog uitmaken.
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!