aliexpress spullen

Franklin Golf4TDI

Premium lid
Spritmonitor.de
5,312
1
2,180
263
Ik lees best vaak dat mensen opzoek zijn naar spullen. Het lijkt me leuk om veel gebruikte spullen in een speciale tropic. En dat bedoel ik spullen van aliexpress wish en dergelijke! Ervaringen delen over de geleverde goederen. of het een upgrade is of gewoon rotzooi.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Iemand link naar goede vcds kabel?
Vcds 17.8 ? 18.2?

Wil kijken welke verlichting voor error lampje op dashboard zorgt.

Als verlichtingswitch op 0 staat, dat alle verlichting uit is.

Eventueel needle sweep, maar waarschijnlijk kan dat niet bij mijn teller.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Automatische verlichting/coming leaving home...
https://nl.aliexpress.com/store/pro...cf1a-42e9-a3f6-30aa7cfd6b42&priceBeautifyAB=0

Heb deze al +/- 3 jaar in de auto Polo Bluemotion... jammere vind ik dat enkel de stadslicht aangaat.
Bij auto van mijn zus gaan de dimlichten wel gewoon aan... zoals t eigenlijk hoort...
Hier heb je er een met bluetooth, kan je via een App het een en ander instellen.
https://nl.aliexpress.com/item/-/32839503122.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.288.122e3c00XAVDb8

Ik ben ook naar zoiets aan het kijken.. want als bij mij op 0 staat, zijn m'n xenon en achterlichten aan.. en ik wil dat bij 0 dat alles uit is.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
87B5FB5E-F017-463E-BEE1-F16BB012EC8D.jpeg

Afgelopen weekend eindelijk met de radio begonnen.
De radio werkt super scherm ziet er echt heel mooi uit en reageert goed.
Gps werkt ook gewoon goed,ik heb Google Maps er op ,kaarten downloaden welk gebied je wilt gaan gebruiken en gaan met die polo ;)
Spotify werkt ook goed,hier ook gewoon albums downloaden voor offline gebruik.
Het geluid klinkt op de één of andere manier veel beter dan wat er uit de standaard radio kwam.

Een hele mooie radio maar ik heb 1 probleem waar ik niet uit kom :-(
De Canbus werkt niet,als ik de rode ACC draad los maak en de canbus aansluit gaat de radio niet aan,en mijn controle lampjes zoals de gordel en de accu beginnen te knipperen.

De tweede optie die ik heb geprobeerd is canbus verwijderen en de ACC kabel aansluiten,de radio gaat wel aan maar deze gaat nooit meer uit.Ik krijg het scherm wel zwart maar als ik het scherm weer aanraak springt de radio gelijk weer.

Ik ben bang dat ik de radio op die manier aan laat ik de volgende de dag zonder stroom zit.

Op de foto een schema die bij de radio zit.[/QUOTE]

Iemand een idee wat ik fout doe ?
 
Vw  Polo Bluemotion  1.2 TDI 
Volkswagen  X  X 
@TolgaE De sensor zit er geloof ik bij. Dat is dat lange draadje met aan het einde een bolletje (dat bolletje is je sensor). Die leg je ergens bij je raam.

Heb er zelf nog geen maar zit er nu ook naar te kijken om één te kopen.
Als iemand dit kan bevestigen denk ik er ook aan om dit te kopen.

Edit: Heb hem maar meteen gekocht!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  X  X 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!