aliexpress spullen

Dat klopt niet, het is geen apart lampje er is 1 remlicht en 1 dimlicht. Je demonteert je lamp, haalt de lampen eruit en dan is het priegelen met ducttape aan iets langwerpigs zoals een schroevendraaier als je geen kleine handjes hebt (echt een k.. werkje).

Een Polo 6R GTI heeft geen bluemotion zijkanten, tevens ook geen bm technologie (GT en 6C GTI wel). :)
Sorry man, even niet goed gezien dat het om een GTI Ging.

Oké Dus je hebt aan de binnenzijde van de lamp (lamp los halen dan frame eruit klikken waar lampjes aan zitten) en dan waar dat kleine lampje ingaat volgeplakt met tape? Ga dit binnenkort ook eens doen dan. Misschien heb je wat foto s? Pm me anders even.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Heeft iemand ooit nagedacht om zijn gordels te vervangen door een gekleurde examplaar van Aliexpress? ik rij zelf een AW R-line en zou graag de standaard zwarte willen vervangen door een R-line blauwen. Zie voorbeeld hieronder:

https://nl.aliexpress.com/item/20-m...BLUE-Color-4-8cm-Wide-5-Bars/32726444398.html

Ze bieden het per 20 meter aan. Zou dit voldoende zijn?

Dat zijn cruciale veiligheids onderdelen. Ik zou hier niet aan werken tenzij je echt goed weet wat je doet.
Ik weet ook niet of dit verzekerings technisch wel mag.
 
Volkswagen  Polo  1.4 met 86 wilde dekhengsten 
Ik zou zelf voor zoiets gaan. Staat zelfs in me winkelmandje dus kan hem elk moment bestellen. Ik zou niet zelf aan de gordel mechanisme klooien. Tenzij het allemaal nagekeken is door proffesionele lui(apk, verzekeringtechnisch etc) tesnslotte moet het je in je stoel houden en niet de dash laten kussen dus die gedachte zou ik wel houden.

Reflecterende Autogordel schoudervullingen Veilig Seat Belt Cover Voor VW Volkswagen Polo Auto Styling Auto-onderdelen 2 stks https://s.click.aliexpress.com/e/Bya6mFYGL
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
Ik zit enorm te twijfelen. Ik wil mijn auto zo origineel mogelijk houden, echter heb ik nu een Chinese Navigatie/Radio erin waarmee ik niet helemaal tevreden ben. Onder andere omdat de navigatie niet geüpdatet kan worden en deze mappen van 2 jaar geleden heeft, zo moet ik alsnog Google Maps gebruiken op mijn telefoon. (Deze Navigatie zat er bij aankoop al in)

Nu zag ik bijvoorbeeld deze radio, ziet er allemaal mooi uit, DSP erbij, Octa Core, 4 GB RAM.
Kost wat, maar de specs zijn niet verkeerd. (Toen ik hem spotte was ie alleen een dikke 100 euro goedkoper, nu zou ik hem wat duur vinden)

Nu zie ik op o.a. Marktplaats dat een RNS 510 (P-Versie) tweedehands zo rond de 500 euro kost.
Wat raden jullie hierbij aan? Zijn die RNS 510 P's de meerprijs waard of zal een high-end Android radio van Ali ook voldoen?

Als iemand een radio heeft die echt aan te raden is hoor ik dat natuurlijk ook graag.
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline Business  1.0 TSI 95 PK 
Ik zit enorm te twijfelen. Ik wil mijn auto zo origineel mogelijk houden, echter heb ik nu een Chinese Navigatie/Radio erin waarmee ik niet helemaal tevreden ben. Onder andere omdat de navigatie niet geüpdatet kan worden en deze mappen van 2 jaar geleden heeft, zo moet ik alsnog Google Maps gebruiken op mijn telefoon. (Deze Navigatie zat er bij aankoop al in)

Nu zag ik bijvoorbeeld deze radio, ziet er allemaal mooi uit, DSP erbij, Octa Core, 4 GB RAM.
Kost wat, maar de specs zijn niet verkeerd. (Toen ik hem spotte was ie alleen een dikke 100 euro goedkoper, nu zou ik hem wat duur vinden)

Nu zie ik op o.a. Marktplaats dat een RNS 510 (P-Versie) tweedehands zo rond de 500 euro kost.
Wat raden jullie hierbij aan? Zijn die RNS 510 P's de meerprijs waard of zal een high-end Android radio van Ali ook voldoen?

