Even voorstellen: mieppii's crosspolo

Het dakraam heeft een afwatering. En dat pijpje liep door het schutbord heen maar in de loop der jaren is dat gekrompen waardoor die voor het schutbord gekomen is waardoor die gewoon achter het dashboard naar beneden liep..

Voordat ik erachter was heb ik wel knap gevloekt..
 
Vw  crosspolo  1.9 tdi 
Goed aangepakt allemaal.
En zeker mooi stuur,
heb eenzelfde ligt zeker heerlijk in de hand.

Oe dat is minder, ik wil jou stuur[emoji85] waar heb je die gevonden trouwens ik zie dat je wit led interieur verlichting hebt zou je daar een paar foto's van kunnen plaatsen
Is voor jou redelijk in de buurt een soortgelijk stuur te koop op het forum:
https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/polo-6r-rline-stuur.9745/
Waarschijnlijk alleen een ander airbag aansluit snoertje nodig,
maar dat kost je de kop niet bij de dealer.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Weer een tijd geleden maar we hebben een aantal updates. Heb men alpinas verkocht.. ging niet werken met de et waarde dus toch maar voor safe gespeeld en een set OZ gehaald.. Men schijven zijn vanmiddag binnen gekomen en heb toch ff een fusee opgebouwd and it fits like a glove. :) op de wielen naa. Want heb 2cm spacers nodig aangezien anders de klauwen tegen de velg aan zitten haha. Maar daar moetten we net mee uitkomen.

Schijf los.
14b83208065029488baeb679f083396e.jpg


Vergeleken met 256mm
2b49d27cebcaa1d133319f91ac2bca2f.jpg


Velg gepast.
b14d355e65f6848ce8ee0110b2274079.jpg


Stay tuned[emoji4]
 
Vw  crosspolo  1.9 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!