Chiptuning polo 6R

Even een algemene vraag:
Hoe denk de leasemij over chippen?
Het lijkt me niet mogelijk dat je je Polo chipt zonder dat de garage, en dus de LM, dat merkt. Maw, heeft de LM daar problemen mee?

En dezelfde vraag mbt aanpassingen via VCDS?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Als je de auto chipt kan je dan gemakkelijk in ze 3 de rotonde nemen met 30 km pu en gewoon weer verder rijden zonder terug te schakelen of moet het dan nog steeds in zn 2? Ik heb het vermoeden dan Mn polo gechipt is, maar een meting doen heeft nu geen prio. Als ik 90 rij hoef ik niet terug te schakelen om redelijk snel naar 140 te gaan om in te halen, hoef voor inhalen nooit terug te schakelen op de snelweg en hoorde dat dit juist wel vaak bij de polo het geval is, maar met rotonde is het toch het beste om terug te schakelen naar zn 2 omdat die anders met wegrijden van rotonde toch even stotterd...
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Mijn TSI is niet gechipt, maar ik rij altijd in z'n 3 over een rotonde en heb geen moeite met inhalen in zijn 5 op de snelweg.
Dus die mening deel ik niet met je.
Maar TSI is dan ook anders dan een TDI en ik heb géén idee hoe zo'n TDI rijdt :grin:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Mijn TSI is niet gechipt, maar ik rij altijd in z'n 3 over een rotonde en heb geen moeite met inhalen in zijn 5 op de snelweg.
Dus die mening deel ik niet met je.
Maar TSI is dan ook anders dan een TDI en ik heb géén idee hoe zo'n TDI rijdt :grin:
Kom maar een keer proefrijden aan de andere kant van de snelweg ;) Hahaha

en @dov helemaal gelijk wereld van verschil voor en na de chip!! ;)
door die rode remklauwen gaat 'ie ook net wat sneller..Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
dr zit een zee van verschil in een ongechipte 1.2 tdi en gechipt mvg
Dat lijkt mij ook maar hoe weet je of die wel gechipt is als je niks hebt om mee te vergelijken?? Ik vind mijn polo namelijk niet traag... hij kan trouwens wel gewoon in zn 3 een rotonde af maar duurt paar seconde voordat die echt vaart maakt
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Dat lijkt mij ook maar hoe weet je of die wel gechipt is als je niks hebt om mee te vergelijken?? Ik vind mijn polo namelijk niet traag... hij kan trouwens wel gewoon in zn 3 een rotonde af maar duurt paar seconde voordat die echt vaart maakt
Door naar een meeting te komen en te ervaren bij sommige leden hoe een gechipte tdi aanvoelt Stick Out Tongue weet niet of dat tegen de regels in gaat @capszz
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Door naar een meeting te komen en te ervaren bij sommige leden hoe een gechipte tdi aanvoelt Stick Out Tongue weet niet of dat tegen de regels in gaat @capszz
Klinkt nog best leuk! Hopelijk is de auto met een maand helemaal compleet gerepareerd incl nieuwe velgen (boavista zwart) als deze morgen doorgaan.

Heb de EGR wel weg laten schrijven, maar durfde niet te chippen want als dat al is gedaan is dat gewoon doodzonde van het geld haha. Ze konden dit niet zien, enkel als ik de auto op de rolband zou zetten.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
  • Leuk
Waarderingen: JamalTSI en capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!