Bi-Xenon koplampen, hoe werkt de bochtenverlichting?

@Gewoonjan, dan heb ik het verkeerd begrepen. Zal het ff navragen zodra ze me bellen, dan zouden dus alleen nog de mislampen werken als je die aanzet en de bochtenverlichting via de xenon lampen gaan.

@de rest, ik zal eens navragen indien we met meerdere mensen de xenon laten inbouwen of ze een flinke korting willen geven.

Top! ben ook wel benieuwd naar hun antwoord op de bochtenverlichting-vraag :)

even een quote van VAStechnics uit een ander topic:

Hierbij een bericht van mij namens Gewoonjan. Er is natuurlijk een mogelijkheid om een mooie prijs te maken voor 2 sets om in te bouwen. De vraag is alleen of wij deze op voorraad hebben 2 stuks. Daar ga ik morgen even naar kijken en laat het jullie weten. Het is inderdaad zonder hoogteregeling, maar dit is niet meer nodig en zal ook werken zonder foutmeldingen en dergelijken!

Hebben voor meerdere forum leden wat betekent.

Dus korting willen ze zeker wel mee werken!;)

Voor de rest ben ik benieuwd naar het vervolg van jullie verhaal :)
(een klein tipje, als jullie daadwerkelijk een inkoopactie gaan doen, is het misschien handig om hiervoor even een toegewijd topic voor te openen, Hier)
 
VW  6R  1.2TDI 
Heb ze maar ff gebeld, de bochtenverlichting heeft niks te maken met de hoogteregeling. De kabel van de bochtenverlichting in de mistlampen worden dan gewoon aangesloten op de xenonlampen. Hij zou nog wel uitzoeken of het mogelijk is om beiden te laten werken dus zowel in de mistlampen en in de xenonlamp.

Daarnaast gaf hij in eerste instantie aan, dat het bij de BlueGT niet mogelijk is om de hoogteregeling in te bouwen...Maar hij gaat daar nog induiken, had iets met de kabelboom te maken...Maar eerlijk, ik heb er echt geen verstand van. Ik wil gewoon graag een prijsopgave van met en zonder hoogteregeling, zodat ik een beslissing kan nemen. Vrijdag hoor ik meer en zaterdag zal ik dan wel ff langsgaan om ook te informeren naar extra korting.
 
Ik heb net een afspraak gemaakt bij ze voor volgende week woensdag.

Ik had ze gevraagd over de groepskorting, hij vond het moeilijk om te zeggen of een groepskorting mogelijk is, omdat hij niet weet of jullie alleen de lampen willen, of de lampen en inbouw, of alleen de inbouw.

Ook het type Polo die je hebt + bouwjaar, kan erg verschillen met de prijs van het inbouwen zelf.

Groepskorting kan hij wel geven op alleen de koplampen, want dat betreft namelijk een vaste prijs en is voor iedereen hetzelfde.

Ik heb een Polo BM uit 2011, en hij vertelde dat mijn bouwjaar geen problemen zou opleveren met het inbouw, echter zal het voor andere Polo's weer van elkaar verschillen, dus zal de inbouwkosten niet voor iedereen even goedkoop/duur zijn.
 
Bij mij gaat het in ieder geval om lampen en inbouw, volgens mij is de inbouw voor jouw BM hetzelfde als voor mijn BlueGT dus de prijs voor het inbouwen zal niet verschillen denk ik. Tenminste zonder hoogteregeling.
 
Hij vertelde mij dat de inbouw verschilt per type Polo en per type bouwjaar.
Hij zei dat bij sommigen types/bouwjaar de ledjes niet werken maar dat mijn type en bouwjaar wel 100% goed is voor inbouw.
Hangt af van de module had hij mij uitgelegd. Als de module anders is dan moet die vervangen worden waardoor de kosten van de inbouw wat hoger zijn.
 
Aha ok duidelijk, nou ben benieuwd. Vrijdag hoor ik het, denk dat het uitkomt op ongeveer € 700,- voor de lampen inclusief inbouw...Krijg jij dan wel hele nieuwe units of gebruikte? Volgens mij hebben ze op dit moment geen gebruikte liggen.
 
Aha ok duidelijk, nou ben benieuwd. Vrijdag hoor ik het, denk dat het uitkomt op ongeveer € 700,- voor de lampen inclusief inbouw...Krijg jij dan wel hele nieuwe units of gebruikte? Volgens mij hebben ze op dit moment geen gebruikte liggen.

Hij vertelde mij vandaag dat hij er nog 1 heeft liggen in de garage. Ik weet niet of het een gebruikte is, maar ik ga ervanuit dat ze nieuw zijn? Maandag had hij ze namelijk nog niet toen ik belde.
 
Nou ik denk als hij ze heeft liggen, dat het geen nieuwe zijn...Toen ik er zaterdag was had hij er ook geen liggen en gaf hij aan dat als ik het wou dat hij dan nieuwe zou moeten bestellen. Hij zal echt geen nieuwe bestellen als hij niet iemand heeft die xenon wil inbouwen.

Ik ben ook in om het gezamelijk te doen en kan ook in principe altijd vrijnemen, aanstaande zaterdag ga ik er sowieso langs is bij mij in de buurt. Zal zaterdag sowieso ff een balletje opgooien over korting, aangezien er nu sowieso 3 zijn die het willen (Donatello, BlackPoloBM en ik).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!