aliexpress spullen

Vandeweek wat led-pitten voor de koplampen besteld, na tips uit ander topic :)
- h7 pitten
- h7 clips
- h8 mistlampen
- t10 stadslichten

Daarnaast een tijdje terug zwarte hoogglans spiegelkappen;
- spiegelkappen
Passing lijkt aardig, maar wegens de toenmalige vorst in de avond weer even weggelegd, dus moeten binnenkort nog gemonteerd worden ;)

Ook nog een hele doos r-line logo's, maar die moeten nog arriveren
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
Vandeweek wat led-pitten voor de koplampen besteld, na tips uit ander topic :)
- h7 pitten
- h7 clips
- h8 mistlampen
- t10 stadslichten

Daarnaast een tijdje terug zwarte hoogglans spiegelkappen;
- spiegelkappen
Passing lijkt aardig, maar wegens de toenmalige vorst in de avond weer even weggelegd, dus moeten binnenkort nog gemonteerd worden ;)

Ook nog een hele doos r-line logo's, maar die moeten nog arriveren
Ben benieuwd naar de H7. Mijn H7 LED van ali geven wel wat strooilicht, vooral omhoog.. kan alle snelwegborden van ver al lezen! Ik wacht de jouwe af Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ben benieuwd naar de H7. Mijn H7 LED van ali geven wel wat strooilicht, vooral omhoog.. kan alle snelwegborden van ver al lezen! Ik wacht de jouwe af Stick Out Tongue
En welke heb je?

Want tegenwoordig zie ik op Ali "360" LED lampen, ipv LED aan links en rechts, waar door je geen mooie verdeeld beeld hebt.

Ben wat huiverig voor die LED lampen met ventilatortje, wat als dat ventilatortje het begeeft, wat dan..
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
En welke heb je?

Want tegenwoordig zie ik op Ali "360" LED lampen, ipv LED aan links en rechts, waar door je geen mooie verdeeld beeld hebt.

Ben wat huiverig voor die LED lampen met ventilatortje, wat als dat ventilatortje het begeeft, wat dan..
Ik heb deze, maar misschien ff af laten stellen of koplamp goed schoonmaken... is net grootlicht nu.
€ 9,12 36% Off | Hlxg Mini Canbus Lampada H4 H7 Led Auto Koplamp 12V 10000LM 4300K 6000K 8000K Lamp H3 h1 9005 HB3 9006 HB4 H8 H9 H11 Gloeilamp
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ben wat huiverig voor die LED lampen met ventilatortje, wat als dat ventilatortje het begeeft, wat dan..

Dan zal de lichtsterkte automatisch naar 50% gaan om overhitting te voorkomen. Led kan prima zonder die fan werken. Alleen de levensduur zal drastisch afnemen.

Moet je voor de gein zo een fan stoppen. Dan zal je zien dan de helderheid direct een stukje minder word.
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Walter-Golf7.5
Ik heb deze, maar misschien ff af laten stellen of koplamp goed schoonmaken... is net grootlicht nu.
€ 9,12 36% Off | Hlxg Mini Canbus Lampada H4 H7 Led Auto Koplamp 12V 10000LM 4300K 6000K 8000K Lamp H3 h1 9005 HB3 9006 HB4 H8 H9 H11 Gloeilamp
Aah oké, zoiets heb ik thuis ook, had ik eens in werkbus geplaatst, gaf niet helemaal mooi beeld.

Bijvoorbeeld deze Led die ik bedoel, wat beter verdeeld beeld zou moeten geven:

€ 22,03 35%OFF | 48 CSP 16 Zijden H11 H7 Led Auto Koplampen Lampen 6000K H8 H1 HB3 9005 HB4 9006 50W 3D 360 graden Automotive Mistlampen Auto Lamp
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Aah oké, zoiets heb ik thuis ook, had ik eens in werkbus geplaatst, gaf niet helemaal mooi beeld.

Bijvoorbeeld deze Led die ik bedoel, wat beter verdeeld beeld zou moeten geven:

€ 22,03 35%OFF | 48 CSP 16 Zijden H11 H7 Led Auto Koplampen Lampen 6000K H8 H1 HB3 9005 HB4 9006 50W 3D 360 graden Automotive Mistlampen Auto Lamp
Zag ze inderdaad. Lijkt mij nog meer strooilixht gezien het overal heen weerkaatst (in mijn reflectorkoplampen)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!