aliexpress spullen

In de zoektocht naar mooie spulletjes op AliExpress zijn deze de moeite waard om te delen. Geen van allen heb ik besteld, dus geen ervaring met kwaliteit en levertijden:

Raamstijlen hoogglans zwart:

Reparatieset voor koplampen (als de bevestigingspunten zijn afgebroken):

Piano zwart luchtroosters:

Piano zwarte vensters:
 
  • Leuk
Waarderingen: Yagmurlu40
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 188PK 
ja deze had ik gebruikt voor mij golf 5 gti, denk alleen niet dat ze ook op een polo passen. geloof dat ze toch iets anders zijn
Zowel de OEM als de Ali schakelaar hebben dezelfde aansluiting (10 pins). zelfs de onderdeel nummers komen aardig overeen (OEM: 1K4959857B en Ali: 5ND959857 )
Iemand die chrome raamschakelaars in zijn of haar Polo heeft die hier meer over weet?
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Zowel de OEM als de Ali schakelaar hebben dezelfde aansluiting (10 pins). zelfs de onderdeel nummers komen aardig overeen (OEM: 1K4959857B en Ali: 5ND959857 )
Iemand die chrome raamschakelaars in zijn of haar Polo heeft die hier meer over weet?

Ik heb ze in m'n 6R. Goede kwaliteit, werken 100% en passen ook 100%.

full
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Yagmurlu40 en Jurgen6R
Ik zoek deze ook!
Alleen dan met 2 knoppen.
Heb alleen electrische ramen voor.
Is iemand al tegen gekomen?
Ik kan ze niet vinden
Misschien past deze?

€ 4,70 | Chrome Mater & Single Window Schakelaar Voor VW Golf 5 6 Plus Touran Passat CC Touran Tiguan Polo 6R 5K3959857 & 5ND959855

Deze ook maar besteld:
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Misschien past deze?

€ 4,70 | Chrome Mater & Single Window Schakelaar Voor VW Golf 5 6 Plus Touran Passat CC Touran Tiguan Polo 6R 5K3959857 & 5ND959855

Deze ook maar besteld:
Kijk.
Thanks man
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 54 pk 
Werkt zoiets ook bij de polo 9n3 en hoe installeer je dit dan? En is het kwalitatief goed of is het meuk?

Hoe je een lichtschakelaar vervangt, staat wel op dit forum. Anders even op YouTube opzoeken.

Installeren durf ik niet te zeggen. Misschien zit er een handleiding bij, misschien niet. Moet je het dan even Googlen.

En of het kwalitatief goed is? "Kwaliteit" is het overtreffen van verwachtingen.
Denk dat het prima is, maar mijn verwachtingen zijn ook niet gigantisch hoog.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Hoe je een lichtschakelaar vervangt, staat wel op dit forum. Anders even op YouTube opzoeken.

Installeren durf ik niet te zeggen. Misschien zit er een handleiding bij, misschien niet. Moet je het dan even Googlen.

En of het kwalitatief goed is? "Kwaliteit" is het overtreffen van verwachtingen.
Denk dat het prima is, maar mijn verwachtingen zijn ook niet gigantisch hoog.

Heb jij ook zo’n 1 in je auto dan? En past het ook op de polo 9n3?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 54 pk 
Ik ben op zoek naar Mirrow Caps voor mijn Polo, ik zelf ben op zoek naar de Carbonlook, echter op Ali wordt het mijn niet echt duidelijk om het nu wel op mijn polo past. 6R 6C wordt genoemd, 2017 maar nergens AW. Wie kan mij hier verder mee helpen?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 90 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!