Auto poetsen

ja ik had het eerst direct op de auto gespoten maar de dosering sucks dan idd...je brengt teveel op de auto waardoor je beduidend meerdere keren moet draaien met je applicator pad.

ik heb het daarna op mijn applicator pad gespoten en dan is de dosering velen malen beter (en plus je maakt je ramen/rubbers niet vies met de tech wax)
 
Ger zei:
Raoul dat gaat wel erg gemakkelijk ;) kijk hier eens voor tips http://forum.carclean.nl/



groeten ger

Kende de website al Ger, Heb hun handleidingen reeds afgelopen jaar gebruik.

Bas zei:
Poets maar niet te hard, dan wrijf je dadelijk nog de lak er af :(


Nee idd, Lak van de polo is sowieso al niet meer al te dik doordat het watergedragen lakken zijn. Laats had ik de lakdikte laten meten tijdens poetsclinic en bleek mijn lak rond de 130 micron te zitten
 
vandaag even het zout van de auto gespoeld, ook de wasstraat heeft veel te lijden met dit weer :mrgreen:

Er werden nog net geen weddenschappen gesloten of ik nog wel weg zou komen haha
Wel makkelijk met de lans rond de auto heen glijden zo :lol:

[resize=600:3cjhlm1l]http://img526.imageshack.us/img526/5264/imag0144xb.jpg[/resize:3cjhlm1l]
 
ja je weet het maar nooit met dit weer...het houd niet eens twee dagen vol en de auto is weer vies...ik heb hem ook al 2 maanden niet gewassen LOL... :roll:
maar wellicht kan ik even het zout eraf spuiten, maar echt uitgebreid wassen ga ik niet doen.

@Polodave

jij ging gewoon glijend door de wascabine Stick Out Tongue?
 
goede tip ger!!! van het weekend eens even langs gaan, loopt echt de spuigaten uit met de polo. Kun je daar gewoon met je eigen emmertje aan de gang? Is toch echt een box en geen straat he>?

Kan ik overigens ook muntjes kopen daar of moet ik die via internet bestellen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!