aliexpress spullen

Meerderen hebben de lichtschakelaar van WarriorsArrow. Deze gebruikt de CFA Light app. Deze zou wel werken met hogere android versies, maar ik moet mijn schakelaar nog binnen krijgen voor mijn 6R, dus ik kan helaas nog niet uit ervaring spreken.

Wel ervaring mbt het inbouwen van flip badge achteruitrijcamera tot (ja enkel TOT) de radio. Dit is een RNS 315 met zwarte connector en overal wordt beweert dat dit dan niet gaat werken. Ik blijf proberen. Het inbouwen is ook gelukt. Had een metalen ring erbij geleverd gekregen, maar moest deze lichtjes aanpassen voor een montagepunt van de achterruitenwisser. Verder nog lopen klooien met de bekabeling. Zorg er voor dat je de kleinste delen door het raamrubber haalt, want grote connectoren gaan hier nooit door heen passen. Dwz ene kabel van beneden naar boven door het rubber en de andere van boven naar beneden.

Verder had ik nog andere logo's besteld bij ome Ali, alleen passen deze niet echt goed, dus beste optie lijkt mij om de logo's zelf naar believe aan te passen, of heeft iemand een beter adresje hiervoor?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI ~100pk 
  • Leuk
Waarderingen: harun-cuk17 en Bart3403
Meerderen hebben de lichtschakelaar van WarriorsArrow. Deze gebruikt de CFA Light app. Deze zou wel werken met hogere android versies, maar ik moet mijn schakelaar nog binnen krijgen voor mijn 6R, dus ik kan helaas nog niet uit ervaring spreken.
Ik heb onlangs ook de lichtschakelaas van WarriosArrow geïnstalleerd. Ik had hierbij wat vreemde problemen maar na het ontpinnen van de TFL pin lijkt het wel goed te gaan.
Ik heb Android 10 op mijn telefoon en de standaard app uit de app store werkt, na een paar pogingen. Ik kreeg van de verkoper ook een app via een linkje die werkt beter en maakt beter verbinding maar is feitelijk dezelfde app op het icoontje en de achtergrond na.
 
Volkswagen  6R  1.2 60pk 
  • Leuk
Waarderingen: Bart3403
Ik ben van plan een extra sigaret poort in te bouwen achter de radio zodat ik alle kabels mooi weg kan werken. Solderen is niet mijn sterkste punt dus was opzoek naar eentje met complete bekabeling en voldoende dikke draden zodat dat geen problemen geeft. het volgende heb ik gevonden. Vraag me alleen af welke van de zekeringen moet passen in mijn 6r bluemotion. Heb al even bij de zekeringen gekeken en denk dat de eerste link moet passen maar weet het niet zeker. Ook nog tips voor welke poort hier geschikt voor is?

1: https://nl.aliexpress.com/item/32826073570.html

2: https://nl.aliexpress.com/item/32826986325.html

3: https://nl.aliexpress.com/item/32826600007.html
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2 TDI 75pk 
Ik zag aardig wat posts over led verlichting staan, uit ervaring van vorige auto's geeft het vaak veel strooi licht. Ben dit maal eens voor wit halogeen gegaan. Zelfs via ali ook nog en ik moet zeggen dat ik.niet teleurgesteld ben over het resultaat.
Point Blur_Oct172019_140634.jpg

apk goedkeur en geen strooilicht. Top.

linkje hieronder, via de shop zelf even je juiste zoeken.

Om 【€ 16,28 46%OFF | Originele Philips H7 12V 55W PX26d Diamond Vision 5000K Super Wit Licht Halogeen Lampen Auto Koplamp 12972DV s2, paar】 op AliExpress met code #_B06ljb# te bekijken, kopieer het hele segment en open de app.

Of

€ 16,28 46%OFF | Originele Philips H7 12V 55W PX26d Diamond Vision 5000K Super Wit Licht Halogeen Lampen Auto Koplamp 12972DV s2, paar https://a.aliexpress.com/_B0DIel
Nieuwe link?
 
Volkswagen  6c  1.4 tdi stage 1 115 pk 290nm 
Meerderen hebben de lichtschakelaar van WarriorsArrow. Deze gebruikt de CFA Light app. Deze zou wel werken met hogere android versies, maar ik moet mijn schakelaar nog binnen krijgen voor mijn 6R, dus ik kan helaas nog niet uit ervaring spreken.

Wel ervaring mbt het inbouwen van flip badge achteruitrijcamera tot (ja enkel TOT) de radio. Dit is een RNS 315 met zwarte connector en overal wordt beweert dat dit dan niet gaat werken. Ik blijf proberen. Het inbouwen is ook gelukt. Had een metalen ring erbij geleverd gekregen, maar moest deze lichtjes aanpassen voor een montagepunt van de achterruitenwisser. Verder nog lopen klooien met de bekabeling. Zorg er voor dat je de kleinste delen door het raamrubber haalt, want grote connectoren gaan hier nooit door heen passen. Dwz ene kabel van beneden naar boven door het rubber en de andere van boven naar beneden.

