aliexpress spullen

Iemand ervaring met spiegelkappen van ali?
Vorige week de glans zwarte gemonteerd, pasvorm is goed.
Ik ben er erg tevreden over.
Echter probleem met de matte kleuren is dat deze sneller verkleuren dam originele kappen, daarom voor glans gekozen.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Heeft er iemand ervaring met een shark fin antenne van Ali? Is het ontvangst nog redelijk?

Ik luister zeer weinig radio, maar voor de korte ritjes moet iig een paar zenders het goed doen en af en toe het nieuws kunnen luisteren is wel vereist.

En dan bedoel ik zoiets (OEM-look) als deze:

€ 7,27 46% Off | KKmoon Shark Fin Car Style Roof AM FM Radio Antenna Navigation Sport Style Aerial for VW Audi Seat Skoda
https://s.click.aliexpress.com/e/6H6g4zSwf
 
Ik heb in het verleden ooit zo eentje ook besteld. Alleen het holle gedeelte was beetje te nau voor het stompje wat op t dak vast zit. Dus de haaienvin zat niet vlak op het dak. Ben uiteindelijk gegaan voor een korte antenne met carbon look. En ontvangst van zenders is matig. Bestwel veel geruis tussendoor. Denk datje het zelfde effect zou hebben met haaienvin antenne.mijne ziet er iedergeval strakker uit i.p.v. een lange dunne draad van 30cm haha 20190222_182734.jpg 20190222_182742.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
Heeft er iemand ervaring met een shark fin antenne van Ali? Is het ontvangst nog redelijk?

Ik luister zeer weinig radio, maar voor de korte ritjes moet iig een paar zenders het goed doen en af en toe het nieuws kunnen luisteren is wel vereist.

En dan bedoel ik zoiets (OEM-look) als deze:

€ 7,27 46% Off | KKmoon Shark Fin Car Style Roof AM FM Radio Antenna Navigation Sport Style Aerial for VW Audi Seat Skoda
https://s.click.aliexpress.com/e/6H6g4zSwf


Ik heb er eentje gehad,
Maar het ontvangst is wel een stuk minder goed dan een normale antenne.
 
  • Leuk
Waarderingen: debroervanhenk
Ik heb in het verleden ooit zo eentje ook besteld. Alleen het holle gedeelte was beetje te nau voor het stompje wat op t dak vast zit. Dus de haaienvin zat niet vlak op het dak. Ben uiteindelijk gegaan voor een korte antenne met carbon look. En ontvangst van zenders is matig. Bestwel veel geruis tussendoor. Denk datje het zelfde effect zou hebben met haaienvin antenne.mijne ziet er iedergeval strakker uit i.p.v. een lange dunne draad van 30cm haha 20190222_182734.jpg 20190222_182742.jpg

Bedoelde inderdaad niet zo’n over-de-huidige-heen-schuif-apparaat. Die dingen zijn gigantisch volgens mij.... bedankt voor je bericht iig!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Randhier9N3
ik zoek ook nog zo'n antenne maar kon geen niet-oem oplossing vinden met dezelfde aansluiting o_O

Ik kan ook geen OEM antenne vinden. Heb wel dit gevonden:
https://www.team-bhp.com/forum/diy-...polo-diy-installing-oem-sharkfin-antenna.html

Maar ook hiervoor kan ik de OEM onderdelen niet vinden...

EDIT:
Zie onderaan deze DIY: Update on 22 September 2015: Some of the members had reported poor radio reception after swapping the stock aerial with the sharkfin aerial sold from ECS Tuning. Please be aware of this before attempting the swap. Thanks!

--

Overigens lijkt deze antenne wel te passen met de juiste FAKRA aansluiting, maar alsnog ben ik benieuwd of dit 1) past en 2) überhaupt nog ontvangst geeft..:
https://nl.aliexpress.com/item/Auto...lf-5-6-Polo-6R-Audi-A3-A4-A6/32957047428.html

EDIT2:
Ik ga deze bestellen en zal het laten weten t.z.t.
 
Laatst bewerkt:
Golf 7 heeft zo'n antenne (pianolak).. weet alleen niet of deze past op de Polo

Heb mij laten vertellen door een kameraad bij VW dealer dat deze shark fin antennes alleen voor gps of als dummy’s dienen. En het klopt, op onze Touran zit een dummy en dan schijnt de FM antenne in de achterruit te zitten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Ik zag op ali dat je ook een DAB antenne kan inbouwen. Heb je gwen antenne op het dak voor nodig. Kan ook via ebay. En kan schijnbaar netjes weggewerkt worden onder een bumer etc. Dan zou je ookwel een sharkfin kunnen plaatsen als dummy. Weet zelf niet of dat Digital radio antenne wel makkelijk te installeren is.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
Pakketje met led lampjes voor het interieur van aliexpress, werkt zonder storingen! Heb trouwens nog 3 setjes kenteken led iemand interesse?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 96
Volkswagen  Polo 6C  1.4TDI 
Golf 7 heeft zo'n antenne (pianolak).. weet alleen niet of deze past op de Polo

Ik heb deze antenne gemonteerd, is origineel Audi VW en past/werkt (radio ontvangst is inderdaad wat minder)! Alleen nog zelf even in kleur spuiten als je hem niet kan vinden.
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  • Leuk
Waarderingen: debroervanhenk
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!