Auto poetsen

Eind vorige maand een air force blaster sidekick :shock: besteld bij carclean. Dit is zeg maar een soort fohn voor je auto.

Je kent het wel, je hebt je auto gewassen en droog gemaakt. Je gaat er weer mee rijden en het eerste wat je ziet is dat er nog water uit je buitenspiegels loopt. Met zo'n Air Force Blaster blaas je al het water uit je buitenspiegels, ideaal. Ook makkelijk voor het drogen van je boven-en ondergrille (ook zo'n pokkenwerkje met een droogdoek) Je kunt er alle kieren en naden mee droogblazen zoals bij je achterlichten en onder je koplampen. Wat te denken van de gaten in je velgen voor de wielmoeren?
Het kost een paar euro maar het is echt de moeite waard. ;)

air force blaster sidekick.jpg
 
Kan, ik ga altijd even een stukje de snelweg op. Dan is de auto daarna ook keurig droog :)

Tja, en dan heb ik weer dooie vliegen op de neus, wielen weer vies van het remmen etc... niet erg als je de auto dagelijks gebruikt, maar als hij daarna weer 1-2-3 weken binnen staat, wil ik hem gewoon schoon stil hebben staan ;)
 
Helemaal gelijk in ;) Ik gebruik hem dagelijks dus als er na 10 min alweer vliegen opzitten so be it. Hij staat altijd buiten en heeft het dus zwaar te verduren.
Vanavond nog even ervoor gaan liggen in de wasbox even de resten van het konijn wegspuiten.................... Ze stak zo ineens over en remmen had geen zin een doffe plof volgde waarna ik ze in de binnenspiegel zag liggen.
 
Helemaal gelijk in ;) Ik gebruik hem dagelijks dus als er na 10 min alweer vliegen opzitten so be it. Hij staat altijd buiten en heeft het dus zwaar te verduren.
Vanavond nog even ervoor gaan liggen in de wasbox even de resten van het konijn wegspuiten.................... Ze stak zo ineens over en remmen had geen zin een doffe plof volgde waarna ik ze in de binnenspiegel zag liggen.

Ai ai ai...ik zie PETA al achter je aankomen hoor....Dag Polo ;)
 
Eind vorige maand een air force blaster sidekick :shock: besteld bij carclean. Dit is zeg maar een soort fohn voor je auto.

Je kent het wel, je hebt je auto gewassen en droog gemaakt. Je gaat er weer mee rijden en het eerste wat je ziet is dat er nog water uit je buitenspiegels loopt. Met zo'n Air Force Blaster blaas je al het water uit je buitenspiegels, ideaal. Ook makkelijk voor het drogen van je boven-en ondergrille (ook zo'n pokkenwerkje met een droogdoek) Je kunt er alle kieren en naden mee droogblazen zoals bij je achterlichten en onder je koplampen. Wat te denken van de gaten in je velgen voor de wielmoeren?
Het kost een paar euro maar het is echt de moeite waard. ;)

Bekijk bijlage 760

Is een doodgewone compressor hier niet geschikt voor? Of kent dit apparaat bepaalde voordelen tegenover een compressor?
 
Laatst Meguiars NXT ALL Metal Polysh gekocht. Denk half uurtje bezig met 4 velgen te voorzien van dit spul.
Ruikt lekker! Maar had niet echt het idee dat ze er meer door gingen glimmen. Schijnt wel goed te zijn voor de velgen (reinigt voed en beschermt zeggen ze).
Je doet er wel ultra lang mee want er is net 5% uit het potje na deze klus!

Carclean.nl productinformatie: Meguiars NXT Generation All Metal Polysh - 142 g : G13005


Uhm het is ook een metal polish dus voor gepolijste velgen/uitlaat/motor delen enz. Niet voor gespoten lm velgen................
 
Voor m'n velgen heb ik een potje RimWax besteld bij Waxworld.nl, geweldig goed spul. Als je dit hebt aangebracht is het gewoon een kwestie van afspoelen met water en ze zijn weer als nieuw. Wat je evt ook nog kunt gebruiken is Reload Spray Sealant van CarPro, je spuit dit bv op je velgen, even uitpoetsen en maandenlange bescherming tegen vuil. Dit product is geschikt voor alle oppervlakken.
 
Oke ik ga de knuppel in het hoenderhok gooien, Waarom zoveel geld uitgeven aan het poetsen van je auto ik heb dit namelijk afgelopen zondag gedaan vervolgens rij ik een paar kmter over de snelweg mn hele auto VOL met vliegen ik ga er echt mee kappen! Als de vliegen t niet doen doet de regen het wel en als de regen het niet doet dan is het wel een vrachtwagen waar je achter rijdt die het 1 en ander verliest etc!
 
Oke ik ga de knuppel in het hoenderhok gooien, Waarom zoveel geld uitgeven aan het poetsen van je auto ik heb dit namelijk afgelopen zondag gedaan vervolgens rij ik een paar kmter over de snelweg mn hele auto VOL met vliegen ik ga er echt mee kappen! Als de vliegen t niet doen doet de regen het wel en als de regen het niet doet dan is het wel een vrachtwagen waar je achter rijdt die het 1 en ander verliest etc!

Helemaal mee eens, zo voel ik me ook altijd.. en toch sta ik ieder weekend weer te wassen xD Omdat ik bij een vieze auto helemaal een ''klote'' gevoel krijg. En als ik die kleine jongen weer helemaal schoon zie staan voor de deur ben ik meteen weer vrolijk. Ook altijd grappig om de reacties van voorbij gangers aan te horen en een beetje mensen kijken ;)
 
Helemaal mee eens, zo voel ik me ook altijd.. en toch sta ik ieder weekend weer te wassen xD Omdat ik bij een vieze auto helemaal een ''klote'' gevoel krijg. En als ik die kleine jongen weer helemaal schoon zie staan voor de deur ben ik meteen weer vrolijk. Ook altijd grappig om de reacties van voorbij gangers aan te horen en een beetje mensen kijken ;)

daar doe je het voor hé ;)
die nekkendraaiers en als je bij de stoplicht staat Stick Out Tongue kijk hoe glanzend mijn wagen is hahaha...zie er genoeg zaterdag mee showen met hun pas gewassen autootje...

ik heb alleen ook wel het idee dat na een paar snelweg ritten je auto weer helemaal onder viezigheid zit...met regen is het nog ernstiger...dan blijft er van alles plakken
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!