aliexpress spullen

Antenne en de lichtschakelaar met bluetooth besteld! Ben echt onwijs benieuwd en ga jullie sowieso mijn ervaringen delen. Hetzelfde merk lichtschakelaar heb ik nu al zeker een half jaar in onze Touran (1T3) en werkt echt perfect.

Antenne:
https://nl.aliexpress.com/item/Auto...lf-5-6-Polo-6R-Audi-A3-A4-A6/32957047428.html

Lichtschakelaar:
https://nl.aliexpress.com/item/Warr...W-Golf-MK4-Jetta-4-Passat-B5/32837624671.html
Met of zonder bluetooth gekozen?


Dit is ook apart,
1, Power saving/Save electricity:
①After locking the car, Bluetooth switch consumes only 0.5mA; Non-Bluetooth Switch consumes about 10mA.
② Switch to "O", After locking the car, Bluetooth switch will not consume power, Non-Bluetooth Switch will consume power no matter which gear is placed.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Met of zonder bluetooth gekozen?

Goed lezen Walter: mét bluetooth. [emoji6][emoji6]

Overigens over het verbruik; geen idee. Ik zou sowieso de auto-translate uitzetten op Ali. Dat maakt het een stuk duidelijker:
Main Difference between Non-Bluetooth switch and Bluetooth switch:
1, Power saving/Save electricity:
①After locking the car, Bluetooth switch consumes only 0.5mA; Non-Bluetooth Switch consumes about 10mA.
② Switch to "O", After locking the car, Bluetooth switch will not consume power, Non-Bluetooth Switch will consume power no matter which gear is placed.

EDIT: Ik zie al dat je je eigen bericht hebt aangepast naar de Engelse variant ;)
 
Laatst bewerkt:
Antenne en de lichtschakelaar met bluetooth besteld! Ben echt onwijs benieuwd en ga jullie sowieso mijn ervaringen delen. Hetzelfde merk lichtschakelaar heb ik nu al zeker een half jaar in onze Touran (1T3) en werkt echt perfect.

Antenne:
https://nl.aliexpress.com/item/Auto...lf-5-6-Polo-6R-Audi-A3-A4-A6/32957047428.html

Lichtschakelaar:
https://nl.aliexpress.com/item/Warr...W-Golf-MK4-Jetta-4-Passat-B5/32837624671.html
Waar druk je die haaienvin antenne in dan? Aansluiting op je dak?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
ik zou die nieuwe generatie lichtschakelaar kopen als ik jou was, de sensor zit in de schakelaar zelf en dus geen geouwehoer met een extra kabeltje, wel duurder, maargoed
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Waar druk je die haaienvin antenne in dan? Aansluiting op je dak?

Ja, je hebt op je huidige antenne een FAKRA aansluiting. Kortom, hemel aan de achterkant open maken, klikt de fakra los, schroeft de oude antenne eraf, nieuwe antenne erop, fakra erin en gaan met die banaan. Het ontvangst blijkt wel slecht(er) te zijn, maar heb dat er voor over, want luister zelden tot nooit radio en kan via CarPlay alsnog TuneIn (app voor radio) gebruiken. Alles voor de looks [emoji41]

Filmpje:


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
ik zou die nieuwe generatie lichtschakelaar kopen als ik jou was, de sensor zit in de schakelaar zelf en dus geen geouwehoer met een extra kabeltje, wel duurder, maargoed

O? Dat heb ik weer gemist... *gaat nu zoeken en misschien de order snel cancellen*

EDIT: Ik zie deze nieuwe generatie bij WarriowsArrow1st er niet tussen staan. Ik wil namelijk wel graag dit merk omdat ik er goede ervaringen mee heb bij de Touran.
 
@dov die werkt op een polo 6r zonder licht en regen sensor?
Gewoon plug en play? En wat zijn nou echt de mogelijkheden met deze schakelaar, buiten dat je licht aut aan en uit gaat?
Is coming home/leaving home bijv makkelijker in te stellen enzo?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Wat is de toegevoegde waarde van bluetooth voor de lichtschakelaar ik zag dat je eea kan instellen en batterij voltage kan zien. Werkt coming home gewoon zoals oem?