Als iemand een radio heeft die echt aan te raden is hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Wat voor radio heb je nu ?
Heb je een voorbeeld of link ?
Er zijn altijd manieren om mappen te krijgen.
Ik heb zelf ook een aftermarket radio en heb de nieuwste mappen erop

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: BENx1996
Wat voor radio heb je nu ?
Heb je een voorbeeld of link ?
Er zijn altijd manieren om mappen te krijgen.
Ik heb zelf ook een aftermarket radio en heb de nieuwste mappen erop

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Op het moment zit er een Xomax radio in. Heb contact gehad met de fabrikant en zij hebben me aangeraden Navigon erop te installeren. (Het is een Windows-Based radio, geen Android o.i.d.)

Bij het installeren van Navigon crashte letterlijk alle systemen in mijn auto. Climatronic display was uit, radio was uit, alles was uit.
Ik zal straks nog even proberen de precieze radio te vinden, dit duurde de vorige keer ook een tijdje om uit te pluizen.
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline Business  1.0 TSI 95 PK 
Op het moment zit er een Xomax radio in. Heb contact gehad met de fabrikant en zij hebben me aangeraden Navigon erop te installeren. (Het is een Windows-Based radio, geen Android o.i.d.)

Bij het installeren van Navigon crashte letterlijk alle systemen in mijn auto. Climatronic display was uit, radio was uit, alles was uit.
Ik zal straks nog even proberen de precieze radio te vinden, dit duurde de vorige keer ook een tijdje om uit te pluizen.
Hoe installeer je de navi's ? Bij mijn radio is alles geïnstalleerd op een micro sd kaartje die in mijn radio gaat.
Ik gebruik Igo primo navi en heb de mappen van 2018 q4

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: BENx1996
Hoe installeer je de navi's ? Bij mijn radio is alles geïnstalleerd op een micro sd kaartje die in mijn radio gaat.
Ik gebruik Igo primo navi en heb de mappen van 2018 q4

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Klopt, dit was bij mij ook het geval.
Moest via een of ander vaag programma alle maps binnenhalen, die in de map zetten van de navigatiesoftware en dit op een speciaal geformatteerd SD-kaartje zetten.

Ik duw het SD-kaartje erin, zet de auto aan en poef, alles uit.
Ik zal eens kijken naar Igo Primo Navi.
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline Business  1.0 TSI 95 PK 
Klopt, dit was bij mij ook het geval.
Moest via een of ander vaag programma alle maps binnenhalen, die in de map zetten van de navigatiesoftware en dit op een speciaal geformatteerd SD-kaartje zetten.

Ik duw het SD-kaartje erin, zet de auto aan en poef, alles uit.
Ik zal eens kijken naar Igo Primo Navi.
Kijk eens op gpspower.net daar haal ik mijn mappen vandaan. Ze hebben ook navi software.
Wel even aanmelden anders kan je niks downloaden.


Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: BENx1996
Ja, je hebt op je huidige antenne een FAKRA aansluiting. Kortom, hemel aan de achterkant open maken, klikt de fakra los, schroeft de oude antenne eraf, nieuwe antenne erop, fakra erin en gaan met die banaan. Het ontvangst blijkt wel slecht(er) te zijn, maar heb dat er voor over, want luister zelden tot nooit radio en kan via CarPlay alsnog TuneIn (app voor radio) gebruiken. Alles voor de looks [emoji41]

Filmpje:


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat dacht ik ook snel te doen na zien van dit filmpje. Blijkt de dakhemel van mijn Polo AW er heel anders uit te zien. Moet je de beide zijpanelen er ook af halen. Ik laat maar de originele antenne er op zitten.
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: debroervanhenk
Vandaag de haaienvin antenne ontvangen en direct gemonteerd. Degelijke kwaliteit, montage was effe pielen (steutel 22 heb je nodig), fakra stekkertje past goed en het ontvangst is voor mij nog meer dan prima! Het is wel iets minder dan voorheen, maar ik luister zelden radio. Radio 2 en 3FM ontving ik nog prima. Radio 10 minder goed en meer luister ik sowieso niet...

Link: https://s.click.aliexpress.com/e/OJWFOEhkR

IMG_7659.jpg
IMG_7660.jpg
IMG_7661.jpg
IMG_7662.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!