aliexpress spullen

Ik heb zelf een rns310, best wel ok. Maar aangezien ik eigenlijk altijd Google Maps of Flitsmeister etc gebruik zou CarPlay misschien best fijn zijn.

Maarrrrr werk een rcd330 van Ali ook met bijv de media ingang die in r dashboard kastje zit, en de huidige microfoon die in de hemel zit verwerkt?
Met de stuurwielbediening zou goed moeten gaan, prettig voor spotify wat nu via Bluetooth niet werkt.

Iemand enig idee?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Geen idee maar handsfree bellen werkt ook goed. Zit een microphone in de radio en contacten neemt hij over vanuit je telefoon.

Wat bedoel je met mediaingang dashboard? Je usb poort?
Op de radio zit nml ook micro sd usb en aux.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ik bedoel de mdi poort in t dashboardkastje. Ik heb een dab+ ontvanger op, dat behoud ik graag. Vandaar.
Daarnaast is de USB op de radio zelf natuurlijk ook voor CarPlay.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Hallo allemaal,

Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties en ervaringen. Al een tijdje ben ik heel erg verliefd op 'ambient lighting' in je auto. Vooral deze filmpje laat dat goed zien:

Heeft iemand dit ook en zoja, hoe heb je geinstalleerd etc? Ik wil letterlijk alles weten en wie weet ga ik dan zelf erin zetten! Ik heb zelf een R-line uitvoering, mijn interieur is al helemaal rood licht bij nachtmodus, maar deze verlichting erbij maakt het helemaal af!!

https://nl.aliexpress.com/item/RXZ-...370.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.7a104c4dg8DUCf



Alvast bedankt voor reacties!!

PS: google maar eens 'ambient lighting car' of vw polo
 
Volkswagen  POLO 6R R-Line  1.2 TSI 
Hallo allemaal,

Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties en ervaringen. Al een tijdje ben ik heel erg verliefd op 'ambient lighting' in je auto. Vooral deze filmpje laat dat goed zien:

Heeft iemand dit ook en zoja, hoe heb je geinstalleerd etc? Ik wil letterlijk alles weten en wie weet ga ik dan zelf erin zetten! Ik heb zelf een R-line uitvoering, mijn interieur is al helemaal rood licht bij nachtmodus, maar deze verlichting erbij maakt het helemaal af!!

https://nl.aliexpress.com/item/RXZ-...370.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.7a104c4dg8DUCf



Alvast bedankt voor reacties!!

PS: google maar eens 'ambient lighting car' of vw polo
ik vind de 1e video wel echt mooi. Die andere niet. Die zou ik ook wel willen hebben.
 
Ik heb deze vandaag in de auto ingebouwd. Nu vraagt mijn mobiel alleen om een code voor Bluetooth connectie. 0000 en 1234 werken niet. Iemand die mij hier mee kan helpen?

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
Als het goed is hoef je die code nergens in te vullen, alleen accepteren op beide schermen. Ze vragen je gewoon of de code overeen komt zeg maar. Althans zo ging dat bij mij.
 
Als het goed is hoef je die code nergens in te vullen, alleen accepteren op beide schermen. Ze vragen je gewoon of de code overeen komt zeg maar. Althans zo ging dat bij mij.
Als ik via Bluetooth menu verbinding wil maken vraagt die om een code en in cfa lights doet die niks. Zelfs het scannen werkt daar niet

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 fsi 96pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!