Auto poetsen

Als je de reviews leest op carclean dan is ScratchX 2.0 van Meguiars wel goed om krasjes weg te krijgen of te verminderen. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe diep de krasjes zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee.

zijn maar lichte krasjes van 1 keer door de wasstraat wat ik gewoon niet had moeten doen... baal er erg van.
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Ja, helaas wel... waarschijnlijk 1 met zand voor me de wasstraat in geweest toen... baal er enorm van
Dat is inderdaad balen zeg. Maar dan lijkt het mij toch het beste om het machinaal aan te gaan pakken met bv een DAP900, zeg maar het 5 stappen plan (evt uitleg op carclean). Als je het zelf niet ziet zitten om te doen kun je het misschien door iemand bij je in de buurt laten doen? Er zijn volgens mij best wel detailers te vinden die dit klusje wel voor je willen aanpakken. Misschien even een oproep plaatsen op het forum van carclean?
Succes. :wink:
 
Dat is inderdaad balen zeg. Maar dan lijkt het mij toch het beste om het machinaal aan te gaan pakken met bv een DAP900, zeg maar het 5 stappen plan (evt uitleg op carclean). Als je het zelf niet ziet zitten om te doen kun je het misschien door iemand bij je in de buurt laten doen? Er zijn volgens mij best wel detailers te vinden die dit klusje wel voor je willen aanpakken. Misschien even een oproep plaatsen op het forum van carclean?
Succes. :wink:

Ben eigenlijk niet van plan om er heel veel kosten aan te maken.
Ben zelf ook heel erg handig en ik heb een poetsmachine, vroeger ook me ebiza helemaal gedaan was weer als nieuw, moet alleen weer uitzoeken wat ik nodig heb ervoor...
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Ik heb ooit een oproep gedaan op AutoDetailing.nl en was voor 100,- klaar. Hele auto gepoleist en in meerdere lagen wax gezet. Die man was er 12 uur mee bezig geweest (Honda Civic 2007) en zag er weer als nieuw uit.

Als ik alle spullen moest aanschaffen wat hij had om alleen al de auto te poleisten zat ik al 4x over dat bedrag heen, betaal ik liever 1x per jaar 100eu en voor de rest van het jaar zelf bijhouden.
 
Ik heb ooit een oproep gedaan op AutoDetailing.nl en was voor 100,- klaar. Hele auto gepoleist en in meerdere lagen wax gezet. Die man was er 12 uur mee bezig geweest (Honda Civic 2007) en zag er weer als nieuw uit.

Als ik alle spullen moest aanschaffen wat hij had om alleen al de auto te poleisten zat ik al 4x over dat bedrag heen, betaal ik liever 1x per jaar 100eu en voor de rest van het jaar zelf bijhouden.

100 euro voor 12 uur werk woot die gast is gek. das 8,33 per uur.. zou ik niet eens willen doen Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Ik heb ooit een oproep gedaan op AutoDetailing.nl en was voor 100,- klaar. Hele auto gepoleist en in meerdere lagen wax gezet. Die man was er 12 uur mee bezig geweest (Honda Civic 2007) en zag er weer als nieuw uit.

Als ik alle spullen moest aanschaffen wat hij had om alleen al de auto te poleisten zat ik al 4x over dat bedrag heen, betaal ik liever 1x per jaar 100eu en voor de rest van het jaar zelf bijhouden.

Waar komt hij vandaan? Ik zoek ook iemand die mijn auto zou kunnen poetsen/detailen voor dat bedrag, heb zelf niet zoveel tijd dus mocht jullie iemand weten laat het me a.u.b. weten.
 
Ik ben op zoek naar een goede autopoetser. Bij voorkeur in de regio Arnhem/Nijmegen (alle tips zijn echter welkom, ook waar ik op moet letten etc bij de keuze van een behandeling). Ik stoor me aan een aantal lichte krassen in de lak en wil dit graag laten verhelpen.

Via google heb ik dit bedrijf gevonden: https://www.carcleaningelst.nl/
Mocht iemand hier ervaring mee hebben dan hoor ik dat ook graag.
 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Ik ben op zoek naar een goede autopoetser. Bij voorkeur in de regio Arnhem/Nijmegen (alle tips zijn echter welkom, ook waar ik op moet letten etc bij de keuze van een behandeling). Ik stoor me aan een aantal lichte krassen in de lak en wil dit graag laten verhelpen.

Via google heb ik dit bedrijf gevonden: https://www.carcleaningelst.nl/
Mocht iemand hier ervaring mee hebben dan hoor ik dat ook graag.

Ik ken wel een goede auto detailer hij is een auto liefhebber en verstaat zijn vak goed. Hij zit in de achterhoek in rekken.
www.dutchcardetailing.nl.
 
VW  Polo GTI  1.8 20V Turbo 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!