aliexpress spullen

Iets in deze richting. Wil graag zoveel mogelijk naar led[emoji16]


€ 2,46 32%OFF | 2 pcs T15 T20 1156 BA15S P21W W16W 45SMD 4014 LED CANBUS GEEN FOUT Auto Staart Lamp Remlicht Backup reverse Lamp Wit Geel 12 V
https://s.click.aliexpress.com/e/MiJV4ANuX

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
Ik heb deze geprobeerd voor achteruitrijlicht en knipperlichten achter. Helaas wel canbusmelding dus nu weerstanden besteld. Geeft niet altijd melding bij achteruitrijden ivm camera op zelfde circuit (meer weerstand), lekker veel licht nu!

€ 4,17 | 1 PCS T20 LED 7440 W21W W21/5 W led-lampen 3014 144smd CanBus 1156 BA15S P21W LED BAY15D BAU15S PY21W lamp Voor Richtingaanwijzer
https://s.click.aliexpress.com/e/cLxh5JRK

Liefst heb ik natuurlijk pitten waar t al in zit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
Ik denk dat het aan mijn telefoon licht of iets, maar die Ali linkjes doen t bij mij nooit. Kom altijd op de algemene site uit.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Walter-Golf7.5 en Sal
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Heb je een foto
Dit is bij mijne
30mlm6e.gif

Gaat iets langzamer in echt
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: dann, grazyjos en Sal
Ik vind, denk ik nu, alleen het strookje wit waar de led achter zit misschien iets te wit als het niet knippert. Kijken of ik dit iets donkerder kan krijgen met tintfolie.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Nee hoor.
- Spiegelglas verwijderen (met beleid en let op eventuele draden van spiegelverwarming)
- 2 clips vd bovenkap indrukken en bovenkap verwijderen.
-2x torx losdraaien
- knippergedeelte verwijderen

Dat is het!

Oke tnx voor de info ;)
Binnenkort ook maar eens bestellen dan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Net ook mijn dynamische richtingaanwijzer voor de zijspiegels binnen. Van het weekend eff installeren. Hoop dat ik de spiegels niet breek bij het verwijderen
 

Bijlagen

  • 75724CC4-09EF-4731-A18F-9CEBCC56D905.jpeg
    75724CC4-09EF-4731-A18F-9CEBCC56D905.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 38
  • C45161F4-3A83-4A25-A9AA-B1D187DF4563.jpeg
    C45161F4-3A83-4A25-A9AA-B1D187DF4563.jpeg
    1,005.9 KB · Weergaven: 38
Volkswagen  Polo  1.2 
iemand een linkje voor een goed exemplaar van de "automatische lichtschakelaar"?
waarbij de kwaliteit en afwerking van de schakelaar dicht bij OEM ligt?

Ik heb een 6R, geen 6C (daarvan zijn er 1001 te vinden)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
iemand een linkje voor een goed exemplaar van de "automatische lichtschakelaar"?
waarbij de kwaliteit en afwerking van de schakelaar dicht bij OEM ligt?

Ik heb een 6R, geen 6C (daarvan zijn er 1001 te vinden)
Ik heb er een met bluetooth
wat een klote ding
ik dacht die kun je inleren met je telefoon niet dus
voor je weg rijd moet je eerst de app opstarten en dat werkt dan weer niet
de coming home en leaving home werkt ook niet
binnenkort er weer uit en zo ver mogelijk weg gooien
 
Volkswagen  Polo 1.4 TSI BlueGT  1.4 TSI 
Net ook mijn dynamische richtingaanwijzer voor de zijspiegels binnen. Van het weekend eff installeren. Hoop dat ik de spiegels niet breek bij het verwijderen

Gelukt, dynamische blinkers geïnstalleerd
Nu nog hopen dat de ome Ali kwaliteit lang meegaat

(Kan geen vid plaatsen, website pakt de video extensie van me iPhone x niet ‍♂️)
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Hierbij mijn lang geleden beloofde demo van de WarriorsArrow automatische lichtschakelaar met coming home en bluetooth. Wat mij betreft een goed ding! Werkt zoals het hoort, nooit gezeur en oem look.

€ 34,82 | WarriorsArrow AUTO Headlight HeadLamp Switch Light Sensor Module Bluetooth Upgrade For VW Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle

 
  • Leuk
Waarderingen: VM407 en Jurgen6R
Hierbij mijn lang geleden beloofde demo van de WarriorsArrow automatische lichtschakelaar met coming home en bluetooth. Wat mij betreft een goed ding! Werkt zoals het hoort, nooit gezeur en oem look.

€ 34,82 | WarriorsArrow AUTO Headlight HeadLamp Switch Light Sensor Module Bluetooth Upgrade For VW Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle

Op welke percentages heb jij hem staan? Op hoeveelheid licht ze aangaan e.d.?
 
Volkswagen  X  X 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!