2006 Polo 9N3 GTI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind hem heel netjes staan zo en het is even goed beuken met een hamer voor haha bij mij kwam hij er best makkelijk uit!

Nou ik heb wel wat kunst en vliegwerk moeten uithalen haha. En ik had wel de 12kant dop en zo'n "hub spreader" dop voor de voorkant maar alsnog wel mee zitten rommelen.
En aan de achterkant dan weer die moer op de zuigerstang, al mn knokkels aan bonken toen de sleutel eraf vloog en ik even de grond een beuk gaf haha :)
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Staat er super bij zo veel plezier ervan en toevallig eergister nog bij een maatje ap schroefset gemonteerd (ik keek meer toe in verband met men arm maar toch) het rijd heel erg goed!
En verder is het ook een hele mooie set waar je heel lang mee kan doen!
 
Voorkant gaat toch maar iets omhoog, pak nu soms de plastic wielkuip mee op de snelweg...
Kan je nou veilig zonder stelring rijden aan de achterkant? (dus alleen zonder stelring, pot zelf blijft dan).
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
4 juli krijgt het beestje een longlife onderhoudsbeurt + APK. Ze gaven er wel een mooie draai aan. 'speciale' auto, 'speciale' prijzen... prijsopgave valt me tegen. :(
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
- €320 voor de longlife onderhoudsbeurt (olie, oliefilter en hele rits controle meuk). Ga vooraf met een monteur een rondje maken rond en onder de auto, het zogenaamde 'Service Dialoog'.
- €140 voor vier bougies.
- €48 voor een luchtfilter.
- €37 voor een interieurfilter.

Het moet maar. Rijdt er wel 30k km per jaar mee, kunnen we weer een jaar :)
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
- €320 voor de longlife onderhoudsbeurt (olie, oliefilter en hele rits controle meuk). Ga vooraf met een monteur een rondje maken rond en onder de auto, het zogenaamde 'Service Dialoog'.
- €140 voor vier bougies.
- €48 voor een luchtfilter.
- €37 voor een interieurfilter.

Het moet maar. Rijdt er wel 30k km per jaar mee, kunnen we weer een jaar :)
Filtertjes en bougies kan je natuurlijk ook redelijk makkelijk zelf doen ... heb je zat verdiend.
 
30K in een GTi? Dat is veel zeg haha. Ben je niet beter af met een leuke diesel?

Ja, ruilen? :mrgreen:

Ben denk ik wel beter af ben met een leuke diesel ja. Als ik geen kilometervergoeding (die de brandstof wel dekt) had gekregen zou de Gti al weg zijn, krap een week met een tank tikt echt aan per maand. Het is dat het gewoon een kleine raket is, verveelt (nog) niet :mrgreen:
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Vraagje,
Kom ik verlaagd weg met 17inch, 7,5inch breed en et35 met 205/40/17?? Mijn gevoel zegt dat dat aanlopen wordt..
Mijn voorkeur zou wel uit gaan naar 195/40/17 maar is misschien wat minder voor de grip en duurder.
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Na wat tegenslagen inmiddels 'onderweg' met de xenon projector conversie...

IMG_20141025_161307.jpg

IMG_20141025_161315.jpg

Heb er grof geschut bijgepakt en de units met een dremel open gefreesd, dat gaat toch een stuk makkelijker :lol:
Zoals het er nu voor staat moet het waterdicht krijgen ook wel weer lukken!
Nu klaar voor vandaag, heb de projectoren vastgelijmd en dat staat te drogen. Met de bijgeleverde hardware konden ze vastgezet worden maar ik kreeg ze gewoon niet vast genoeg (moer niet verder te krijgen). Kon daardoor de projector een heel klein beetje bewegen en de houder voor de H1 lamp kon er daardoor ook niet goed op.

De BMW E46 shroud heeft exact dezelfde afmeting als de reflector, ziet eruit alsof het zo uit de fabriek is gerold.
Morgen weer verder, shrouds monteren en units weer dicht krijgen... met een beetje geluk volgend weekend monteren.
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!