De zoveelste spookstoring, maar nu toch serieus

Hoi,

Ik heb nog niets vernomen van mijn dealer. Ik heb een polo 6c 1.2 tsi 90 pk uit 2014
Zal volgende week eens een mail sturen

Vwpolodriver
Ze zeggen dat het ook niet zo urgent is dat ze brieven sturen, maar ik moest wel direct een afspraak maken..

Als je langs de dealer gaat en ze type je kenteken in dan zien ze het gelijk!
 
hier ook...na een bezoek bij de dealer mij erop gewezen dat deze vervangen moet worden. Heb ook geen brief gehad erover. Op naar het volgende probleem o_O
 
Volkswagen  Polo 6C (omgebouwde opel astra)  0.8i 
Geld deze terugroepactie voor alle 6C Polo's?
Ik sta vandaag bij de dealer om me koelvloeistof bij te vullen en wat blijkt.... Een terug roep actie! Vanaf 09/09 staat meneer Polo bij de dealer voor een nokkenas spanner ofzo die niet goed zijn.

Voor de mensen die de auto gekocht hebben, binnen het garantietermijn terug naar de dealer!!!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Dat is ook de reden dat ik er nog er nog 2 jaar extra garantie heb gekregen tijdens de onderhandeling

Genoeg problemen gehad buiten de garantie met mijn Bm
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6 C R-Line  1.2 
voor terugroep acties kun je eens op RDW.nl kijken, kenteken invoeren en op de 1e pagina onderaan het stukje 'terugroepacties' openklappen
aan die RDW-site heb je niets.
Mijn vorige BlueGT moest ook terug vanwege de olie in de DSG. Probleem was niet ernstig genoeg en zou met de 1 volgende bezoek aan de werkplaat onder garantie verholpen worden (verkeerde olie + update DSG-software).
Dit stond niet vermeld op de RDW-site, maar wel op de Volkswagen website.
Beter kan je kijken op Volkswagen website: http://www.volkswagen.de/de/service..._marginalspalte/abfrage_rueckrufaktionen.html
Even je VIN-nummer invoeren: WVWZZZ......
 
Hoi allen,

Vandaag is de nokkenasversteller vervangen door een nieuw type. De computer gaf aan dat het bij mijn Polo 6c vervangen moest worden( serviceactie). Ik weet niet wat het onderdeel doet maar de Polo rijd in zijn 1 en 2 veel beter en de motor reageerd feller op het gas pendaal. Vanaf het begin had ik met wegrijden een soort dip in het reageren van de motor. Dat viel mij pas echt op toen mijn vader 3 maanden geleden een nieuwe skoda fabia 1.2 tsi 90 kreeg. Als ik in de fabia reed was er toch verschil een met mijn polo.
Ben nu heel tevreden

Vwpolodriver
 
Laatst bewerkt:
aan die RDW-site heb je niets.
Mijn vorige BlueGT moest ook terug vanwege de olie in de DSG. Probleem was niet ernstig genoeg en zou met de 1 volgende bezoek aan de werkplaat onder garantie verholpen worden (verkeerde olie + update DSG-software).
Dit stond niet vermeld op de RDW-site, maar wel op de Volkswagen website.
Beter kan je kijken op Volkswagen website: http://www.volkswagen.de/de/service..._marginalspalte/abfrage_rueckrufaktionen.html
Even je VIN-nummer invoeren: WVWZZZ......
Die Fahrgestellnummer ist uns nicht bekannt
Godverdomme :(
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!