Bi-Xenon koplampen, hoe werkt de bochtenverlichting?

Lijkt me vreemd maar ok :roll:
Bij mij zou het dacht ik wel kunnen en ik heb hetzelfde type bcm als jij. Vraag mij af waarom de B variant nodig is als de bcm die wij hebben net zo veelzijdig is als de B variant:roll:

Lijkt mij ook erg vreemd, het wordt toch softwarematig aangestuurd? Is dan een softwareupdate niet voldoend, of zie ik dat verkeerd?
 
6r0 937 088 = 2010
6r0 937 088 b = ?
6r0 937 088 f = 2012

088 is, hoe het lijkt, begin 2010 en de 'b' variant is ook ergens in 2010 verschenen. Eind 2010 waren er geloof ik al auto's die met de 'b' variant reden.

bouwjaar is 2010, 24 maart is hij 3 jaar btw ^^
Ha! wat leuk! Big Grin mijn wagentje is ook van eind maart 2010 Big Grin
(gebouwd dan, op kenteken was later Stick Out Tongue)
 
VW  6R  1.2TDI 
Heb ik het nou goed, dat ik morgen voor de volgende auto's moet gaan inventariseren bij VAS:

- BlackPoloBM: Bluemotion uit 2011.
- AlexV: Blue GT uit 2013.
- madmax: 1.2 TSI R-Line 2012.
- Donatello: Blue GT 2013.
- Houz74: Bluemotion 2012
 
Heb ik het nou goed, dat ik morgen voor de volgende auto's moet gaan inventariseren bij VAS:

- BlackPoloBM: Bluemotion uit 2011.
- AlexV: Blue GT uit 2013.
- madmax: 1.2 TSI R-Line 2012.
- Donatello: Blue GT 2013.
- Houz74: Bluemotion 2012

Kun je ook een (schriftelijk) overzicht vragen van met welke BCM's (en bouwjaren) alles 100 % werkt ?
Dus Xenon, LED's, DRL, Groot licht en Bochtenverlichting.

En voor de auto's waar niet alles gaat werken, wat er dan niet mogelijk is ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!