Auto poetsen

Rubbertje eruit pakken, boven op het nachtkastje ff de vaseline pakken.

Rubbertje met de vaseline instrijken en dan weer dichtmaken. Bye bye vissenkom;)

Maar dat vaseline moet natuurlijk wel zuurvrij zijn of mag dat ook met gewone vaseline?


EDIT: heb in medicijnkastje een blikkie zuurvrije vaseline gevonden en ga nu de boel insmeren..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geruikers ervaring gevraagd Autobrite Foam Kit Heavy Duty voor Karcher

ShowProdImgLarge.ashx


Omdat het mooie weer eraan komt, en het grote cleanen kan beginnen, zit ik erover te denken deze foam kit te bestellen.
Zijn er meer mensen die zo'n kit gebruiken, voordat men de auto eht gaat wassen?
Teevreden, of weggegooit geld?

Momenteel is deze in de aanbieding voor 57,50 ipv. 75 euro.
http://www.carclean.nl/product/Autobrite/Foam_Kit_Heavy_Duty_voor_Karcher_AB1726_100542.aspx


[youtube] http://www.youtube.com/watch?v=M_L0unhdxWA [/youtube]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moet je maar even het forum lezen op carclean. Daar hebben ze vorige maand een groupsbuy gehouden voor deze foamlansen. Moet je even zoeken op GESLOTEN Groupsbuy: Autobrite foamlansen. Daar zie je vele reacties van gebruikers met verschillende merken hogedrukreinigers.

Ikzelf heb zo'n foamlans aangeschaft voor een Nilfisk hogedrukreiniger en bevalt mij goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb even het 1 en ander gegoogled, en besteld.
Voor het eerst dat ik met zo'n foam aan de slag gaat, ben reuze benieuwt naar het resultaat.
Hoop 'm Woensdag of Donderdag binnen te hebben, kunnen we gelijk ff testen.
De Polo is nog niet zo vuil, hoop dat ik er wat aan heb, tussen de wasbeurten door.
 
Gehad in het verleden maar eigenlijk direct weer verkocht.

Waarom?

1: Ik spuit de auto van te voren met de hogedrukreiniger af. Het grove vuil dat eventueel krasjes veroorzaakt is er dan al af.
2: Ik was mijn auto met een Mequiars Washmitt en 2 emmers met gritquards, 1 vuil en 1 schoon. Het vuil dat mijn handschoen oppakt komt niet in contact met mijn lak.
3: Extra kosten voor niks.


Leuk hebbeding, maar useless as hell voor mij.
 
Ik doe het op dezelfde manier als jou, alleen ipv. alleen afspuiten gebruik ik nu de foam als voorweken.
Mocht íe niet bevallen, valt de schade nog mee...Stick Out Tongue
 
Volgens mij kun je het beste gewoon even vragen/mailen welke producten voor jouw auto het beste zijn en hoe je de auto wilt aanpakken. Met het 5 stappenplan?
Dan heb je in ieder geval een setje klei nodig, een cleaner, voeding voor je lak, wax en verschillende pads en poetsdoeken. Zij kunnen je echt goed helpen met het geven van advies en ze reageren meestal best wel snel. En anders het Carclean forum even opgaan, daar vind je ook veel informatie en advies. Volgens mij kun je daar wel zoeken op het 5 stappenplan.
Als ik me niet vergis kun je ook zo'n DAP machine bestellen waar al verschillende pads bij zitten, maar dat weet ik niet helemaal zeker. ;) Succes.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!