Chiptuning polo 6R

Goede ervaring met vvt uit marum mijn eigen auto daar laten doen.
Vagtechniek zijn jongens van het TDIclub forum die zelf een garage zijn begonnen jaren terug, zijn ook erg goed met compueters en auto's verkopen geen rommel.
Jos of JB uit dieverbrug doet veel met JD, ook deze is zeer kundig en verkoopt ook zeker geen rotzooi.

Al deze mensen staan voorzover ik weet achter hun produkt

Powerboxen raad ik ten allentijde af, deze "verneuken" alleen je gemeten waardes, zodat de ecu meer brandstof en druk geeft dus meer vermogen.
 
Volkswagen  Polo 6r comfortline  1.6tdi bmt VVT 140pk 
Wereld van verschil: bij PK Tuning Utrecht betaal je 300€ incl EGR wegschrijven etc? Begint interessant te worden? Iemand ervaring met PK Tuning Utrecht?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0TSI 
Wereld van verschil: bij PK Tuning Utrecht betaal je 300€ incl EGR wegschrijven etc? Begint interessant te worden? Iemand ervaring met PK Tuning Utrecht?

Ja ik! Goede tuning slechte service daarna. Had wat nodig van mijn oude bestanden nodig. En volgens hem hadden de dat niet meer. En ook zou ik een btw bon . In mijn mailbox krijgen... ook nooit gezien. Vakmensen ja. Service nee ! Vooen 250 doen ze het ook!
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
EQ Performance laten doen. Zeer te vreden over zeer deskundige gozer software kwam van ATM als goed is. Goeie papieren en garanties ect gekregen. Zitten in Berkel en Rodenrijs. rond de 250/300 incl egr uitschakeling.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Toch gaan twijfelen om nog voor 15 november even langs JD te gaan.. chippen staat in de toekomst planning, maar zou nu wel kunnen genieten van dat beetje korting..
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Toch gaan twijfelen om nog voor 15 november even langs JD te gaan.. chippen staat in de toekomst planning, maar zou nu wel kunnen genieten van dat beetje korting..

Let wel op, dsg chippen (€295) en evt de bank op voor metingen / chippen op maat (€120) zit geen korting op. Die 15% is alleen op motor chippen.
 
Volkswagen  Polo 6R GTi  1.4 TSI - 220pk / 320nm @ JD 
Wereld van verschil: bij PK Tuning Utrecht betaal je 300€ incl EGR wegschrijven etc? Begint interessant te worden? Iemand ervaring met PK Tuning Utrecht?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ik heb ooit mijn BWM 1 serie uit 2014 laten chippen naar 220 pk bij PK tuning in Utrecht. Ze zijn goedkoop maar ik moet zeggen dat ik niet geheel tevreden was over de afstelling. Uiteraard lekker snel maar je voelde soms dat de motor wat brandstof te kort kwam bij volgas. Maar verder nooit problemen gehad behalve wat inhouden bij volgazzzz zo nu en dan.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!