Bi-Xenon koplampen, hoe werkt de bochtenverlichting?

Ik denk dat het beste is van degenen die interesse hebben om hun type Polo en bouwjaar neer te zetten, zodat we kunnen kijken of al deze types dezelfde kosten met zich mee gaan brengen.
Dus bij deze even op een rijtje wie interesse heeft (nog niets verplicht):
- BlackPoloBM: Bluemotion uit 2011.
- AlexV: Blue GT uit 2012.
- madmax: 1.2 TSI R-Line.

Houz74: Bluemotion 2012 (vrijblijvend)

P.S. Had hetzelfde antwoord uit Duitsland gehad
 
Bij mij hetzelfde verhaal. Hoogteregeling was voor mijn Bluemotion niet mogelijk. Hij vertelde mij wel dat sommige andere types wel hoogteregeling kunnen hebben.

Ik denk dat het beste is van degenen die interesse hebben om hun type Polo en bouwjaar neer te zetten, zodat we kunnen kijken of al deze types dezelfde kosten met zich mee gaan brengen. Ik neem dan ook aan dat niemand de automatische hoogteregeling gaat doen gezien daar nog veel onduidelijkheid over is en ook omdat het extra kosten met zich meebrengt terwijl het niet is verplicht in de Nederlandse wetgeving.

Dus bij deze even op een rijtje wie interesse heeft (nog niets verplicht):
- BlackPoloBM: Bluemotion uit 2011.
- AlexV: Blue GT uit 2012.
- madmax: 1.2 TSI R-Line.
- Donatello: Blue GT 2013.
- Houz74: Bluemotion 2012

Mocht hoogteregeling toch mogelijk zijn, neem ik het misschien wel.

Correctie: AlexV: Blue GT uit 2013.
 
AlexV, kheb t gewijzigd.

Gezien wij alleen korting kunnen krijgen op de lampen, gezien het feit dat alle andere opties en bijkomende dingen van elkaar kunnen verschilen, schrijf ik dus alleen op wat voor type auto je hebt en welk bouwjaar, zodat we later kunnen kijken wat de daadwerkelijke kosten zijn om deze lampen goed werkend te krijgen bij iedereen. Ik weet alleen dat het bij mijn type en bouwjaar auto wel 100% alles zeker werkt voor de prijs van 700 Euro.
Misschien is het dan handig als jij als je toch zaterdag daar langs gaat, dit lijstje kan meenemen en kan gaan inventariseren bij wie wat hoort om alles werkend te krijgen. Dan hebben we denk ik alle info voor onze leden dit weekend binnen zodat we maandag of dinsdag kunnen kijken wie ECHT interesse heeft en de lampen dan ook daadwerkelijk wilt hebben.
 
AlexV, kheb t gewijzigd.

Gezien wij alleen korting kunnen krijgen op de lampen, gezien het feit dat alle andere opties en bijkomende dingen van elkaar kunnen verschilen, schrijf ik dus alleen op wat voor type auto je hebt en welk bouwjaar, zodat we later kunnen kijken wat de daadwerkelijke kosten zijn om deze lampen goed werkend te krijgen bij iedereen. Ik weet alleen dat het bij mijn type en bouwjaar auto wel 100% alles zeker werkt voor de prijs van 700 Euro.
Misschien is het dan handig als jij als je toch zaterdag daar langs gaat, dit lijstje kan meenemen en kan gaan inventariseren bij wie wat hoort om alles werkend te krijgen. Dan hebben we denk ik alle info voor onze leden dit weekend binnen zodat we maandag of dinsdag kunnen kijken wie ECHT interesse heeft en de lampen dan ook daadwerkelijk wilt hebben.

Bij mij is het ook sowieso 100% zeker, dat xenon kan en werkt...Indicatie was voor mij ook ongeveer €
700,- maar exacte prijs hoor ik morgen!

Ik zal dan zaterdag langsgaan en neem het lijstje mee en zal alles inventariseren!!
 
Oh, dan is er goed nieuws voor Donatello. Als het bij jou 100% is, dan ook voor Donatello Big Grin

Yep!!Ze gaven aan omdat er al dagrijverlichting op zat, dat het kan...Zat er geen dagrijverlichting op, was het een lastiger verhaal.
Ben benieuwd wat ze zeggen, toch 5 man nu...Moet wel een goeie korting gegeven worden op de lampen, maar goed alles is mooi meegenomen want € 700,- voor lampen en inbouw is al een goede prijs!
 
DRL is te schakelen als je OEM Bi-Xenon hebt:
My car has bi-xenon with LED parking/DRL lights. There are halogen cornering lights integrated in the main headlights. Separate fog lights are situated lower down, and these only act as fogs since DRL and cornering lights are integrated in the main headlight unit.

The car came factory configured with only the front LEDs on as DRL (ignition on, light switch in "0" position). No other lamps are on with the DRLs. The corresponding bit status of the Byte 23 is 01000001.

I then played with the long coding helper for the Byte 23. This is what I discovered:
- changing bit 4 from 0 to 1 switches off the LEDs
- changing bit 3 from 0 to 1 selects low beam xenon as DRL (plus LEDs are switched off)
- changing bit 2 from 0 to 1 selects cornering lights as DRL (plus LEDs are switched off)
- changing bit 6 from 1 to 0 turns off any of the three above DRL light sources. This bit would seem to be the "master" DRL enable/disable switch?
- changing bit 7 from 0 to 1 switches off the LED DRL on the side where indicator is blinking.
 
Wat heeft V.A.S. hier met de mistlampen gedaan ?
poloxenonled.jpg
 
Ik had ook interesse, maar bij mij moet helaas een nieuwe bmc geplaatst worden, ik heb deze 6R0 937 088 en om de leds te laten werken heb je deze nodig deze 6R0 937 088 B, dus ik zal maar passen.

mijn type polo. Bluemotion technology 1.6 TDI 90 pk

Lijkt me vreemd maar ok :roll:
Bij mij zou het dacht ik wel kunnen en ik heb hetzelfde type bcm als jij. Vraag mij af waarom de B variant nodig is als de bcm die wij hebben net zo veelzijdig is als de B variant:roll:
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!