Chiptuning polo 6R

Zelf zit ik hier ook aan te denken, maar dan bij ATM Chiptuning. Alleen ik twijfel of het het geld waard is, het kost namelijk rond de 300 euro en dan krijg ik er maar 10 PK bij. (85 naar 95 PK).

Al moet ik wel zeggen dat ik het voornamelijk wil doen zodat de auto wat zuiniger wordt. Heeft iemand ervaring met de zuinigheid na chiptuning? (Ik begrijp dat dit ook wel afhankelijk is van het type motor en de deskundigheid van het bedrijf)
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline Business  1.0 TSI 95 PK 
Ja. Zelf ook een 1.2 tdi en ik zou niet meer terug willen. Als ik het vergelijk met hoe hij hiervoor was heeft hij nu 2 longen ipv 1
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Zeker de moeite waard! Mijn polo is van 75pk naar 100pk gegaan en van 180nm naar 210nm koppel. De auto rijd vlotter, soepeler en is een stukje zuiniger geworden. Ook hoef je niet meer naar je 4 te schakelen als je wilt inhalen op de snelweg. Koste: 250 euro
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2 TDI Bluemotion 75PK - Chiptuned @100PK / 210Nm. 
Bij het chippen blijven ze binnen de marges die zijn opgegeven door Volkswagen. Het is dus niet schadelijk voor de turbo of andere componenten.
Voor de zekerheid zou ik het wel navragen of ze hier niet overheen gaan.
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2 TDI Bluemotion 75PK - Chiptuned @100PK / 210Nm. 
Bij het chippen blijven ze binnen de marges die zijn opgegeven door Volkswagen. Het is dus niet schadelijk voor de turbo of andere componenten.
Voor de zekerheid zou ik het wel navragen of ze hier niet overheen gaan.

Volkswagen geeft geen marges met betrekking tot het Chiptuning van hun auto's
Schadelijk is het niet, meer slijtage bij gelijkmatig gebruik als voorheen nee.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!