aliexpress spullen

Heb je een die goed past? of is het gewoon alleen het midden.
#Aliexpress € 1,80 51%OFF | Volledige Cover Anti Fog Regendicht Film Achteruitkijkspiegel Voor Volkswagen Vw Polo 6R 6C 2009 ~ 2017 5 MK5 Accessoires 2010 2012 2015 2016


Ik heb deze besteld, dit weekend plaatsen
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Didadani
#Aliexpress € 1,80 51%OFF | Volledige Cover Anti Fog Regendicht Film Achteruitkijkspiegel Voor Volkswagen Vw Polo 6R 6C 2009 ~ 2017 5 MK5 Accessoires 2010 2012 2015 2016


Ik heb deze besteld, dit weekend plaatsen
Gaat in het mandje! Ddank je wel!
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI Bluemotion 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Didadani
Hm een weerstand is toch wel jammer als dat zou moeten, heb ze wel liggen dus zou evt nog kunnen. Vandaag tijdens het rijden wel gemerkt dat het licht vooral een mooi aanzicht is, en qua bochtenverlichting niet zo z'n functie vervuld. Ben wel benieuwd of er andere beter werken.
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Boszna
Ik durf niet te zeggen of de eerder gedeelde product past, maar wat ik heb binnen gekregen past 100% naadloos. De linkje kan je onder vinden.


Ik had op mijn vorige Polo ook zulke dingen zitten.
Werkte perfect en was er enorm blij mee.
Maar na 5/6 maanden werkte het bij mij niet meer.
Hoelang heb jij deze er al op zitten en werken ze nog goed?
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Raden jullie sierstukken voor de uitlaat van Aliexpress af of moet dit niet veel uitmaken?
En daarnaast zie ik uitlaat sierstukken met 63 en 67 mm, nu heb ik mij een beetje ingelezen en ben ik er achtergekomen dat een Polo 5 een uitlaat diameter heeft van 65mm. Maakt het veel uit als je er 1 neemt die 2 mm groter is, dus die van 67 mm?
(ben geen monteur en al helemaal niet handig, dus alvast mijn excuses als dit domme vragen zijn)
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Makkelijkste is door even je uitlaat op te meten, en dan de juiste maat kopen.
Als je een 65 heb en je monteert een 67 dan kan het zijn dat die te groot is.
Ik heb ook een sierstuk van ali, ziet er prima uit.
Als die lelijk is koop ik wel weer een nieuwe voor dat geld haha

Mag ik vragen welke jij eronder hebt hangen?
Ik ben op zoek naar Carbon look sierstukken, maar wellicht zijn er andere die ik ook mooi vind.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Leuk topic dit. Heb al genoeg besteld op Ali:)

Sportpedalen:
€ 6,17 16%OFF | Rvs Auto Pedalen Cap Clutch Accelerator Rem Cover Voor Vw Polo Golf 4 Jetta MK4 Bora Voor Skoda Fabia, auto Styling

Instaplijsten:
€ 8,18 18%OFF | Auto Instaplijsten Plaat voor Vw Polo 2011-2018 Rvs Autodeur Scuff Dorpelplaten voor Volkswagen Polo 2012-2017 Accessoires

VW logo ventieldopjes:
€ 0,76 30%OFF | Nieuwe Auto Wiel Banden Kleppen Caps Voor Volkswagen Vw Golf Polo Tiguan Toyota Hyundai Chevrolet Saab Ford Bmw Audi Stickers

Booskijkers:
€ 11,18 10%OFF | Carmonsons Auto Koplampen Oogleden Wenkbrauw ABS Trim Stickers Cover Volkswagen VW Polo MK5 2011-2017 Accessoires Auto Styling

Plastic tools:
€ 0,63 30%OFF | 4 PC Auto Accessoires Auto deur protector stickers Auto stickers voor Volkswagen VW Polo Passat B5 B6 CC GOLF 4 5 6 Bora Tiguan Peugeot

Zwarte dopjes over de wielbouten:
€ 1,87 10%OFF | 20 Pcs 17 Mm 19 Mm Wiel Moer Bout Hoofd Cover Cap Beschermende Bolt Caps Exterieur Decoratie Beschermen Bolt Velgen zilver

Polo remlicht sticker:
€ 1,80 | Voor Volkswagen Golf 7 Polo R Gti Gewijzigd Koolstofvezel Achterlicht Met Golf 7 Hoge Remlicht Sticker Golf 6
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Arie88 en Sal
Leuk topic dit. Heb al genoeg besteld op Ali:)

Sportpedalen:
€ 6,17 16%OFF | Rvs Auto Pedalen Cap Clutch Accelerator Rem Cover Voor Vw Polo Golf 4 Jetta MK4 Bora Voor Skoda Fabia, auto Styling

Instaplijsten:
€ 8,18 18%OFF | Auto Instaplijsten Plaat voor Vw Polo 2011-2018 Rvs Autodeur Scuff Dorpelplaten voor Volkswagen Polo 2012-2017 Accessoires

VW logo ventieldopjes:
€ 0,76 30%OFF | Nieuwe Auto Wiel Banden Kleppen Caps Voor Volkswagen Vw Golf Polo Tiguan Toyota Hyundai Chevrolet Saab Ford Bmw Audi Stickers

Booskijkers:
€ 11,18 10%OFF | Carmonsons Auto Koplampen Oogleden Wenkbrauw ABS Trim Stickers Cover Volkswagen VW Polo MK5 2011-2017 Accessoires Auto Styling

Plastic tools:
€ 0,63 30%OFF | 4 PC Auto Accessoires Auto deur protector stickers Auto stickers voor Volkswagen VW Polo Passat B5 B6 CC GOLF 4 5 6 Bora Tiguan Peugeot

Zwarte dopjes over de wielbouten:
€ 1,87 10%OFF | 20 Pcs 17 Mm 19 Mm Wiel Moer Bout Hoofd Cover Cap Beschermende Bolt Caps Exterieur Decoratie Beschermen Bolt Velgen zilver

Polo remlicht sticker:
€ 1,80 | Voor Volkswagen Golf 7 Polo R Gti Gewijzigd Koolstofvezel Achterlicht Met Golf 7 Hoge Remlicht Sticker Golf 6
Ik heb precies dezelfde booskijkers op mijn auto. Ik kan je 1 tip geven en dat is om de dubbelzijdige tape die erop is te vervangen door 3m dubbelzijdige tape. De tape die er al op geplakt is, is niet zo sterk.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 GTI 180pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!