Chiptuning polo 6R

Nu zit ik ook te denken om de mijne te laten chippen (1.2tdi), zal ik dan ook de EGR gelijk laten uitschrijven of lekker zijn ding laten doen wat die nu doet ?

hoe denken jullie daarover?
Ik heb het enige tijd geleden gedaan omdat ik de bekende egr melding had.
Vooral het chippen is een verademing. Je polo wordt gewoon net wat pittiger en dat rijdt wel zo fijn. En nee zoals hier eerder genoemd wordt het geen gti nee. Maar je merkt het echt wel.
Ik heb er echt geen moment spijt van gehad.
Het enige bullshit verhaal is dat je Polo zuiniger wordt. Ik houd mijn verbruik bij elke tankbeurt bij..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: BluemotionBryan
Ik heb het enige tijd geleden gedaan omdat ik de bekende egr melding had.
Vooral het chippen is een verademing. Je polo wordt gewoon net wat pittiger en dat rijdt wel zo fijn. En nee zoals hier eerder genoemd wordt het geen gti nee. Maar je merkt het echt wel.
Ik heb er echt geen moment spijt van gehad.
Het enige bullshit verhaal is dat je Polo zuiniger wordt. Ik houd mijn verbruik bij elke tankbeurt bij..

Het gaat mij meer om het meer pit, dat het geen racemonster word weet ik zelf ook wel :)

en het verbruik maakt me eigenlijk ook niet echt uit als hij maar wat sneller is
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75PK 
  • Leuk
Waarderingen: aeonius
Ze hebben deze maand een leuke actie lopen bij VagTechniek. Ik zit te denken om daar mijn gti (6C) te laten chippen incl DSG aanpassing.
Iemand ervaring mee met dezelfe auto?
Wordt de auto niet te nerveus na het chippen?
En wordt de auto merkbaar sneller?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
Het enige bullshit verhaal is dat je Polo zuiniger wordt. Ik houd mijn verbruik bij elke tankbeurt bij..

Ervaringen kunnen kennelijk verschillen, misschien is er ook wel verschil tussen diverse tuners.
ik hou ook elke tankbeurt het verbruik bij. En je kunt bij mij op Spritmonitor zonder achtergrond informatie bijna aanwijzen wanneer hij gechipt is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
Mijn ervaring bij mijn drie voorgaande Skoda's, is ook dat ze ietsje zuiniger werden. Bij de Polo GTI is er geen verschil
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!