Verder had ik nog andere logo's besteld bij ome Ali, alleen passen deze niet echt goed, dus beste optie lijkt mij om de logo's zelf naar believe aan te passen, of heeft iemand een beter adresje hiervoor?
Heb je meer fotos van je flipcamera en hoe je dit hebt aangepakt?
 
Volskwagen  Polo  1.2 
Meerderen hebben de lichtschakelaar van WarriorsArrow. Deze gebruikt de CFA Light app. Deze zou wel werken met hogere android versies, maar ik moet mijn schakelaar nog binnen krijgen voor mijn 6R, dus ik kan helaas nog niet uit ervaring spreken.

Wel ervaring mbt het inbouwen van flip badge achteruitrijcamera tot (ja enkel TOT) de radio. Dit is een RNS 315 met zwarte connector en overal wordt beweert dat dit dan niet gaat werken. Ik blijf proberen. Het inbouwen is ook gelukt. Had een metalen ring erbij geleverd gekregen, maar moest deze lichtjes aanpassen voor een montagepunt van de achterruitenwisser. Verder nog lopen klooien met de bekabeling. Zorg er voor dat je de kleinste delen door het raamrubber haalt, want grote connectoren gaan hier nooit door heen passen. Dwz ene kabel van beneden naar boven door het rubber en de andere van boven naar beneden.

Verder had ik nog andere logo's besteld bij ome Ali, alleen passen deze niet echt goed, dus beste optie lijkt mij om de logo's zelf naar believe aan te passen, of heeft iemand een beter adresje hiervoor?
Heb je link van de badge camera?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
Ik heb deze namaak makita impact gekocht
Dit tolletje incl accu koste heb ik gekocht voor 53€, maar hij heeft mijn echt verrast met zijn kracht.
Hij haalt met gemak wiel bouten los.
En vandaag bij een auto veren vervangen en alles ging los met dit tolletje. Dikke aanrader:)
 
Probleem met die namaak dingen is dat de accu's heel snel stuk gaan.
Klopt, maar zeker niet allemaal. Lithium en alles wat elektriciteit opslaat is heel erg gevoelig voor lage temperaturen.

Ongeacht wat, je accus niet bewaren in de schuur, maar liefst binnen op kamer temperatuur en de accu nooit helemaal leeg laten lopen, maar ook niet te lang aan de lader laten!

Een keer in de zoveel tijd moet je hem juist wel helemaal laten ontladen en dan weer helemaal volladen en erna wel wat langer aan de lader laten zitten als die vol is.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Een keer in de zoveel tijd moet je hem juist wel helemaal laten ontladen en dan weer helemaal volladen en erna wel wat langer aan de lader laten zitten als die vol is.

Dat laatste moet je dus juist niet doen bij lithium accu's. Het volledig ontladen van lithium accu's zorgt alleen maar voor onnodige slijtage en mogelijk zelfs schade. Niet doen dus met lithium. Het volledig ontladen is een verouderd concept van de tijd dat accu's nog een geheugeneffect hadden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Dat laatste moet je dus juist niet doen bij lithium accu's. Het volledig ontladen van lithium accu's zorgt alleen maar voor onnodige slijtage en mogelijk zelfs schade. Niet doen dus met lithium. Het volledig ontladen is een verouderd concept van de tijd dat accu's nog een geheugeneffect hadden.
Klopt en daarom zeg ik ook 1 keer in de zoveel tijd en dat is dan juist wel weer goed, zodat de batterij zichzelf kan kalibreren.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Een lithium batterij moet je eigenlijk nooit helemaal leegtrekken. Gelukkig kan dat in de meeste gevallen ook niet vanwege ingebouwde beveiliging maar stel dat je een onbeveiligde lithium batterij hebt (zoals een 18650) moet je die absoluut nooit helemaal leegtrekken. Niet alleen kan dat de batterij beschadigen maar het kan zelfs gevaarlijk zijn.

Bij een beveiligde batterij is 1 keer in de zoveel tijd ook niet nodig en zelfs schadelijk. Het beste is om je lithium batterijen nooit helemaal leeg te laten lopen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Dat kan inderdaad nooit(het leegtrekken).

Kijk maar bijvoorbeeld naar een iphone, als die leeg valt, duurt het echt een x aantal minuten afhankelijk welke iphone je hebt en of je een normale of power delivery lader hebt. Daarbij moet je iphone dat ook kunnen hebben (x=aantalWatt).

Voordat hij aangaat, dat is nou juist precies die beveiliging.

Daarbij komt ook dat als je “zoek mijn iphone” hebt aanstaan dat hij sws nooit helemaal leeg is. En bij de nieuwere iphones, als die uitvalt(zal je later een printscreen toe sturen hoe dat eruit ziet) dan staat er de batterij is leeg, maar “iphone is still findable”
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Iemand een idee welke automatische lichtschakelaar geschikt is voor de 6r? Het liefst met Ch/LH functie.
€ 28,17 | Car Headlight Fog Lamp Switch Headlamp Switch Car Accessorie For VW Golf Mk4 Passat B5 Polo Bora Jetta MK4

Ik heb deze en werkt uitstekend
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!