Even voorstellen: mieppii's crosspolo

Haha ja mooie kleur. Zie je nooit op een polo vandaar dat ik um zo goed onthoude heb denk ik :). Ja mijne was tog knap schoon gebleven ondanks bijna 2 uur kachele haha
 
Vw  crosspolo  1.9 tdi 
Hele nette cross, Die verlaging en die velgen maken het al een hele andere Polo. GTI lampen met US module zouden het nog wat meer afmaken.
Spoilertje zou ik niet doen, maar dat moet je natuurlijk zelf weten, maakt em wel uniek.
Ben benieuwd naar je volgende updates. ;)
 
Mooie 9n3.
De wielen en verlaging geeft de auto een hele andere look.
Zelf ben ik wel fan van de cup edition spoiler,
is net ff meer dan een gti spoiler.
Alleen waar je vandaagdedag een cup edition spoiler voor een mooie prijs kan vinden,
dat weet ik niet.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Bedankt jongens. Ja us module ben ik nog niet helemaal over uit. Vind de koplampen bij de dealer niet heel duur dus denk dat die er wel inkomen.. spoiler ben ik ook nog niet over uit. Gti en cup spoiler koste beide rond de 5 a 600.. veel geld voor een ongespoten stuk plastic. Heb wel wat kleine dingetjes die ik klaar heb liggen. Volgende week maar is mee aan de gang waaronder egr afdekplaatjes :)
 
Vw  crosspolo  1.9 tdi 
Vw  crosspolo  1.9 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: starsky
Zal hier is ff stof afblazen.... weinig tijd veel gesleutel.. heb er nog niet egt veel geluk mee gehad mjaah nu begint die wel naar men smaak te komen..

Motorische veranderingen momenteel:
Cupra D inlaat
Downpipe zonder cat
Chip op maat vagtechniek. Eindresultaat 152pk en 352nm een verschil van 50pk en 90nm dus het is sirieus te merken. [emoji16]

Heb een achterklep gevonden met spoiler maar moet gespoten worden dus word vervolgt.

Schroefset verbouwd om lager te gaan, misschien te laag.. alles gaat kapot haha.

Toplagers vernieuwd, topmounts vernieuwd, aandrijfas vernieuwd, grote beurt gegeven dus redelijk aant bouwen.. momenteel ook lekkage.. [emoji21]

ook wat meetings afgegaan waaronder mivw en volkstylebase. Dumpd word de volgende!

De wielen zijn te koop btw[emoji4]

FB_IMG_1440969641018_zpspvusen1u.jpg

FB_IMG_1439626538366_zpsb7deok11.jpg
 
Vw  crosspolo  1.9 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: thomassafca en HJV
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!