2006 Polo 9N3 GTI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo MyPolo leden!

Mijn naam is Paul, ben 24 jaar en sinds Juli ben ik de eigenaar van een Silverbird Metallic 9N3 Gti.
Heb de auto na een lange zoektocht bij een Volkswagendealer vandaan en ben de tweede eigenaar. Heb de Gti gekocht met 73k km en momenteel zit ik alweer op een 82k km (dagelijks 88km, lang leve de kilometervergoeding) en elke kilometer is nog steeds met een grijns van oor tot oor :)

Heb al wat kleine dingen toegevoegd.
Miste toch wel de subwoofer uit mijn oude auto dus heb ik een compacte actieve subwoofer ingebouwd die uit het zicht zit onder de passagiersstoel. Daarnaast heb ik een paar weken terug een turbodrukmeter ingebouwd als basis voor een chip in de toekomst, boost is overigens 1 bar op de meter terwijl ik 0,6bar verwacht? misschien is ie al gechipt?.

Heb ook nog wat dingen met VCDS laten coderen. De verbruiksweergave is nu in km/l, bij het openen gaat eerst alleen mijn deur open, en bij 15km/u gaan de deuren op slot.

Qua plannen:
Chippen (Aanvraag al uitstaan).
Eventueel H&R Cup Kit en gelijk de draagarmen van PU rubbers voorzien.
VW MCD navigatie.
N249 mod (iemand ervaring mee?)
Forge DV.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Welkom hier!
De standaard boost van een turbo polo was dacht ik 1 bar :roll:
Die van mij heeft zonder chip 1 bar en met chip 1,2 bar namelijk ;)
Maar veel plezier ermee (en hier op het forum uiteraard) en ik ben benieuwd naar de uitvoering van je plannen :)
 
VW  6R  1.2TDI 
Welkom hier!
De standaard boost van een turbo polo was dacht ik 1 bar :roll:
Die van mij heeft zonder chip 1 bar en met chip 1,2 bar namelijk ;)
Maar veel plezier ermee (en hier op het forum uiteraard) en ik ben benieuwd naar de uitvoering van je plannen :)

Dat klopt maar de gti draait standaard op 0,6 bar laaddruk en na het chippen vaak op 0,9 of hoger ;)
 
Mooi forum dit!

welkom hierzo

En als je druk nu al ongeveer 1 bar is de polo waarschijnlijk al gechipt , maar pas op de gti is een verslavende auto wat betreft tuning......

Heb net nog even een ritje gemaakt en hij schiet naar 1,1 bar en houdt daarna 1 bar wel vast. Stationair zit ik op een vacuüm van -0,7 a 0,8 bar, neem aan de de meter wel redelijk accuraat is.
Welke waarde zie jij stationair?
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Poly rubbers voor de draagarmen besteld. Heb ook de rubbers die in de draagarm zelf zitten en natuurlijk de bekende zwakke rubbers onder de auto zelf.

nu nog kijken of ik het zelf ga doen.. :geek:
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
16 November gaan de draagarmrubbers erin! Ben benieuwd.
volgende mod is waarschijnlijk de MCD navi, ben er eindelijk uit wat er allemaal nodig is om op canbus te laten werken

z6m7.jpg
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!