Auto poetsen

Als je duurzaamheid zoekt kun je beter wat anders nemen, als het een spray product moet zijn kun je beter iets met een sealent er in nemen.
Zeker voor de wintermaanden is een sealant een betere keus.
 
mja ik wil gewoon iets hebben wat tussendoor bijwerkt...en het maar 15 min kost om het bij te werken...echt totaal waxen met de Tech wax 2.0 doe ik echt maar 2x per jaar ofzo want dat kost gewoon super veel tijd...

maar het bovenstaande is toch wel goed om even bij te werken?
 
Hey Mensen,

ik was van het weekend eens bezig geweest om mijn bestuurders stoel schoon te maken...maar toch lukte het niet om het geheel schoon te krijgen met die Meguiar's cleaner en daarna Aloe vera lotion. ik doe het meestal met een applicator pad, maar ik merk dat die meguiar's cleaner niet alles schoon maakt...er is duidelijk verschil tussen bijrijders stoel en bestuurders stoel.

heeft iemand een idee bijv met een borstel (die niet je leer verneukt) te gaan schrobben zodat je het hardnekkige vuil wegkrijgt? het gaat voornamelijk om de rugleuning die ik niet schoon krijg
of een ander aan te raden leren bekleding cleaner?

Brand maar los...
 
Ja nu ben ik aan de beurt Stick Out Tongue

Ik heb een vraagje. Mijn polo zit van voren helemaal onder de zwarte aanslag. :S En ik krijg het er niet van af. Je moet het er echt af krabben.

Wie heeft een oplossing???
 
Bas zei:
Ja nu ben ik aan de beurt Stick Out Tongue

Ik heb een vraagje. Mijn polo zit van voren helemaal onder de zwarte aanslag. :S En ik krijg het er niet van af. Je moet het er echt af krabben.

Wie heeft een oplossing???

Sorry dat ik zo laat reageer, veel te druk met verbouwen enzo maar je hebt een ter verwijderaar nodig, met wd40 zou ik zeker niet aan de gang gaan, en moet die doeken waar het over gaat heb je de krassen zo weer in de lak zitten:

http://www.carclean.nl/product/CarPro/T ... 02072.aspx

Zoiets moet je hebben, opspuiten, in laten trekken en vervolgens wassen, eventueel nog kleien daarna en dan ben je weer klaar (ff nieuwe wax erop nog dan)
 
ik heb vandaag mijn auto met Next Generation Tech wax Spray behandeld (natuurlijk eerst ge-kleid), maar ik vond dat het nogal moeilijk uit te wrijven is met de microfibre towel...
ik moest echt veel moeite doen om de witte restjes eraf te boenen...heeft iemand dezelfde ervaring? heb ik het te lang laten curen? ik denk dat ik niet langer dan 5 minuten erop heb laten zitten...of is het de bedoeling dat je het er gelijk eraf haalt?

Ik heb namelijk ook de ECHTE Tech Wax 2.0 in vloeibare vorm en die poetst heel makkelijk weg na het curen...

care to share anyone?
 
Heb je het direct op de auto gespoten ?, ik spuit de spraywax eerst op een microvezeldoek en breng het vervolgens op de auto aan.
Op deze manier breng je een heel klein laagje aan, ophet moment dat je denk dat je te weinig gebruikt is het precies goed.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!