Bij de schakelaar met bluetooth in de Touran kan je diverse instellingen doen, zoals bij hoeveel % het licht aan gaat, lengte van coming home, welke lampen er aan gaan, etc. Best leuke eigenschappen en werkt ook goed!

Ik zal een demootje maken op het moment dat ik de schakelaar heb en deze ook naar behoren werkt!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N, noenoe en Roon
Ali list tot nu toe:
- DSG flippers
- Led bochtenverlichting
- Led mistlichten 6000k Canbus
- Led kentekenverlichting

Ik wil nog de alcantara stuurhoes, auto headlight met bluetooth en alle verlichting led :)
 

Bijlagen

  • IMG_0744-2 bewerkt klein.png
    IMG_0744-2 bewerkt klein.png
    1.7 MB · Weergaven: 129
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
@dov die werkt op een polo 6r zonder licht en regen sensor?
Gewoon plug en play? En wat zijn nou echt de mogelijkheden met deze schakelaar, buiten dat je licht aut aan en uit gaat?
Is coming home/leaving home bijv makkelijker in te stellen enzo?

denk t
plug play
coming home lv home werkt wel maar daar moet je m niet voor kopen
is in te stellen door de schakelaar op een bepaalde wijze 3x rechts links te schuiven je krijgt er wel een handleiding bij
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Roon
Ali list tot nu toe:
- DSG flippers
- Led bochtenverlichting
- Led mistlichten 6000k Canbus
- Led kentekenverlichting

Ik wil nog de alcantara stuurhoes, auto headlight met bluetooth en alle verlichting led :)
Ben ik nou scheel of mis jij 2 lampjes in je achterlampen? Die halve rondjes?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
denk t
coming home lv home werkt wel maar daar moet je m niet voor kopen
Waarom moet je hem niet daarvoor kopen, dat is juist wat ik graag wil of moet je nu nog steeds telkens handmatig iets doen voordat je de sleutel eruit trekt om het te laten werken :eek:

Ben ik nou scheel of mis jij 2 lampjes in je achterlampen? Die halve rondjes?
Dat klopt, die heb ik bewust afgeplakt vind ik mooier zo!

Alcantara stuurhoes?! Heb je een linkje?
https://www.aliexpress.com/item/KUN...111.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.6d1f2e0ezcXIG1

Als het niks is koop ik wel een echte, vrienden van mij rijden ermee rond en ziet er erg goed uit :)

Ik heb trouwens nog een paar setjes DSG flipper extensions te koop bij interesse.
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Waarom moet je hem niet daarvoor kopen, dat is juist wat ik graag wil of moet je nu nog steeds telkens handmatig iets doen voordat je de sleutel eruit trekt om het te laten werken :eek:


Dat klopt, die heb ik bewust afgeplakt vind ik mooier zo!


https://www.aliexpress.com/item/KUN...111.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.6d1f2e0ezcXIG1

Als het niks is koop ik wel een echte, vrienden van mij rijden ermee rond en ziet er erg goed uit :)

Ik heb trouwens nog een paar setjes DSG flipper extensions te koop bij interesse.
Dat vind ik dus ook heel erg vet. Hoe doe ik dit? Gewoon tape over je lampje ofwat? Krijg je dan geen gezeik met boetes ofzo, want dat halve maandje versterkt ook met remmen?

En heb jij de 2 zijkanten van je bm spoiler eraf gehaald? Of zie ik dat verkeerd? Zo ja hoe?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: noenoe
Dat vind ik dus ook heel erg vet. Hoe doe ik dit? Gewoon tape over je lampje ofwat? Krijg je dan geen gezeik met boetes ofzo, want dat halve maandje versterkt ook met remmen?

En heb jij de 2 zijkanten van je bm spoiler eraf gehaald? Of zie ik dat verkeerd? Zo ja hoe?

Dat klopt niet, het is geen apart lampje er is 1 remlicht en 1 dimlicht. Je demonteert je lamp, haalt de lampen eruit en dan is het priegelen met ducttape aan iets langwerpigs zoals een schroevendraaier als je geen kleine handjes hebt (echt een k.. werkje).

Een Polo 6R GTI heeft geen bluemotion zijkanten, tevens ook geen bm technologie (GT en 6C GTI wel). :)
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo en dov
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!