aliexpress spullen

  • Leuk
Waarderingen: Basskiller
Volkswagen  Polo  1.2 tdi 
nieuwe Aliexpress Spullen Polo AW

Geachte forumleden ik zag wat nieuwe spullen voor de polo AW
Die ik nog niet heb gezien
Iemand ervaring mee

En wat ik wel intressant vond koplampen met led
koplamp (booskijkers)

Spiegelkappen


Met vriendelijke groet Ron
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Ik heb zo'n automatische lichtschakelaar gekocht (deze) maar ik krijg de coming home/leaving home functie niet aan de praat. Het vervangen van de schakelaar was super makkelijk en het automatisch aan gaan in het donker werkt prima maar coming home en leaving home werkt niet. Ik had verwacht dat de schakelaar het dimlicht en de achterlichten zou aanzetten voor een tijdje bij het uitschakelen van de motor en ook bij het ontgrendelen van de sloten, dit gebeurt echter niet. Dit zou plug en play zijn.

Er is een (superslecht) vertaalde handleiding maar ik kom er niet uit. Weet iemand hoe ik CH/LH aanzet?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Bedankt, ik heb het nu grotendeels werkend, echter gaat alleen de stadsverlichting aan ipv. dimlicht. Kom er niet echt uit hoe ik dat moet doen maar daar kijk ik later wel naar.

Ik had eigenlijk de versie met bluetooth moeten kopen maar ik wist niet dat die bestond toen ik deze bestelde (ik kwam er pas achter dat die bestond toen iemand hem hier te koop zette).
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Bedankt, ik heb het nu grotendeels werkend, echter gaat alleen de stadsverlichting aan ipv. dimlicht. Kom er niet echt uit hoe ik dat moet doen maar daar kijk ik later wel naar.

Ik had eigenlijk de versie met bluetooth moeten kopen maar ik wist niet dat die bestond toen ik deze bestelde (ik kwam er pas achter dat die bestond toen iemand hem hier te koop zette).

Ohhww wie was dat dan?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Haha
Waarderingen: EnigmaNL
Had precies hetzelfde probleem met die schakelaar. Handleiding is behoorlijk vaag.
Ch/lh ging bij mij werken nadet dit geactiveerd was met vcds.
Nu heb ik dat hij niet altijd werkt, ga binnekort weer even de handleiding erbij pakken en ermee spelen. Kijken of ik hem beter werkend krijg.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!