Het grote 'Gooi het eruit' topic!

stempel maken met een aardappel en lekker zelf doen.



ik doe alles zelf aan mijn auto, dus 5 jaar geleden is mijn auto het laatst door vw gezien.
Ik maak wel overal fotos van, en hou dit ook gewoon bij in mijn topic op een andere site.
 
Laatst bewerkt:
VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: sahindogan
Vanmiddag om half 3 de proefrit gemaakt, net rond 8 uur weer thuisgekomen.

Auto reed werkelijk fantastisch. APK hebben ze nog vernieuwd (is nu geldig tot 2019, lol!) en alle facturen/stempels aanwezig. Distrubutieketting/spanroller etc. februari dit jaar vervangen, dus allemaal dik in orde. Helaas wel meer cosmetische schade dan gedacht (vooral voorbumper en motorkap), die moeten eigenlijk gespoten worden, dus dat gaan we waarschijnlijk laten doen.

Anyways. We hebben de auto gekocht :) :) errrug blij mee, foto's/topic komen snel! Voor een kleine beeldvorming;

HR2Owoh.jpg


Bx1CkGk.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en VWAlexander
Is altijd de afweging, hoe langer je onderhoud zelf doet hoe meer je bespaard. Als je het dus over langere tijd terugrekend vraag ik mij af of je die waardevermindering niet al hebt ingehaald ;) als je snapt wat ik bedoel Big Grin
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Vanmiddag om half 3 de proefrit gemaakt, net rond 8 uur weer thuisgekomen.

Auto reed werkelijk fantastisch. APK hebben ze nog vernieuwd (is nu geldig tot 2019, lol!) en alle facturen/stempels aanwezig. Distrubutieketting/spanroller etc. februari dit jaar vervangen, dus allemaal dik in orde. Helaas wel meer cosmetische schade dan gedacht (vooral voorbumper en motorkap), die moeten eigenlijk gespoten worden, dus dat gaan we waarschijnlijk laten doen.

Anyways. We hebben de auto gekocht :) :) errrug blij mee, foto's/topic komen snel! Voor een kleine beeldvorming;

HR2Owoh.jpg


Bx1CkGk.jpg
Veel plezier van de aankoop!
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: Livonias en iichel
Garantie heb ik niet meer op mijn auto.
Mij gaat het meer om de rest waarde bij eventueel verkoop.
Als bijvoorbeeld de laatste jaren geen onderhoud is ingevuld in het onderhoudsboekje door een garage dan daalt de waarde heel hard gok ik.
VW Mobiliteitsgarantie wordt hier waarschijnlijk bedoeld. Als je auto in onderhoud is bij de VW dealer ‘krijg’ je dit.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Is altijd de afweging, hoe langer je onderhoud zelf doet hoe meer je bespaard. Als je het dus over langere tijd terugrekend vraag ik mij af of je die waardevermindering niet al hebt ingehaald ;) als je snapt wat ik bedoel Big Grin
Ja ik snap helemaal wat je bedoelt. Maar niemand weet precies dan wel niet ongeveer hoeveel de waarde daalt
VW Mobiliteitsgarantie wordt hier waarschijnlijk bedoeld. Als je auto in onderhoud is bij de VW dealer ‘krijg’ je dit.
Oh leg eens uit wat dat in houd dat hoor ik voor het eerst?
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Vanmiddag om half 3 de proefrit gemaakt, net rond 8 uur weer thuisgekomen.

Auto reed werkelijk fantastisch. APK hebben ze nog vernieuwd (is nu geldig tot 2019, lol!) en alle facturen/stempels aanwezig. Distrubutieketting/spanroller etc. februari dit jaar vervangen, dus allemaal dik in orde. Helaas wel meer cosmetische schade dan gedacht (vooral voorbumper en motorkap), die moeten eigenlijk gespoten worden, dus dat gaan we waarschijnlijk laten doen.

Anyways. We hebben de auto gekocht :) :) errrug blij mee, foto's/topic komen snel! Voor een kleine beeldvorming;

HR2Owoh.jpg


Bx1CkGk.jpg
Veel plezier ermee. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Vanmiddag om half 3 de proefrit gemaakt, net rond 8 uur weer thuisgekomen.

Auto reed werkelijk fantastisch. APK hebben ze nog vernieuwd (is nu geldig tot 2019, lol!) en alle facturen/stempels aanwezig. Distrubutieketting/spanroller etc. februari dit jaar vervangen, dus allemaal dik in orde. Helaas wel meer cosmetische schade dan gedacht (vooral voorbumper en motorkap), die moeten eigenlijk gespoten worden, dus dat gaan we waarschijnlijk laten doen.

Anyways. We hebben de auto gekocht :) :) errrug blij mee, foto's/topic komen snel! Voor een kleine beeldvorming;

HR2Owoh.jpg


Bx1CkGk.jpg
Mooi ding, veel plezier ermee !

Wat voor schades zijn het dan ?
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Livonias
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!