Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Er zijn geen testkasten nodig. Het serienummer is voldoende en het kan gewoon op afstand, dus ja...geldklopperij.

En waar denk jij dat ze dat serie nummer in voeren?.
Juist in een programma wat geld kost.
En ik heb het zelf zat gedaan dus ik weet wel waar ik over praat.

@iichel klopt de ene auto is via het serie nummer te doen, de andere via het uitlezen met odis en dan online afvragen.
 
Jullie ook blaadjes in de roosters. Had vandaag ff de airco vol aan met verwarming. En hoor in de auto door het rooster dat er een blaadje zit.XD
Hij waaide er uit eindelijk uit. want het gekke ruisende geluid was na een tijdje weg. Leve herfst. :mrgreen:;)o_O
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Is het mogelijk om de sideskirts van de polo GTI op een polo 6R R-line te monteren ? Ik denk namelijk dat je ze er zo op kan klikken... thxxx
 

Bijlagen

  • 8E3B696F-7C0D-4BA7-9CA1-A18D879FAB27.jpeg
    8E3B696F-7C0D-4BA7-9CA1-A18D879FAB27.jpeg
    42 KB · Weergaven: 37
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
wC7aOOh.jpg

Wanneer je al 2 weken zit te wachten op onderdelen die je besteld hebt voor je polo
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Weet iemand toevallig hoeveel liter olie in een polo (1.4 benzine) hoort te passen wanneer je het olie wilt vervangen?
Hoi, heb er pas (ook 6R 1.4 63kw) 5w-40 premium synthetic C3 MPM ingedaan, kost iets van 50,- per 5 liter bij primaparts heb meteen een Febi carterplug van €1,97 genomen.

3.2 liter ingieten, bij filtervervanging ongeveer 0.2ltr meer, daarna even peilen, moest er iets van 0.2ltr bij. Teveel is niet goed!

hoop dat je hier iets mee kunt, gr Laurens
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
  • Leuk
Waarderingen: dov
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!