2006 Polo 9N3 GTI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koplampen zijn weer één geheel en staan te drogen.

Compleet met shroud.
IMG_20141026_135008.jpg

En weer in elkaar. Ziet er best 'origineel' uit. Stick Out Tongue
IMG_20141026_140523.jpg

Als de boel uitgehard is maar eens een losse testrun doen.
Dit is er wel weer één in de categorie 'eens maar nooit meer'. Volgende auto moet het maar standaard hebben :mrgreen:
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
top werk.. ff een vraagje: aan die projectors zitten 2 draden( rood+zwart) en een plug, waar sluit je die aan, of waarvoor is dat? Moet je nog ergens rekening mee houden, bij het vastzetten van de projectors? Waar heb je de projectors gehaald? en moet je nog ergens op letten bij het aanschaffen van de projectors? Ik wil dit ook gaan inbouwen op latere termijn, denk dat je gewoon veel beter gebundelde licht hebt, door de lenzen..
 
top werk.. ff een vraagje: aan die projectors zitten 2 draden( rood+zwart) en een plug, waar sluit je die aan, of waarvoor is dat? Moet je nog ergens rekening mee houden, bij het vastzetten van de projectors? Waar heb je de projectors gehaald? en moet je nog ergens op letten bij het aanschaffen van de projectors? Ik wil dit ook gaan inbouwen op latere termijn, denk dat je gewoon veel beter gebundelde licht hebt, door de lenzen..
Die plug is voor het bi-xenon gedeelte (grootlicht) de rode draad (12v) kan tussen de draad van het grootlicht (de plug zelf heb je eigenlijk niet nodig) en de zwarte draad op aarde. Er zit een schuifje in de projector die wegklapt bij het bedienen van het grootlicht en het licht boven de cut-off lijn laat lopen.
Het vastzetten van de projector spreekt voor zich, zitten adapters bij om de projector te centreren en vast te zetten. Heb de set bij retrofitlab besteld. (projectors+shrouds incl. bevestigingsmaterialen en 2x losse H1 xenonlampen, de ballasten heb ik nog).
Het enige waar je op moet letten is dat er een adapter bij zit voor de huidige soort lamp (H7, H4 etc.) en dat je shrouds kiest die er bij passen.


Ziet er goed uit!

Ging het dremelen nog makkelijk?
Ging verrassend makkelijk, de tweede lamp was binnen 20min open. Het lijkt dan alleen wel alsof het nooit meer goed komt maar uiteindelijk krijg je de boel wel weer in elkaar, die snede zie je gemonteerd toch niet meer. :)


Mooi werk hoor. Stuk makkelijker met de dremel. Mijn lampen gisteren ingebouwd. Zal me profiel nog even updaten.
Ben benieuwd naar het eindresultaat! Heb jij nog tips and tricks voor het (de)monteren van de voorbumper? (dat is nodig om de lampen te wisselen toch?)
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Wieltjes eronder, aan de voorkant wel wielkuipje schrapen maar dat moet maar, wil niet hoger rijden:mrgreen:
e7a75878-9b20-4ddd-b826-df9f78657f52_zpsc9390352.jpg

a564db5f-0188-4eec-bee0-1e1e598ecb18_zps61862a05.jpg

b089d2c9-63b8-40c7-b4d2-68440cece666_zps6f439666.jpg
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!